ik ben niet getrouwd...quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:44 schreef pirke het volgende:
[..]
Eigenlijk begon het 3 weken voor het huwelijk al... maar had misschien ook te maken met de spanningen van het huwelijk en de verhuizing naar Canada 1,5 week na het huwelijk, dus toch maar doorgezet, maar al snel bleek dat de twijfels gegrond waren en lekker tot rust komen in Canada zat er niet in nee. We hebben het nog wel langer dan drie weken geprobeerd ja. Zit jij op 3 weken dan??
Aha. mag ik een mooi OP van maken?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:47 schreef WurM het volgende:
[..]
Heel goed, je hebt de vorige gesloten, dus je moet een nieuwe openen![]()
spuit 11
Zo hee, lekker ....ook voor je orenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:43 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ben je mal. Een heel weekend naar Nürburg(1300 euro)
Daar ga je natuurlijk voorquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:48 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zo hee, lekker ....ook voor je oren![]()
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:48 schreef pirke het volgende:
@X-fi: laten we van 2007 een mooi jaar maken, zonder al die moeilijke momenten!
Be our quest.quote:
Joh?quote:
Paint ofzoquote:
Ik de OP van de slowchat hoeft niks specifieksquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:51 schreef X-fi het volgende:
[..]
Joh?![]()
Maar ik neem ook wat dingen op (wat de moderatoren van ons verwachten
)
Ziequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:53 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik de OP van de slowchat hoeft niks specifieksHooguit een linkje naar de vorige
Was al met plaatje begonnen (foto)quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Paint ofzo.
Niet een giga op van maken hoor. Doen we hier niet aan.
Ook geen banners van mijn part een plaatje of een foto
Het is geen tweakers!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Zie
Het is hier allemaal heel simpel enzo. Geen gedoe met openingsposten, banners, plaatjes enzo.
Heerlijk
Ik maak er wat moois vanquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:59 schreef Yoni het volgende:
[..]
Doe maar hoorMag wel
We hebben ook wel eens een verhaal in de OP
Maar niks is verplicht dus
jeffrey zo een openingspost werkt niet in fot....quote:
US?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:04 schreef prupke het volgende:
[..]
jeffrey zo een openingspost werkt niet in fot....
daar moet je voor in US zijn(of dit moet eenmalig zijn)
Ik vind hem wel mooi eigenlijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:12 schreef X-fi het volgende:
-> foto = weg
Alleen jammer dat je moeite niet gewaardeerd wordt. Maarja, who am i.quote:
mot ik je spanken???quote:
Volgens mij J. W.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:14 schreef X-fi het volgende:
Alleen jammer dat je moeite niet gewaardeerd wordt. Maarja, who am i.
Neuh, hoeft niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:15 schreef prupke het volgende:
[..]
mot ik je spanken???
en zorg dat die laptop vrijdag op zijn plaats is!!!!!!!!!!
De moeite wordt wel gewaardeerd hoor, maar het is vrijwel zeker dat zo'm OP eenmalig gebruikt wordt...quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:14 schreef X-fi het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je moeite niet gewaardeerd wordt. Maarja, who am i.
[ edit ]
back ontopic.
Ohjaquote:
Deze mooier:quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:18 schreef nikky het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze is mooi
Vriendjens!
Ik niet... voor de volgende 2 weekenden welquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:18 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ohjadanku wel.
Mensen, hebben jullie al plannen voor het nieuwe weekend?
Die laptop hier op de bankquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Volgens mij J. W.
[..]
Neuh, hoeft niet.
en ????
Dacht al bijna dat jullie daar int koude noorden sneeuw hebbenquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:18 schreef nikky het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze is mooi
Vriendjens!
Geweldig he?quote:
Wat dan? (nieuwsgierig isquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:19 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik niet... voor de volgende 2 weekenden wel
Muziek (20 jan. nieuwjaarsconcert met aansluitend uitgaanquote:
Nieuwjaarsconcertquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Muziek (20 jan. nieuwjaarsconcert met aansluitend uitgaan)
Muziek (27 jan. repetitie, met aansluitend jaarvergadering en nieuwjaarsborrel en mss uitgaan)
2 verschillende orkesten
Mensen, ik duik er in
Tot later
Internet met een laptop en een zwangere muts die dan lekker met de benen omhoog kanquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Wat is er vrijdag op de bank dan?![]()
Oeh! lekker!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Internet met een laptop en een zwangere muts die dan lekker met de benen omhoog kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |