Dan had je de (Arsenal) media beter in de gaten moeten houdenquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:55 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Met uitzondering van een viertal spelers is het een aardige b-team. Jammer had gehoopt dat Wenger wat meer A-spelers erin had gezet.
Nee. Net zoals Ronaldo niet de Ronaldo is als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:09 schreef zjroentje het volgende:
Dat is toch niet dé Denilson?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:38 schreef Piet_Veerman het volgende:
Ze trappen pas om 21:15 af, Arsenal stond in de file.
Dat wel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:37 schreef Piet_Veerman het volgende:
Prachtig achter zn standbeen langs.
Waarschijnlijk wel. De basisspelers hebben gewoon hun rust nodig en de jongere doen zo mooi ervaring op.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ben benieuwd of Wenger zich aan z'n woord houd bij de return.
Tegen de Spurs man!quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:41 schreef zjroentje het volgende:
Zeg Butra, sinds wanneer juichen wij voor Arsenal?
Je hebt je Tom Brady winst toch niet in de wedstrijd tegen de Colts weer verspeeld hč?quote:
Toen zat ik dik op Manning en co.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je hebt je Tom Brady winst toch niet in de wedstrijd tegen de Colts weer verspeeld hč?
Right on!quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:44 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Toen zat ik dik op Manning en co.![]()
Gifje ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:52 schreef venomsnake het volgende:
2-2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |