ik ben niet getrouwd...quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:44 schreef pirke het volgende:
[..]
Eigenlijk begon het 3 weken voor het huwelijk al... maar had misschien ook te maken met de spanningen van het huwelijk en de verhuizing naar Canada 1,5 week na het huwelijk, dus toch maar doorgezet, maar al snel bleek dat de twijfels gegrond waren en lekker tot rust komen in Canada zat er niet in nee. We hebben het nog wel langer dan drie weken geprobeerd ja. Zit jij op 3 weken dan??
Aha. mag ik een mooi OP van maken?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:47 schreef WurM het volgende:
[..]
Heel goed, je hebt de vorige gesloten, dus je moet een nieuwe openen![]()
spuit 11
Zo hee, lekker ....ook voor je orenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:43 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ben je mal. Een heel weekend naar Nürburg(1300 euro)
Daar ga je natuurlijk voorquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:48 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zo hee, lekker ....ook voor je oren![]()
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:48 schreef pirke het volgende:
@X-fi: laten we van 2007 een mooi jaar maken, zonder al die moeilijke momenten!
Be our quest.quote:
Joh?quote:
Paint ofzoquote:
Ik de OP van de slowchat hoeft niks specifieksquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:51 schreef X-fi het volgende:
[..]
Joh?![]()
Maar ik neem ook wat dingen op (wat de moderatoren van ons verwachten
)
Ziequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:53 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik de OP van de slowchat hoeft niks specifieksHooguit een linkje naar de vorige
Was al met plaatje begonnen (foto)quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Paint ofzo.
Niet een giga op van maken hoor. Doen we hier niet aan.
Ook geen banners van mijn part een plaatje of een foto
Het is geen tweakers!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Zie
Het is hier allemaal heel simpel enzo. Geen gedoe met openingsposten, banners, plaatjes enzo.
Heerlijk
Ik maak er wat moois vanquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:59 schreef Yoni het volgende:
[..]
Doe maar hoorMag wel
We hebben ook wel eens een verhaal in de OP
Maar niks is verplicht dus
jeffrey zo een openingspost werkt niet in fot....quote:
US?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:04 schreef prupke het volgende:
[..]
jeffrey zo een openingspost werkt niet in fot....
daar moet je voor in US zijn(of dit moet eenmalig zijn)
Ik vind hem wel mooi eigenlijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:12 schreef X-fi het volgende:
-> foto = weg
Alleen jammer dat je moeite niet gewaardeerd wordt. Maarja, who am i.quote:
mot ik je spanken???quote:
Volgens mij J. W.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:14 schreef X-fi het volgende:
Alleen jammer dat je moeite niet gewaardeerd wordt. Maarja, who am i.
Neuh, hoeft niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:15 schreef prupke het volgende:
[..]
mot ik je spanken???
en zorg dat die laptop vrijdag op zijn plaats is!!!!!!!!!!
De moeite wordt wel gewaardeerd hoor, maar het is vrijwel zeker dat zo'm OP eenmalig gebruikt wordt...quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:14 schreef X-fi het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je moeite niet gewaardeerd wordt. Maarja, who am i.
[ edit ]
back ontopic.
Ohjaquote:
Deze mooier:quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:18 schreef nikky het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze is mooi
Vriendjens!
Ik niet... voor de volgende 2 weekenden welquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:18 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ohjadanku wel.
Mensen, hebben jullie al plannen voor het nieuwe weekend?
Die laptop hier op de bankquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Volgens mij J. W.
[..]
Neuh, hoeft niet.
en ????
Dacht al bijna dat jullie daar int koude noorden sneeuw hebbenquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:18 schreef nikky het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze is mooi
Vriendjens!
Geweldig he?quote:
Wat dan? (nieuwsgierig isquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:19 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik niet... voor de volgende 2 weekenden wel
Muziek (20 jan. nieuwjaarsconcert met aansluitend uitgaanquote:
Nieuwjaarsconcertquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Muziek (20 jan. nieuwjaarsconcert met aansluitend uitgaan)
Muziek (27 jan. repetitie, met aansluitend jaarvergadering en nieuwjaarsborrel en mss uitgaan)
2 verschillende orkesten
Mensen, ik duik er in
Tot later
Internet met een laptop en een zwangere muts die dan lekker met de benen omhoog kanquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Wat is er vrijdag op de bank dan?![]()
Oeh! lekker!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Internet met een laptop en een zwangere muts die dan lekker met de benen omhoog kan.
Waarvoor dankquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:29 schreef prupke het volgende:
[..]
die van mijn wederhelft die op je bank zit ipv bij mij op de bank
Verschil moet er zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:29 schreef prupke het volgende:
[..]
die van mijn wederhelft die op je bank zit ipv bij mij op de bank
ik mis dat dan toch stiekum wel...quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn.
Kun jij weer een keertje lekker slapen zonder tandengeknars!
welterustequote:Op donderdag 11 januari 2007 00:36 schreef pirke het volgende:
Ik ga ook slapie slapie doen, tot morgen allemaal!![]()
![]()
Ga slapen jijquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:10 schreef Mauro het volgende:
Shit, ben ik voor niks gekomen om het licht uit te doen.
* weer lekker mijn nest induikt *
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:16 schreef PKfotografie het volgende:
![]()
hmmm hebben we geen knars smilie?
Zeg eens Prike.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:44 schreef pirke het volgende:
[..]
Eigenlijk begon het 3 weken voor het huwelijk al... maar had misschien ook te maken met de spanningen van het huwelijk en de verhuizing naar Canada 1,5 week na het huwelijk, dus toch maar doorgezet, maar al snel bleek dat de twijfels gegrond waren en lekker tot rust komen in Canada zat er niet in nee. We hebben het nog wel langer dan drie weken geprobeerd ja. Zit jij op 3 weken dan??
Goeiemorgen Marjo en anderen.quote:
Je ex...?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeg eens Prike.
Je gaat toch niet vertellen, dat je daarvoor in Groningen woonde he?
De combi trouwen en meteen naar Canada verhuizen komt mij namelijk bekend voor... Heel erg bekend.![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:26 schreef pirke het volgende:
Mogguh allemaal!
Ja HM2, dat ben ik en ik ken jou ook nog wel
HM2 had met ons een fotoshoot in het park daar om wat foto's te maken voor op de trouwkaart...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je gezicht kwam me al bekend voor..
![]()
@WurM dat dus...![]()
![]()
Foto's zijn al gemaaktquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:47 schreef CocaColaLight het volgende:
En waar blijven de foto's, we zijn hier immers in FOT
Da's wel heel erg dichtbij dan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Foto's zijn al gemaakt.
Ben nu eigenlijk aan het wachten tot hij weer gaat vliegen. Wil ik even een filmpje van maken. Maar als ik achter de PC zit zie ik dde helicopter niet
Ik was ff aan t kijken wat er aan de hand is en vond dit bericht:quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:45 schreef nikky het volgende:
Er staat hier in de woonwijk een Traumahelicopter van het UMCG op het speelveldje..
Hij stond hier toch echtquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:59 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik was ff aan t kijken wat er aan de hand is en vond dit bericht:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=62933Maar ik geloof jou hoor
Laten we zeggen dat ik van de drie minuten die hij nu is naar 1 minuut moet. Dan lijkt mij niet dat ik winzip moet gebruikenquote:
Ik zie het nergens staanquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:43 schreef freud het volgende:
Windows movie maker
Zit geloof ik in elke windows xp installatie.
Aan de andere kant scheelt het wel in de kosten van een heli natuurlijk, anders is het misschien te duur.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:07 schreef pirke het volgende:
Alleen hadden ze al die sponsoring op zo'n traumahelicopter wel weg mogen laten vind ik... het is geen formule 1 race!
http://www.youtube.com/watch?v=2Y3xH6GblX4 Misschien dat je hem zo wel kan zienquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:35 schreef CocaColaLight het volgende:
Hij is hier vrij wit.
Maar dat zou maar zo aan onze proxy kunnen liggen
Leasebak uit Germanium. Schijnt een erg tof toestel te zijn om mee te vliegen als MMT dan. Althans dat vertelde de piloten toen ik op het AZG (nu UMCG) werkzaam was..quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:12 schreef Mauro het volgende:
![]()
Hij heeft een duits kenteken![]()
[afbeelding]
Leasebakquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Leasebak uit Germanium. Schijnt een erg tof toestel te zijn om mee te vliegen als MMT dan. Althans dat vertelde de piloten toen ik op het AZG (nu UMCG) werkzaam was..
Ah dat verklaard een hoopquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:36 schreef nikky het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=2Y3xH6GblX4 Misschien dat je hem zo wel kan zien.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
Leasebak
Vandaar die duitse vlag, dat ADAC en heel erg klein anwb
Gratz!!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:25 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
* Yoni schuift wat taart de SC in.
FEEST![]()
Promotie gemaaktSalarisverhoging
Lease-bak on the way
Hier is het chronisch werken in geen zin...quote:
Feliciflapstaartquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:25 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
FEEST![]()
Lease-bak on the way
Mee doet met feestvreugdequote:Op donderdag 11 januari 2007 15:25 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
FEEST![]()
Lease-bak on the way
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:25 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
FEEST![]()
Lease-bak on the way
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:28 schreef WurM het volgende:
[..]
GefeliciteerdIs jouw leasebak ook zo mooi geel, met zo'n grote ventilator bovenop?
![]()
Wrom te koop??quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:28 schreef Mauro het volgende:
Iemand een huis kopen?
Ik weet nog wel een leuk huis, het staat namelijk bij mij thuis
Feliquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:25 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
FEEST![]()
Lease-bak on the way
Wat is het probleemquote:
Geld.quote:
Heb je een goedkoper huisje op t oog (of bij iemand ofzo) of ben je van plan onder de brug te gaan slapen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Geld.
Heel simpel. Geld. Groot tekort aan om eigenlijk rond te kunnen komen. Gaat per maand meer geld weg dan dat er binnenkomt
Gefeliciteerd yoni, enidelijk krijg je waar je al zo lang op zat te wachtenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:25 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
FEEST![]()
Lease-bak on the way
Dat kut zeg! Helaas ik heb net zelf een huis gekocht. Maar sterktequote:Op donderdag 11 januari 2007 15:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Geld.
Heel simpel. Geld. Groot tekort aan om eigenlijk rond te kunnen komen. Gaat per maand meer geld weg dan dat er binnenkomt
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Geld.
Dan gaat er ergens iets goed mis...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Geld.
Ik heb het noodscenario al uitgewerkt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:37 schreef WurM het volgende:
[..]
Heb je een goedkoper huisje op t oog (of bij iemand ofzo) of ben je van plan onder de brug te gaan slapen?
Pfff klinkt heftig zeg! Fijn dat je ouders hebt die jou op kunnen vangen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb het noodscenario al uitgewerkt.
Als ik nu mijn huis kan verkopen, dan kan ik met 2 jaar volledig uit de schuld zijn.
Enig nadeel is dat ik geen privacy meer heb.
Ik ga dan namelijk bij mijn ouders zitten. Geen onkosten voor huisvesting, alleen onderhoudskosten en de normale verzekeringen etc.
Daar zit ik echt niet op te wachten maar het moet nu wel even.
Ik heb in het verleden namelijk een paar foute beslissingen gemaakt en de arbeidsconjunctuur van de afgelopen 3 jaar heeft daar niet echt bij geholpen. Ongeveer 1 jaar thuis gezeten zonder inkomen maar wel met uitgaven.
Er gaat idd iets erg goed mis. Slaap er al zelfs helemaal niet meer van, zit te janken achter mijn buro en ben een wrak.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan gaat er ergens iets goed mis...
En de werkprojecten dan??
Soort van schuldsanering is niet mogelijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb het noodscenario al uitgewerkt.
Als ik nu mijn huis kan verkopen, dan kan ik met 2 jaar volledig uit de schuld zijn.
Die kwamen er zelf mee. Gelukkig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Pfff klinkt heftig zeg! Fijn dat je ouders hebt die jou op kunnen vangen!
Jeetjequote:Op donderdag 11 januari 2007 15:46 schreef Mauro het volgende:
[..]
Er gaat idd iets erg goed mis. Slaap er al zelfs helemaal niet meer van, zit te janken achter mijn buro en ben een wrak.
En het werk gaat gewoon door. Alleen dat salaris is bij lange na niet toereikend naar hetgeen ik had toen ik dit huis kocht. Scheelt ongeveer zo'n 800 euro per maand netto
Is mijn plan dan niet een soort van schuldsanering?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Soort van schuldsanering is niet mogelijk![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:48 schreef freud het volgende:
Ouch! Sterkte Mauro. Het is dat je in zo'n rare provincie woont...
Jawel, maar het was meer dat je dan je privacy houdt. Enneh....ook je huis uit als je het via die manier regeltquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Is mijn plan dan niet een soort van schuldsanering?
Gaat iig sneller dan bij de stadsbank.
Ook dan moet ik mijn huis verkopen.
Ze gaan dan snijden in je kosten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jawel, maar het was meer dat je dan je privacy houdt. Enneh....ook je huis uit als je het via die manier regeltDat wist ik dus niet
Damn....ik kan me er wat bij voorstellenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:53 schreef Mauro het volgende:
Ik heb namelijk al met ze gepraat. En het zou ongeveer 5 jaar gaan duren op die manier. En dat wil ik niet.
Ik sappel al 3 jaar en wil daar niet nog eens 5 jaar bij hebben.
Heb al genoeg gehad daarvan. 2 jaar is nog wel te overzien.
Als ik nu een rijbewijs had en niet in het centrum woonde zou ik het gelijk doen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:56 schreef Mauro het volgende:
Dank WurM (en de rest)
Iemand een auto kopen? Gisteren APK gekeurd
Jij was hier de sportiefste van ons allemaalquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:58 schreef An24 het volgende:
Kan ik tenminste met een auto naar de sportschool, in plaats van te twijfelen omdat ik nu met deze stormregen 15 min moet lopen naar de sportschool![]()
jij bent ook liefquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij was hier de sportiefste van ons allemaal
Hup. Lopen jij ......
Ik weet hetquote:
Ik hoop niet dat je het erg vind maar ik kan niet naar je toe komen deze maand om begrijpelijk redenenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:58 schreef An24 het volgende:
[..]
Als ik nu een rijbewijs had en niet in het centrum woonde zou ik het gelijk doen...![]()
Kan ik tenminste met een auto naar de sportschool, in plaats van te twijfelen omdat ik nu met deze stormregen 15 min moet lopen naar de sportschool![]()
Daar moet je ook andere tools voor gebruiken. Die PS-merge-functie is niet de meest optimalequote:Op donderdag 11 januari 2007 15:59 schreef Fixers het volgende:
Gefeliciteerd Yoni!*stuk taart neemt*
Ik heb net geleerd dat photoshop niet lief is voor n00bs. Ik ben even naar de scheveningse boulevard geweest. Met moeite een paar foto's gemaakt, in raw (voor het eerst). Dus laat ik eens experimenteren met HDR. Uit een raw een belichting trap gemaakt, wil ik de boel mergen doet photoshop:"There is not enough dynamice range in the files to compose a useful HDR image. " Er stond nog net niet bij "Pwned! y00 b00b!
"
Ik begrijp je helemaal. En anders doen we het een keertje op mijn kosten...komt goedquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:00 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het erg vind maar ik kan niet naar je toe komen deze maand om begrijpelijk redenen
Moeten we een ander keertje plannen
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal. En anders doen we het een keertje op mijn kosten...komt goed![]()
Een mens moet toch ergens mee beginnen. Voor wat eerste experimenten zal PS ruimvoldoende zijn. Die nabewerking van raw-files is oon hoop werk trouwens, maar best wel handig. Toch iets wat ik vaker ga gebruiken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar moet je ook andere tools voor gebruiken. Die PS-merge-functie is niet de meest optimale
Hahahahahquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:07 schreef CocaColaLight het volgende:
Feli Yoni
@mauro, had je toch dat smeergeld moeten aannemen om dat rapport in Kampen te laten verdwijnen
Wat voor karretje heb je? Ik moet mijn Leon namelijk de deur uit doenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:56 schreef Mauro het volgende:
Dank WurM (en de rest)
Iemand een auto kopen? Gisteren APK gekeurd
Luie donder... Naar de eerste de beste gratis parkeerplek is het net zo ver lopen als naar die sportschool!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:58 schreef An24 het volgende:
Als ik nu een rijbewijs had en niet in het centrum woonde zou ik het gelijk doen...![]()
Zeur niet, heb regenpak aangedaan en ik ben weg! Doeiquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:14 schreef freud het volgende:
[..]
Wat voor karretje heb je? Ik moet mijn Leon namelijk de deur uit doen.
[..]
Luie donder... Naar de eerste de beste gratis parkeerplek is het net zo ver lopen als naar die sportschool!!![]()
![]()
![]()
Fiat Marea Weekend 1.9jtdquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:14 schreef freud het volgende:
[..]
Wat voor karretje heb je? Ik moet mijn Leon namelijk de deur uit doen.
[..]
Luie donder... Naar de eerste de beste gratis parkeerplek is het net zo ver lopen als naar die sportschool!!![]()
![]()
![]()
Woeiquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:10 schreef Mauro het volgende:
Toch fijn dat een bank menselijk kan zijn
Net een kort gesprekje gehad met mijn hypotheekverstrekker. En die heeft me ruimte gegeven om een paar termijnen over te kunnen slaan.
Mits en indien ik het voor elkaar krijg om mijn huis deze maand nog in de verkoop te krijgen.
Dat is al een hele opluchting
Met APKquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:23 schreef pirke het volgende:
Wat vragen jullie voor die autootjes?
Die kan je ook 1 van me kopenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:26 schreef pirke het volgende:
Ik zit ook al te denken om van de lente weer een andere motor te kopen.... maar auto is ook wel erg makkelijk om te hebben.
Ik heb ook buiten staan filmenquote:
Je kan het ook eens op V&A zetten hier op fok (als onroerend goed toegestaan is dan). Wie weet trek je er nog geinterreseerde mee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:22 schreef Mauro het volgende:
[afbeelding]
Mijn huisje
Staat gewoon op funda
Is het eerste huis na de eerste regenpijp.
de eerste heeft zich al gemeld hier op fokquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:39 schreef Fixers het volgende:
[..]
Je kan het ook eens op V&A zetten hier op fok (als onroerend goed toegestaan is dan). Wie weet trek je er nog geinterreseerde mee.
Neem maar van mij aan dat je die niet wilquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:45 schreef pirke het volgende:
Hij is mij te groot
En wat voor motor heb je?Ik ben op dit moment aan het kijken naar een Yamaha FJR1300, van de lente een proefritje maken.
Da's niet veel courtagequote:Hoe verkoopt u uw woning met Makelaarsland?
Wie kan er nu enthousiaster over uw woning vertellen dan uzelf? U kent alle ins-en-outs van uw woning, de buurt, de scholen en de supermarkten. Het zou toch zonde zijn om deze kennis niet optimaal te benutten. Daarom verkopen we samen uw huis. U meldt uw huis aan, wij verzorgen de verkoopopname en geven een adviesvraagprijs. U leidt geïnteresseerden rond, wij begeleiden het hele verkoopproces en voeren de onderhandelingen. Zo wordt uw huis snel en efficiënt verkocht en betaalt u een vaste lage courtage van slechts ¤ 795,- (incl. BTW).
Kloptquote:
Wel dezelfde kleur alleen een DOHC 4-pitterquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:01 schreef pea4fun het volgende:
Ik lees net je verhaal mauro, klote zeg! Je bent iig op de weg naar boven door deze stap te zetten.
Ennuh...Die Z750 is dat een twin? Mijn man heeft er 1 gerestaureerd, en dan wordt het wel een mooi machientje hoor...
[afbeelding]
@ yoni
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:02 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wel dezelfde kleur alleen een DOHC 4-pitter
Wat is tie mooi he?![]()
Je moet ook geen taart eten zo vlak voor etenstijdquote:
Ah gelukkig!quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:05 schreef kwiebuske het volgende:
er staat nog een klein stukkie in de koelkast ..zapper
Ik eet pas na acht uurquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je moet ook geen taart eten zo vlak voor etenstijd
Ik heb gelest in een Leonquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:22 schreef freud het volgende:
Ah, een diesel... Helaasch. Ik zoek een wat goedkoper karretje in de maand. Mijn Leon 1.9 TDi sport is wat overkill voor mijn nieuwe werk.
Nadat jij er in hebt gereden is de dagwaarde wel naar dat nivo gedaald ja..quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb gelest in een Leon
Wat moet-ie kosten? Tientje?
Pffquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nadat jij er in hebt gereden is de dagwaarde wel naar dat nivo gedaald ja..![]()
Lessen in een Leon...In een Mercedes 190D veel groter en toffer
![]()
Iemand die 12 jaar en 1 dag jonger is dan mij die dat effe meldtquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:22 schreef WurM het volgende:
[..]
Pff
Ik vind t best leuk dat je doet alsof je me in t echt kent, maar nu moet je geen dingen gaan verzinnen... Ik kan heel goed rijden...![]()
aaahhhhhhhh Zielugquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hoi hoi...
Mijn computer doet stom![]()
Gaat goed komen..quote:
Ik zal hem even instralen, helpt als ITers dat doenquote:
"Yo, kom eens, mijn computer doet het niet"quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:31 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zal hem even instralen, helpt als ITers dat doen. Ben een soort digitale Jomanda
.
Ja doe eens, misschien helpt het...quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:31 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zal hem even instralen, helpt als ITers dat doen. Ben een soort digitale Jomanda
.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:33 schreef ..zapper het volgende:
[..]
"Yo, kom eens, mijn computer doet het niet"
-"Laat eens zien dan wat ie niet doet"
"He, verrek nu doet ie het wel"
-"Komt omdat ik nu naast je staat, hij is bang van me"
Standaard IT-grapje dusquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:49 schreef Yoni het volgende:
[..]Zo werkt het mooi wel
Alleen zeg ik altijd dat ik 'm ingestraald heb dus, net als freud
Das altijd zo..... Dan doet ie het steeds niet, maar als er een specialist naast je staat treedt het defect niet op.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:49 schreef Yoni het volgende:
[..]Zo werkt het mooi wel
Alleen zeg ik altijd dat ik 'm ingestraald heb dus, net als freud
ik ben geen it-er maar zelfs ik maak wel eens zo'n opmerking... :quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Standaard IT-grapje dus![]()
* PdeHoog heeft het gewoon over "magic touch"
Magic touch zeg ik ook nog wel eensquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Standaard IT-grapje dus![]()
* PdeHoog heeft het gewoon over "magic touch"
Oe....we maken hetzelfde grapjequote:Op donderdag 11 januari 2007 22:10 schreef Yoni het volgende:
[..]
Magic touch zeg ik ook nog wel eens![]()
![]()
Ik heb een huis gekocht ipv die Audi.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:03 schreef X-fi het volgende:
Voor onze deur staat deze (van mijn broer)Een Audi RS4 uit 2002 met 400PK en 330km/h top. Zes cilinders met 2 turbo's
[afbeelding]
P.S: Morgen maak ik een echte foto. Dan heb ik weer mijn camera terug
Nice! Waar?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:17 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb een huis gekocht ipv die Audi.
Voorlopig heb ik niets te kiezenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:18 schreef Xilantof het volgende:
Yoni! Gefeliciteerd!
Wat voor auto krijg je? of wa tmag je kiezen?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik niets te kiezenKrijg voorloopauto/poolauto, klasse 1, dus een Polo o.i.d. Als in juni mijn contract omgezet wordt naar onbep. tijd (wat in principe zoals het er nu uitziet gewoon gaat gebeuren) dan mag ik eentje gaan bestellen (ook in die klasse).
feliquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:20 schreef X-fi het volgende:
Ik heb sinds vandaag een nieuw contract getekend bij AlternateVast!! + meer salaris
Dankje. Moet je me maar bellenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:31 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
feli
haal ik ook bijna altijd hardware
*korting
*
Briljantquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:29 schreef Mauro het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=liDJHss1bHM
Hahhahahahah!!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:29 schreef Mauro het volgende:
Hahhahahahah!!
of je voor je iets doet met de pc een keer over het beeldscherm aaienquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
![]()
Als je erbij staat en de pc doet wel wat hij moet doen dan ist verhaaltje wat ik standaard hou het volgende:
je moet ook aardig zijn tegen hem, je pc heeft ook gevoel. Je hebt zeker lopen schelden he? jah dat krijg je ervan als ik jou uitscheld dan doe je toch ook niks meer voor mij.
Blijft leuk want je weet vrijwel zeker dat men heeft lopen schelden op de pc
Hahaha zoiets doe ik vaak op vrijdag of maandag!quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
![]()
Als je erbij staat en de pc doet wel wat hij moet doen dan ist verhaaltje wat ik standaard hou het volgende:
je moet ook aardig zijn tegen hem, je pc heeft ook gevoel. Je hebt zeker lopen schelden he? jah dat krijg je ervan als ik jou uitscheld dan doe je toch ook niks meer voor mij.
Blijft leuk want je weet vrijwel zeker dat men heeft lopen schelden op de pc
post je werk phone nummer en je wordt waarschijnlijk wel gebeldquote:
Tja. Geen goede herinneringen aan met verzendenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:40 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
post je werk phone nummer en je wordt waarschijnlijk wel gebeld
wak jullie hebben niet eens de icemat....
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:29 schreef Mauro het volgende:
Hahhahahahah!!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:40 schreef CocaColaLight het volgende:
Muismatjes genoeg gekregen op beurzenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:40 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
post je werk phone nummer en je wordt waarschijnlijk wel gebeld
Tot nu toe voldoet mijn bank nog uitstekend als muismatquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:56 schreef freud het volgende:
[..]
Muismatjes genoeg gekregen op beurzen.
Ik heb een casa in delft. Alternate is me te ver, ga wel naar Informatique.
Logitech G5quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:51 schreef CocaColaLight het volgende:logitech G5
@mauro sinds wanneer heb je zoiets nodig voor WOW?
hoeveel ribben kost die??quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:23 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dan liever deze Wacom: http://www.wacom-europe.com/nl/products/cintiq/cintiq18.asp
Ganz geil!quote:
Alle vakjes gevuld, met de zwaarste gewichtjesquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:32 schreef pirke het volgende:
Nog een G5 hier!Hoeveel gewicht hebben jullie er eigenlijk in??
Oja, ben ook weer thuis, lekker Guinness gedronken in Irish pub en weer met een oude vriend bijgekletst die ik bijna een jaar of 4 niet heb gezien, erg tof!
Dude! das bijna 2 en ruim 3 keer het bedrag dat ik aan mijn laptop heb uitgegeven......quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:28 schreef ..zapper het volgende:
[..]
1272 ex btw voor de 17 inch en 2513 ex btw voor de 21 inch
4 * 1.7 en 1 * 4,5quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:32 schreef pirke het volgende:
Nog een G5 hier!Hoeveel gewicht hebben jullie er eigenlijk in??
Oja, ben ook weer thuis, lekker Guinness gedronken in Irish pub en weer met een oude vriend bijgekletst die ik bijna een jaar of 4 niet heb gezien, erg tof!
dat is heel attent van jequote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:33 schreef Marc H het volgende:
* Marc H zet alles klaar voor de nachtploeg, verse koffie en wat gebak.
Hoi,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:30 schreef runaway het volgende:
Heej hallo!
Kan iemand me hier vertellen of ik mijn Canon A 530 ook als webcam kan gebruiken, en zo ja; hoe???
Thanks alvast!
Doh, je bent vergeten het licht uit te doen.quote:
Ben ik alweer naar bed dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 04:04 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Doh, je bent vergeten het licht uit te doen.
Ben jij nou iemand met gezag hier, iemand die het goede voorbeeld moet geven![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:15 schreef Xilantof het volgende:
Zeg denken we hier wel een beetje aan de energie?
Woeiquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:28 schreef freud het volgende:
Het is het naderende weekend...
Nee, want dan zou jij niets meer te doen hebbenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:47 schreef HMaster-II het volgende:
Leuk om er achter te komen dat 2 databases precies op het zelfde moment vollopen en ook precies op het zelfde moment een error geven op de testsoftware..![]()
Konden ze niet effe melden dat SQL-2000 een maximumgrootte van 2GB op de database heeft gezet..![]()
![]()
Lijkt mij eerder een beperking van de developers versie?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:47 schreef HMaster-II het volgende:
Leuk om er achter te komen dat 2 databases precies op het zelfde moment vollopen en ook precies op het zelfde moment een error geven op de testsoftware..![]()
Konden ze niet effe melden dat SQL-2000 een maximumgrootte van 2GB op de database heeft gezet..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:49 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee, want dan zou jij niets meer te doen hebben
Goedemorgen allemaal.
Ja is de MSDN versie van sql2000, maar zelfs SQL2005 is er in 5 a 6 smaken en beperkingen.. En wij krijgen ze opgedrongen door het HK dus ik ben benieuwd of ze daar hebben nagedacht... HK kennende, NOTquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:50 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder een beperking van de developers versie?
RTFM. Gewoon db segments aanmaken van 1,8Gb over meerdere schijven met NTFS, no problem. Ik zou dan ook even het stukje 'memory allocation' doorlezen in de specsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:47 schreef HMaster-II het volgende:
![]()
Ik ben geen SQL-specialistquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:11 schreef freud het volgende:
[..]
RTFM. Gewoon db segments aanmaken van 1,8Gb over meerdere schijven met NTFS, no problem. Ik zou dan ook even het stukje 'memory allocation' doorlezen in de specs. Heeft ook leuke 'features'...
Hoofdkantoren denken nóóit na, hoe groter het bedrijf hoe dommer de beslissingen. Vooral als het op IT gebied is.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja is de MSDN versie van sql2000, maar zelfs SQL2005 is er in 5 a 6 smaken en beperkingen.. En wij krijgen ze opgedrongen door het HK dus ik ben benieuwd of ze daar hebben nagedacht... HK kennende, NOT![]()
Ik heb de sql2000 en sql2005 server administration gedaanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ben geen SQL-specialistEn MSDN leverd geen TFM's om te R-en
![]()
Wordt tijd voor een SQL-cursus.maar eens gaan polsen bij de chef... Ik moet toch meer cursusjes hebben ...
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:32 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb de sql2000 en sql2005 server administration gedaan. Had toevallig 5 minuten geleden het boek nog in mijn handen. Cursus bij Computrain gedaan, was zeker erg zinnig!! Wel 5 dagen gruwelijke veel blokken, maar goed, het was wel een nuttige besteding.
Luiquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:22 schreef nikky het volgende:
Wie komt me even helpen boodschappen doen
Prima, op een voorwaarde, doe je dan eerst even hier naar het dorp verhuizen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:22 schreef nikky het volgende:
Wie komt me even helpen boodschappen doen
n00bquote:
Je kan in DEV vragen of ze speciaal voor jou de analoge klok met romeinse cijfers weer in willen voeren? Kan jij ook pimpen dat je op XIII:XXXVII gepost hebtquote:
Beetje nurd doet dat op z'nquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:10 schreef freud het volgende:
[..]
Je kan in DEV vragen of ze speciaal voor jou de analoge klok met romeinse cijfers weer in willen voeren? Kan jij ook pimpen dat je op XIII:XXXVII gepost hebt.
quote:0011000100110011001110100011001100110111
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:07 schreef nikky het volgende:
Het is al gelukt hoor. Met veel zuchten steunen en heen en weer lopen.
Wat zal ik blij zijn als dit straks over is.
Ik had je nog zo aangeboden om het er al uit te snijdenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:07 schreef nikky het volgende:
Het is al gelukt hoor. Met veel zuchten steunen en heen en weer lopen.
Wat zal ik blij zijn als dit straks over is.
nog minimaal 11 minutenquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik had je nog zo aangeboden om het er al uit te snijdendus niet miepen.. Want het mes is goed geslepen, maar neeeeeee Nikky moet zonodig in het ziekenhuis in zich laten snijden..
![]()
Beetje vertrouwen in je users mag ook wel.
fluit deuntje "Butchered at Brith" van Cannibal Corpse![]()
![]()
Dat zeg je nuquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:19 schreef pirke het volgende:
to en tom aten tomaten tom at en to vrat
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |