Eigenlijk zevenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gifje ?
2 keer BaptistaHeeft er nu al 6 gemaakt in twee wedstrijden
4 tegen Liverpool en nu 2 tegen Tottenham, welke ontbreekt er nog ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eigenlijk zeven.
Goed resultaat, twee uitdoelpunten.
Wat een kans inderdaad, prachtige voorzet van Fabregasquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Piet_Veerman het volgende:
Walcott had de 2-3 op zn schoen.
de 2-0 van Tottenhamquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
4 tegen Liverpool en nu 2 tegen Tottenham, welke ontbreekt er nog ?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:09 schreef Ludacriss het volgende:
Denk nu dat ik de bewijs heb gezien waarom Tottenham geen prijs zal pakken dit jaar.
Gaat niet om zelfvertrouwen, dit is tottenham zoals tottenham altijd geweest is de laatste 10/15 jaar. Jammer dat ik het moet toegeven maar dit wordt niks zo.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Tottenham is opzich een aardige team hoor, maar helaas weten ze vaak de wedstrijd niet controlerend uit te spelen. Het zit ze de laatste weken zeker niet mee, maar ze hebben voldoende kwaliteiten om voor de vijfde plek mee te doen. Ze wonnen tenslotte thuis nog verdiend van Chelsea dus een beetje meer zelfvertrouwen kan geen kwaad volgens mij
LoL!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
''Go on then, go on report me, I'm a Tottenham supporter, try and deport me!'''
![]()
die supporters...quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
''Go on then, go on report me, I'm a Tottenham supporter, try and deport me!'''
![]()
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/league_cup/6282147.stmquote:It would be only fair to call it the Baptista Cup if we (Arsenal) won it
Sport1quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
BBC ? Sport1 ?
Spelerspasje zeker niet in ordequote:Op woensdag 31 januari 2007 21:51 schreef Piet_Veerman het volgende:
Spurs wilde Lee inbrengen, maar hij staat niet op het wedstrijdformulier.
Waren ze vergeten te veranderen nadat Lennon ziek werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |