Nu al?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
HaiGaan we hier gewoon gezellig door
![]()
* PdeHoog gaat zo maar eens koken
Ja joh...ik verveel mequote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja joh...ik verveel meanders moet ik echt nuttige dingen gaan doen
Prutserquote:Op zondag 7 januari 2007 16:09 schreef WurM het volgende:
[..]
Over nuttige dingen gesproken... Ik herinner me ineens dat ik morgen een toets heb, waarvoor ik nog niet geleerd heb...
Herkansing dan maar weer...?
Praat effe eng manquote:Op zondag 7 januari 2007 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja joh...ik verveel meanders moet ik echt nuttige dingen gaan doen
Het is weekend. Dan schrijf je geen rapporten jaquote:Op zondag 7 januari 2007 16:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Praat effe eng man![]()
ik ben ook bezig met proberen nuttig te zijn..moeilijk man
Wel als je moet... EN ik heb geen zin in gezeik morgen...quote:Op zondag 7 januari 2007 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is weekend. Dan schrijf je geen rapporten ja
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:12 schreef Xilantof het volgende:
TT iets aangepast. 't Blijft uiteraard bij wijze van experiment
Nah, helpt nu toch niet meerquote:
f*ck!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:16 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hier bij de hand de macht zitten die jou aanpassing kan overrulen
Wij slowchatten nooit doelloosquote:Op zondag 7 januari 2007 16:23 schreef Xilantof het volgende:
Owhja... Algemeen gesteld:
Dat experiment is leuk, maar niet een uitnodiging om doelloos te slowchatten natuurlijk!
Je moet bij wijze van Experiment eens proberen 'doelvol' te slowchatten. Dan kan je zeggen dat we in FOT een zinvolle bezigheid hebben naast FOTograferen.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
f*ck!
Heb ik weer
[afbeelding]
Dat experiment is leuk, maar niet een uitnodiging om doelloos te slowchatten natuurlijk!
Wat valt hier onder doelloos, en wat hier heeft een doel?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
f*ck!
Heb ik weer
[afbeelding]
Dat zou idd ook wel een leuke zijn!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je moet bij wijze van Experiment eens proberen 'doelvol' te slowchatten. Dan kan je zeggen dat we in FOT een zinvolle bezigheid hebben naast FOTograferen.
Goedemiddag!quote:
Mwah, weekend, morgen mijn 1e werkdag dit jaarquote:Op zondag 7 januari 2007 16:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Lekker weekend gehad?
Ik moet zo nog sporten. Mijn wedstrijd begint om f*cking 17.50 pas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |