Hebben jullie nog een keer zonder mij gemeet dan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:14 schreef BazzieK het volgende:
Was jij niet die gozer die helemaal achteraan reed achter de 25 KW ZXR 400 die er wel werd uit gereden door een GS550 maar jou wel weg reed in de bochten?Maarre wat zei je over bang zijn?
![]()
Nu ff niet.quote:
Als je Husken verkoopt dan zeg je dat natuurlijk wel.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:14 schreef Makster het volgende:
Lijkt mij dat de nieuwe Husq's wel meevallen met onbetrouwbaar izjn, toch ?
Die VSX i helemaal the bomb alleen bij een 4 takt na 6000 zuigers wisselen is neit helemaal tof natuurlijk![]()
Niet harder dan de ZXRquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:23 schreef BazzieK het volgende:
Ja de raptop gaat wel hard door de bocht ja maarja de persoon er op he
Wat kost het ADR voor bedrijven?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:18 schreef Makster het volgende:
Ben tegenwoordig elke kansarme aan het opleiden voor CCVB en C (lees je mee Bassie) en vraag me elke keer af waarom ik mezelf niet een opleiding op kosten van de baas gun
![]()
Heb je onze tips geprobeerdquote:
Vond die ene knakker op MF wel cool dat hij on the spot nog ff de klepspeling wilde conroleren als servicequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een keer zonder mij gemeet dan.![]()
![]()
[..]
Nu ff niet.![]()
[..]
Als je Husken verkoopt dan zeg je dat natuurlijk wel.
En als er iets is ligt het aan ut onderhoud.. dat is ook zo gedaan..
Om de 500 kilometer olie wisselen, 1.000 kilometer kleppen stellen.
![]()
De Aprilia valt helaas tegen in de praktijk. Idee goed, design top uitwerking motorisch helaas.......
[..]
Niet harder dan de ZXRalleen op de openbare weg is die Raptor toch makkelijker te handelen.
Belangrijk nuance verschil.
Superbike stuurtje op de ZXR lost dat weer op..
ADR, nee manquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:30 schreef worldpimber het volgende:
Gaat hard vandaag.![]()
Mijn opgeslagen reactie, laatkomertje![]()
[..]
Wat kost het ADR voor bedrijven?![]()
Ik las iets van 999 euro ofzo als je het zelf wilde doen, maar voor 200 kan een bedrijf iemand opleiden
Of heb ik dat verkeerd![]()
Subsidie = als je baas betaald?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:35 schreef Makster het volgende:ADR, nee man![]()
Volledig adr, dus basis en tank, geen klasse 1 en 7 kost normaal zonder SOOB bijdrage 596 euro ofzo.
In de SOOB (subsidie) kan het voor 144 euro![]()
Kortom, DOEN
![]()
Als je baas een bijdrage levert aan het SOOB fonds. Subisdiefonds voor het beroepsgoederevervoer. En ik ben er van overtuigd dat dat gebeurdquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Subsidie = als je baas betaald?![]()
Want dan laat ik hen betalen en ik betaal ze direct terug (geen verplichtingen en zulks)
Refresh my memory please.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:35 schreef Makster het volgende:
Vond die ene knakker op MF wel cool dat hij on the spot nog ff de klepspeling wilde conroleren als service![]()
Aggresieve shit. Net zo erg als naar vrouwen kijken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:39 schreef worldpimber het volgende:
Verders ik ook mzzltov ff counter strike![]()
Ik zoek ff voor u, geloof dat dat ook een Husk was die die verkocht/verkoopt, uno momentoquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Refresh my memory please.![]()
En straks denkt je vriendin dat je met een ander zit te chatten. This is how it starts.![]()
[..]
Aggresieve shit. Net zo erg als naar vrouwen kijken.![]()
Nuttige site voor studenten. [afbeelding]
Ik weet al genoeg. Heb soms weinig nodig.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:59 schreef Makster het volgende:
Ik zoek ff voor u, geloof dat dat ook een Husk was die die verkocht/verkoopt, uno momento
Al mijn moeite dus voor niksquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet al genoeg. Heb soms weinig nodig.Was ook meer een bruine arm kwestie.
![]()
quote:
Sinds ik die schurft router gereboot heb kan ik weer op MFquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ook deze Husk is al lang te koop zeg.![]()
En sinds wanneer kan jij op MF?![]()
Ik ga langzaam eens aan het upside down project beginnen...........
Vanavond de drie fietsen in de gang met een lapje licht in de WD40 gezet, en in de schuur geparkeerd.
Mountainbike, BMX en de minibike.![]()
Morgen vanmiddag verhuist de XJ naar de hal en uit de woonkamer.
Dan komt er meer ruimte vrij om aan de GS te sleutelen.![]()
Al is het nog zonder van het bevredigende rijden momenteel.. maar voorlopig regent het deze week.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |