Woon je boven de sportschool?quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:42 schreef The6thgate het volgende:
het is nog net de otterstraat, maar echt een geval op het randje
hier ruimte zat voor deur en gratis ook , tevens zijn het redelijk brede parkeervakken (transwijk/nieuw welgelegen , die parkeerplek langs de weg der verenigde naties).quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:02 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Bij mij (A'damstraatweg buurt) is het altijd gratis, ook geen vergunningsysteem en da's soms wel onhandig omdat je door het blik de straat niet meer ziet. Het is als een soort luchtbel onder een tapijt, hoe meer gebieden in de buurt betaald parkeren krijgen, hoe meer auto's hier in de straten komen. Je moet echt een feilloos timmermansoog hebben om je auto zonder schade tussen een soort geboortekanaal van andere auto's door te wurmen. Maja, het heeft ook weer voordelen. Fileparkeren doe ik inmiddels blind met twee vingers in mijn neus. Hell yeah.![]()
Echt een goed en leuk restaurant is dat, met heerlijk eten! Trouwens zo pittig hoeft het niet te zijn; je kan kiezen wat je wil. Ik moet daar zeker nog snel eens terug.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:53 schreef TMan het volgende:
Zo, vanavond wezen eten in River Kwai (oudegracht a/d werf 184, vlakbij kafe belgie). Zeker een aanrader als je van pittig eten houdt. Niet idioot duur, ook niet idioot goedkoop. Wel gezellig, praatgrage eigenaar, echt thais personeel dat slecht nederlands praat
Weet ik precies waar je woontquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:21 schreef The6thgate het volgende:
yup dat pand idd
Dan moet ik daar snel eens naar toe.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:15 schreef ioko het volgende:
Vanmiddag in Olivier geweest, zeer mooie tent, fijne sfeer, lijkt op een kruising tussen de winkel van sinkel en cafe belgie...
Niet in de laatste plaats vanwege de riante collectie bieren.quote:
Ik heb weinig verstand van sociale mechanismen, maar ik weet wel dat zelfbewening not the answer is.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:32 schreef Q. het volgende:
Nu nog mensen vinden die belgische biertjes met mij willen drinken.![]()
Had dat ff gemeld, dan had ik ff gekekenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:38 schreef speknek het volgende:
Belgische biertjes are your friend.
Ik wacht even tot iemand me kan bevestigen dat ze er Brugse Zot of Brugse Tripel hebben.
Dan is echter de beer los, kan ik u mede delen.
Pun intended?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:38 schreef speknek het volgende:
Ik wil best een keertje Belgische biertjes met jou drinken hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:32 schreef Q. het volgende:
ja, maar vanavond kan niet want dan zitten we in cafe west.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:32 schreef Q. het volgende:
Okee, dan doen we dat een keer.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik wil best een keertje Belgische biertjes met jou drinken hoor
Wel!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb weinig verstand van sociale mechanismen, maar ik weet wel dat zelfbewening not the answer is.
![]()
Ze hebben Brugse Tripel: http://www.cafe-olivier.be/pdf/specialiteiten.pdfquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:38 schreef speknek het volgende:
Belgische biertjes are your friend.
Ik wacht even tot iemand me kan bevestigen dat ze er Brugse Zot of Brugse Tripel hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |