abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45313154
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hey, ik dènk er ook over om ooit een keer zwanger te worden en er zit foliumzuur in mijn multivitaminetablet. Dus eh, daarom keek ik mee in dit forum
ach ook zonder kinderen nu en in de toekomst kan je hier ook nog leuk meelezen, ik word tenslotte tante binnekort
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 13 januari 2007 @ 14:57:34 #77
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45313937
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:41 schreef Troel het volgende:
Ik heb in het vorige topic al aangegeven dat wat mij betreft de discussie gesloten was. Suzanna gaf hetzelfde aan. Ik heb vervolgens nog gereageerd op een aantal posts in het MOD-topic omdat evenstar daar om opheldering vroeg. Die heeft ze gekregen. Ik vind het werkelijk onzinnig dat die hele discussie daarna verder loopt, ondanks dat ik aangegeven heb dat ik me er niet meer mee ga bemoeien. Heel leuk dat iedereen dan ineens vragen aan me gaat stellen en nog gaat verwachten dat ik ga reageren, maar als men nou gewoon gelezen zou hebben, zou men weten dat ik dat toch niet meer van plan was.

dus jij mag zeggen wat je wilt? en dat moeten we maar voor zoete koek slikken? Zo werkt dat niet zoals Leah al zei.

Mijn mening is (en zal blijven) dat ik het behoorlijk onprettig vind dat mensen gratis hulp hopen te krijgen voor iets wat ze zelf veroorzaakt hebben.

Je maakt onderscheid in meerdere kinderen/handicaps/ziektes, heel platweg egzegd iemand waarvan het kind een ziekte/handicap of iets heeft heeft toch ook voor dat kind gekozen, tuurlijk ligt het iets ingewikkelder, je vraagt niet om een handicap ziekte, maar je hebt niet altijd keuzes, en julia was een gewenst kind niet geplant maar wel gewenst. correct me if im wrong.. maar zoverre ik weet wilde suzanna wel een groot gezin, alleen was een derde niet zo snel geplant.

Ik vind dat niet helemaal reeel, juist omdat er ook mensen zijn die die hulp nodig hebben en het niet krijgen, terwijl zij niet zelf iets veroorzaakt hebben. Tuurlijk, dat is niet het probleem van Suzanna, dat is meer het probleem wat zich in Nederland afspeelt. Ik kan me heel goed voorstellen dat het buitengewoon vervelend is om met drie kleintjes naar het consultatiebureau te moeten en niet echt meer tijd voor jezelf te hebben, maar waarom dan niet gewoon iemand inhuren?

Het is niet altijd zo makkelijk als je denkt
Het viel mij gewoon verkeerd dat er direct naar een gratis oplossing gezocht wordt (ja, we zijn Nederlanders, maar toch). Ik reageerde wellicht wat oververhit, maar ik heb al geprobeerd uit te leggen dat dat niet door Suzanna alleen kwam, maar ook door de dingen die ik hier in mijn omgeving zag.

Als het niet door suzanna kwam waarom wel direct tegen haar je gal spuien?

Dat vervolgens mijn operatie enzo erbij gehaald wordt, ach, om heel eerlijk te zijn doet me dat niet zoveel. Ik ben wel gewend dat mensen mijn dik zijn en dergelijke in de strijd gingen gooien. Die WLS-operatie heeft veel geld gekost, dat klopt. Niet alleen de verzekeraar heeft betaald, ik heb zelf ook behoorlijk wat moeten betalen. Daarnaast betaal ik ook gewoon voor de verzekering. Er is zelfs een punt geweest dat mijn verzekering het niet zou betalen en dat ik de operatie zelf had moeten betalen, zelfs dat is overwogen, maar gelukkig is dat uiteindelijk niet nodig gebleven. Niet omdat ik het geld er niet voor over had, maar omdat het risico op complicaties te groot zou zijn, zeker als je die kosten zelf ook moet betalen.
[..]

Ow? Juist met mijn achtergrond zeg ik nog wel eens dingen die verkeerd opgevat worden, ondanks dat het niet zo bedoeld is. Achteraf gezien had ik beter een nieuw topic kunnen openen om mijn mening aan de kaak te stellen, in plaats van in het nieuwe moeders topic, maarja, achteraf praten is wel erg makkelijk natuurlijk. Ik vind het jammer dat er zo'n gigantische hetze van gemaakt is, want dat was niet echt bepaald mijn bedoeling (kom op, als ik echt eenr el wil starten doe ik dat wel op zo'n manier dat niet iedereen op mij begint te pikken).

Nee troel, snap eens dat het niet altijd aan een ander licht! kom eens tot het idee dat JIJ wellicht eens ook iets verkeerds hebt/uitspreekt/uittypt, en dus niet dat het verkeer dopgevat wordt.
Ik ben sociaal best knullig in dingen bewoorden, maar geef ook mijn ongelijk daar in al duurt dat soms even

Ow, hoe staat het met de polls eigenlijk? Wie had allemaal gestemd op "Troel reageert niet meer"? Die hebben verloren

Oja, ik heb alles een beetje vluchtig doorgelezen, dus het kan best zijn dat ik een aantal dingen over het hoofd heb gezien wat betreft botte opmerkingen en vragen, dus als je daar nog een reactie op wilt, herhaal de boel dan even
oh en wat mij echt deed walgen:
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:57 schreef Troel het volgende:
-knip-

En het klinkt misschien heel vrijgevig, maar ik betaal liever dubbele belasting als de profiteurs daar niet meer van betaald worden, maar enkel de mensen die het echt verdienen.

-knip
Hoe kun je zo denken over jezelf
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45314200
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 14:57 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

oh en wat mij echt deed walgen:
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:57 schreef Troel het volgende:
-knip-

En het klinkt misschien heel vrijgevig, maar ik betaal liever dubbele belasting als de profiteurs daar niet meer van betaald worden, maar enkel de mensen die het echt verdienen.

-knip
quote:
Hoe kun je zo denken over jezelf
Waarom walg je nu juist van hier zo van?

Ik vond deze opmerking eigenlijk nog niet eens zo verkeerd. Gewoon op zich zelf staand dan. Goed iedereen heeft een andere opvatting over wat profiteurs zijn en de mijne ligt waarschijnlijk ook niet op één lijn met die van Troel. Maar de opmerking op zich kan ik nog wel vatten.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 15:22:00 #79
103793 kozakken
Living the life
pi_45314578
Toch vind ik dat Troel hier een redelijk beheerste post heeft geplaatst. Misschien niet met mijn mening, maar beter genuanceerd dan heel wat andere posts van haar.
Ik ben het niet met haar eens, maar het is haar mening.
punt.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 15:27:31 #80
24188 Belana
kloon van belana
pi_45314709
troel heeft nu idd een vrij redelijke post gedaan, los van of je het met haar eens bent.
wat mij echter stoort is het zich verschuilen achter haar "achtergrond" :
quote:
Ow? Juist met mijn achtergrond zeg ik nog wel eens dingen die verkeerd opgevat worden, ondanks dat het niet zo bedoeld is
deze opmerking vind ik echt niet kunnen. als je dat weet van jezelf kun je dus of tot 10 tellen en letten op wat je zegt en hoe je het zegt of niet posten oid. ik vind dit een kutsmoes. onder dat mom kan je dus altijd maar alles zeggen op wat voor manier dan ook. dat klopt niet.
bovendien viel er weinig verkeerd op te vatten en was het wel degelijk zo bedoeld, dat blijkt.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 13 januari 2007 @ 15:28:38 #81
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45314744
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 15:07 schreef Igraine het volgende:

[..]

[..]

[..]

Waarom walg je nu juist van hier zo van?

Ik vond deze opmerking eigenlijk nog niet eens zo verkeerd. Gewoon op zich zelf staand dan. Goed iedereen heeft een andere opvatting over wat profiteurs zijn en de mijne ligt waarschijnlijk ook niet op één lijn met die van Troel. Maar de opmerking op zich kan ik nog wel vatten.
waarom ik er zo van walg, omdat ze zich wil tonen als dat ze zo vredelievend, barmhartig is want zij is wel bereid om dubbel te betalen voor de mensen die ZIJ vind dat ze het echt verdienen.
Althans zo komt het op mij over van kijk eens hoe goed geweldig ik ben dat ik dit toch vind.
dat is wat mij doet walgen.
En dan kan dat wel misschien wel een msiinterpretatie van mij zijn.
Maar dat is wel de smaak die ik er van kreeg als je alle posts van die dag bij elkaar neemt.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45315599
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat het Troel nu wel heel onmogelijk wordt gemaakt om het goed te doen. Eigenlijk is het alleen nog maar in orde als ze hier op haar knieën komt melden dat ze fout zat en van gedachten is veranderd. Als je in een discussie inziet dat je het nooit eens zult raken met anderen, is het niet zo heel onverstandig om het onderwerp dan maar gewoon te laten rusten. Zeker op een forum loopt het anders vreselijk uit de hand.
Ik deel ook haar mening niet -en het is nogal ongelukkig rot uitgekomen allemaal-, maar ik vind wel dat ze best een redelijke reactie heeft gegeven en dat ze ook het recht heeft om daarna te stoppen met reageren. Het is toch zinloos om erover te blijven doorgaan. Soms raak je het gewoon niet eens, live with it. Troel doet dat nu eens een keertje en dat vind ik heel verstandig en volwassen van haar. Mensen die zich gekwetst voelen gaan zich heus niet beter voelen als ze nóg eens haar mening uitlegt in andere woorden. Just agree to disagree, zou ik zeggen. Dat moet nou eenmaal vaak op internet.
mooi he, alles
  zaterdag 13 januari 2007 @ 16:21:05 #83
24188 Belana
kloon van belana
pi_45315852
het gaat niet om het niet eens zijn phileine, het gaat om de manier waarop de dingen gebracht werden denk ik. ik ben met je eens dat zoiets geen klopjacht moet worden, maar het mag wel gezegd worden. troel vond zelf ook dat ze haar mening mocht geven, dan mogen andere mensen dat ook. en dat ze nu vrij redelijk reageert is fijn, ben ook blij dat ze dat alsnog gedaan heeft. maar ook dat wil toch niet zeggen dat niemand nu iets meer mag zeggen. dat vind ik zo braafjes allemaal en zo gaat het ook vaak en dat vind ik dan juist storend. maar misschien sta ik daar alleen in hoor.
stormy waters...
sailin'
pi_45315938
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 15:27 schreef Belana het volgende:
wat mij echter stoort is het zich verschuilen achter haar "achtergrond" :
Nou, volgens mij doet ze dat niet zo hoor. Ze reageert op de opmerking van Yvonne die het met Troels achtergrond juist níet had verwacht.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_45315965
Ik vind ook helemaal niet dat niemand iets mag zeggen hoor, laat de discussie gerust doorgaan; ik hou ook helemaal niet van dat "en nu iedereen erover ophouden"-gedoe. Maar ik vind wel dat zíj het recht heeft om verder niet meer te reageren als ze daar de zin niet van inziet en dat ze niet ook dáár nog eens op afgerekend hoeft te worden.
mooi he, alles
  zaterdag 13 januari 2007 @ 16:38:05 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_45316300
nou, na haar laatste reactie heeft zij dat recht natuurlijk, ja, dat ben ik met je eens.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 13 januari 2007 @ 16:59:26 #87
35189 Troel
scherp en bot
pi_45316892
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 15:28 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

waarom ik er zo van walg, omdat ze zich wil tonen als dat ze zo vredelievend, barmhartig is want zij is wel bereid om dubbel te betalen voor de mensen die ZIJ vind dat ze het echt verdienen.
Althans zo komt het op mij over van kijk eens hoe goed geweldig ik ben dat ik dit toch vind.
dat is wat mij doet walgen.
En dan kan dat wel misschien wel een msiinterpretatie van mij zijn.
Maar dat is wel de smaak die ik er van kreeg als je alle posts van die dag bij elkaar neemt.
Wie zegt dat ik mijzelf geweldig vind? Het leven zou veel makkelijker zijn als ik "gewoon" zou vinden dat iedereen die op een even huisnummer 100 euro per maand zou krijgen en iedereen op een oneven huisnummer ook, ongeacht achtergrond of wat dan ook. Dat is nou eenmaal niet mijn mening. Ik zeg ook niet dat ik dubbel wil betalen voor de mensen die het wel verdienen, ik zeg dat ik desnoods dubbel veel belasting wil betalen als er beter op gelet wordt en het geld dus gaat naar de mensen die het verdienen. Ik ken iemand die al een jaar een uitkering krijgt omdat ze nog geen leuke baan heeft kunnen vinden naar haar smaak. Er zijn haar meerdere andere banen aangeboden waar ze zo aan de slag kon, maar het werk vond ze niet leuk. Ikzelf zou zoiets hebben, nouja, dan maar voor een tijdje de wat minder leuke baan, maar dan heb ik tenminste mijn eigen inkomsten en hoef ik mijn hand niet omhoog te houden. Toen ik wist dat ik mijn studie stop zou zetten, stond ik de dag erna bij het uitzendbureau. Ik had het geluk dat ze een baan voor me hadden, maar in eerste instantie wist ik niet of het wel leuk zou zijn. Ik ben toch op gesprek gegaan en tijdens dat gesprek kreeg ik het gevoel dat de baan wel eens leuker kon zijn dan het klonk. Ik kan nu oprecht zeggen dat ik een leuke baan heb, terwijl ik in het begin dacht, ach, het zal wel niets wezen. Ik had natuurlijk ook een uitkering uit kunnen vragen, maar dat vond ik niet kunnen.
In mijn ogen verdiend die persoon die ik net beschreef geen uitkering. Maarja, helaas is de Nederlandse staat, UWV of wat dan ook het niet met me eens.
Als er dus beter gecontroleerd zou worden, ben ik best bereid daar extra voor te moeten betalen aan belastingen, als dat betekent dat de mensen die het ECHT verdienen het ook krijgen. Je bent het vast wel met me eens dat sommige mensen een invalideparkeerplaats mogen gebruiken. Ik vind alleen niet dat iedereen die zijn teen stoot meteen daar zijn auto mag parkeren.
Maarja, ik denk niet dat het veel nut heeft als ik nog meer voorbeelden ga bedenken om duidelijk te maken wat ik nou precies bedoel, mocht je het niet snappen, spreek me dan asjeblieft op msn aan of stuur een mailtje ofzo. Dat is makkelijker praten dan als er telkens zoveel tijd tussen antwoorden zit.

Owja, en ik ben helemaal niet vredelievend en barmhartig. Ik koop nooit een straatkrant, ondanks dat dat best wel eens mensen kunnen zijn die er niets aan kunnen doen. Ik ben gewoon een raar mens die op bepaalde punten een bepaalde mening heeft en die soms op de verkeerde momenten en in de verkeerde topics aanhaalt. Een volgende keer (alhoewel ik eigenlijk hoop dat die niet komt), zal ik eerst nog eens twee keer nadenken en dan wellicht een nieuw topic openen, zodat ik tenminste niet iemand persoonlijk aanval. Overigens heb ik Suzanna een mailtje gestuurd met excuses en heb ik ook haar geprobeerd uit te leggen dat het niet enkel om haar ging.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:01:04 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_45316959
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:29 schreef livelink het volgende:
Ze hoeft van mij niet te zeggen dat ze ongelijk heeft, als ze vindt dat ze gelijk heeft. Maar het had natuurlijk gekund dat ze toch haar mening had bijgesteld. Maar dat is dus niet zo.
Tja, het was ook ijdele hoop om te denken dat jullie allemaal jullie mening bijgesteld hadden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45318302
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:59 schreef Troel het volgende:
Een volgende keer (alhoewel ik eigenlijk hoop dat die niet komt), zal ik eerst nog eens twee keer nadenken en dan wellicht een nieuw topic openen, zodat ik tenminste niet iemand persoonlijk aanval.
dat is een goed plan.
quote:
Overigens heb ik Suzanna een mailtje gestuurd met excuses en heb ik ook haar geprobeerd uit te leggen dat het niet enkel om haar ging.
Dat vind ik netjes van je.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_45320123
Mag ik even zeggen dat ik het jammer vind dat er wordt gedacht dat Troel (overkomt mij ook erg vaak) zich verschuilt achter haar achtergrond en dat gedacht wordt dat het als excuus gebruikt wordt?
Dat is namelijk niet zo, het is alleen een verklaring, geen excuus maar een uitleg over hoe het komt dat dingen soms op een bepaalde manier gezegd worden. En ik, spreek even voor mezelf, hoop op een stukje begrip van de andere partij.

Ik herken mezelf heel erg in Troels reacties, ik heb op het moment zelf vaak niet door hoe dingen overkomen bij mensen, naar mijn weten heb ik het namelijk op een hele normale manier gezegd maar het wordt vaak totaal anders opgevat. Als je het dan wil uitleggen gebruik je je 'handicap' als excuus Bijzonder lastig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2007 18:26:43 ]
  † In Memoriam † zaterdag 13 januari 2007 @ 18:36:27 #91
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45320476
ik vind dit een hele goede, duidelijke post heaven7. dat is nou precies wat ik ook wilde zeggen, maar er de juiste woorden kon ik er niet voor vinden.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:40:46 #92
24188 Belana
kloon van belana
pi_45320642
Ik snap best dat iemand een handicap heeft, maar het is niet alsof je met die handicap helemaal niet meer je eigen keuzes kunt maken. je kiest er ook voor om op een openbaar forum te posten terwijl je weet dat je deze handicap hebt. dan kun je ook reactie verwachten.
stormy waters...
sailin'
pi_45320907
Wat een rare post Belana, iedereen maakt zijn eigen keuzes, met of zonder handicap. Het enige wat ik even wilde verduidelijken is dat de handicap in dit geval niet gebruikt wordt om erachter te verschuilen. En dat je vaak pas na je acties de gevolgen er van ziet, gekwetste mensen wat absoluut de bedoeling niet was.
Erop terug kunnen komen en uit kunnen leggen waar het door komt en dan maar hopen op een stuk begrip is dan vaak het enige wat je nog kunt doen. En dat is dus niet bedoeld als excuus!

Ik, ik spreek weer alleen voor mezelf hoor, denk enorm goed na voor ik dingen naar buiten breng, ik probeer vaak te bedenken hoe het overkomt op andere mensen maar ondanks dat gaat het nog vaak fout.
Vaker irl dan op internet natuurlijk omdat ik dan mijn eigen post lees en vaak ook heel goed kan begrijpen dat iets kwetsend overkomt maar irl niet omdat je nadat je het gezegd hebt alweer kwijt bent hoe je het exact hebt gezegd.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2007 18:51:13 ]
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:59:09 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45321271
Maar de melding van die handicap klinkt wel heel vaak als een 'ja maar...'
Terwijl iedereen wel eens bot uit de hoek kan komen zonder dan te kunnen/willen zeggen 'ja maar... ik heb een handicap.
In die zin vind ik het soms heel irritant om dat terug te zien komen. Lekker makkelijk denk ik dan.
Hoewel dat vast niet altijd zo zal zijn, maar ik heb soms wel het idee dat die stoornis alleen terug komt op de momenten dat het wel handig uit komt.

We weten allemaal dat Troel dat heeft en daar zal ook best rekening mee gehouden worden in reacties maar dat wil niet zeggen dat iemand niet ter verantwoording geroepen kan en mag worden nav dingen die er gezegd worden.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:00:58 #95
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45321325
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:01 schreef Troel het volgende:

[..]

Tja, het was ook ijdele hoop om te denken dat jullie allemaal jullie mening bijgesteld hadden

mooi
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_45321349
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:59 schreef Brighteyes het volgende:
Maar de melding van die handicap klinkt wel heel vaak als een 'ja maar...'
Terwijl iedereen wel eens bot uit de hoek kan komen zonder dan te kunnen/willen zeggen 'ja maar... ik heb een handicap.
In die zin vind ik het soms heel irritant om dat terug te zien komen. Lekker makkelijk denk ik dan.
Hoewel dat vast niet altijd zo zal zijn, maar ik heb soms wel het idee dat die stoornis alleen terug komt op de momenten dat het wel handig uit komt.

We weten allemaal dat Troel dat heeft en daar zal ook best rekening mee gehouden worden in reacties maar dat wil niet zeggen dat iemand niet ter verantwoording geroepen kan en mag worden nav dingen die er gezegd worden.
Nee natuurlijk niet Ik roep ook altijd tegen iedereen, laat het me alsjeblieft weten als iets kut overkomt want dan kan ik er wat mee!

En tja, ik verschuil me er zelf dus nooit achter. Maar vraag er wel begrip voor. Of iig acceptatie want begrijpen doe ik het zelf niet eens. Ik probeer het zo min mogelijk aan te halen want ik wil gewoon behandeld worden als een normaal mens, als je bij iedere wissewasje gaat roepen 'ja maar ik heb ...........!' dan behandel je jezelf niet eens als een normaal mens.

Maargoed, ik wilde Troel alleen maar even bijstaan hier, en aangeven dat het niet als excuus wordt gebruikt.

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2007 19:04:33 ]
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:04:05 #97
24188 Belana
kloon van belana
pi_45321414
Ik vind dat troel dat excuus al iets te vaak heeft gebruikt, sorry maar dat vind ik echt.
zoals jij zelf al zegt, jij kent je handicap en je let er op, op internet kan dat idd juist beter dan irl.
daar heb je juist het punt. je kunt er dus wel degelijk op letten.
ik heb aan jou nog zelden iets gemerkt in dat opzicht, omdat je er dus op let.
waarom zou troel dat niet kunnen dan?

en ja, we zeggen allemaal wel eens dingen die te hard zijn of niet lekker ons bek uitkomen en ja, excuses kunnen gemaakt en geaccepteerd, dat is ook prima. maar niet onder het mom van deze handicap, en dan hebben we het over de PDD (NOS) om het beestje maar even bij de naam te noemen.
stormy waters...
sailin'
pi_45321515
Nee daar heb je gelijk in, waarom Troel dat (misschien) niet kan? Geen idee, niet 2 mensen met PDD zijn hetzelfde dus daar kan ik niets zinnigs op zeggen.
Ik weet wel dat het dus vaak genoeg verkeerd gaat en ik vaak te horen krijg ik te direct en bot uit de hoek kan komen terwijl ik dat zelf niet door heb. Het is erg lastig er op te letten omdat je het vaak pas veel later te horen krijgt en dan kan ik al helemaal niks meer terughalen.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:12:44 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_45321754
nee, jij kunt uiteraard niet voor troel spreken, dat snap ik.

verder kan ik me wel vinden in BE's post hierboven, dat beschrijft ook mijn gevoel hierbij.
stormy waters...
sailin'
  Admin zondag 14 januari 2007 @ 01:29:48 #100
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_45333370
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:24 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nou, volgens mij doet ze dat niet zo hoor. Ze reageert op de opmerking van Yvonne die het met Troels achtergrond juist níet had verwacht.
En ik refereerde nieteens naar een "handicap" ( wat het niet is!)
Ik refereerde naar haar Christelijke achtergrond
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')