Als je ze in Amerika volgt, moet je ook gewoon een week wachten hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 17:05 schreef mrisj het volgende:
Oeh ben zo blij dat het weer maandag is
Iemand uit mijn klas die kijkt alle afleveringen uit amerika op internet.. (ze loop dus erg 'voor' op mij). Ik snap zelf niet wat daar leuk aan is... Het is toch juist leuk om telkens een week te moeten wachten en dan met iedereen erover praten en bedenken wat er allemaal kan gebeuren, ik vind dat echt leuk om te doen![]()

Ook als je met Amerika ''meekijkt'' moet je een week wachten en kun je daarna over van alles en nog wat praten, alleen dan in het USA-topic.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:05 schreef mrisj het volgende:
Oeh ben zo blij dat het weer maandag is
Iemand uit mijn klas die kijkt alle afleveringen uit amerika op internet.. (ze loop dus erg 'voor' op mij). Ik snap zelf niet wat daar leuk aan is... Het is toch juist leuk om telkens een week te moeten wachten en dan met iedereen erover praten en bedenken wat er allemaal kan gebeuren, ik vind dat echt leuk om te doen![]()

Same herequote:Op maandag 5 februari 2007 18:16 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben sowieso te lui om ze te downloaden, dus das heel makkelijk![]()

Hier hetzelfdequote:Op maandag 5 februari 2007 18:16 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben sowieso te lui om ze te downloaden, dus das heel makkelijk![]()

vond ik ook....maar ik heb de laatste 5 minuten niet gekeken...wie weet heb ik wel iets gemistquote:Op maandag 5 februari 2007 21:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb ik het voorstukje nu gewoon niet gekeken of er echt niet opgelet.. ik weet het echt niet meer..
Ik vond het vandaag eigenlijk een mindere aflevering als ik eerlijk mag zeggen :x

En niet te vergeten dat Callie echt met Mark naar bed is geweest en eind van de aflevering ligt ie weer met Addison in bed......dat wordt weer een aflevering met geslachtziektes zo......MOOI! Eigen schuld....toch?!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:38 schreef Wombcat het volgende:
Addison bekende dat ze twee maanden met Mark heeft samengewoond toen Derek naar Seattle was vertrokken. Twee seconden later zei Meredith in de lift tegen Derek dat het uit was met Finn. Derek reageerde met "oh". Addison lag op het einde weer in bed met Mark, maar die moest zijn mond houden.
Izzy heeft haar checque nog niet verzilverd, maar gaat weer in het ziekenhuis werken.
George probeerde het weer goed te maken mat Callie, hij had niet eens door dat ze het uitgemaakt had.

Was erg grappig inderdaadquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:14 schreef Etcetera het volgende:
george was erg sterk deze keer'We will call your mother!'
'Dialing!!'

Uh?! Dan maak je toch gewoon niet open!!! Tenzij je natuurlijk iemand verwachttequote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:46 schreef Koningin het volgende:
Wat gebeurde er nog tijdens de M&M? Net op dat moment ging bij ons de deurbelen toen ik terug kwam was iedereen in rep en roer over Izzie.

Haha, ja dat is wel zo.. maar ik vind het gezellig om er met mensen 'in het echt' over te praten.. lekker lachen en gek doen.. dat gaat wat lastiger op een forum ofzoquote:Op maandag 5 februari 2007 19:39 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ook als je met Amerika ''meekijkt'' moet je een week wachten en kun je daarna over van alles en nog wat praten, alleen dan in het USA-topic.En geloof me, er zijn zat fansites en fora waarop je met anderen mee kan praten als je niet genoeg hebt aan de mensen op Fok.
![]()
Edit: Wat Nuna zegt dus.![]()
![]()

Briljante serie!quote:

ik nietquote:Op zondag 11 februari 2007 21:38 schreef Nesle het volgende:
maar nu ben ik wel weer kwijt waar t voorstukje over ging?
-weet em al weer

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+

quote:Op maandag 12 februari 2007 11:05 schreef Nesle het volgende:
[..]Die had ik nog niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan het me niet meer herinneren van vorige week.

quote:Op maandag 12 februari 2007 11:05 schreef Nesle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is ook zo! heulemaal vergeet
![]() It's not just sex, it's love
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens

Dat ligt er wel duimendik bovenop nu.quote:Op maandag 12 februari 2007 21:05 schreef B.ertha het volgende:
Alex gaat straks toch voor gyneacologie, wedden?

Ja, Alex begint echt punten te scoren!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:59 schreef Tesss het volgende:
Ik vind Mark maar irritantAlex met die baby
![]()

Meredith???quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vond het stukje in de lift met George en Addison echt geweldig

Jillian Bach (heb het ook maar via Google.....www.imdb.comquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:25 schreef marientje het volgende:
Weet iemand wie die actrice is die zichzelf liet verbranden? Ze komt me zo bekend voor..
Goed werk van Izzie trouwens!

Ik vond't echt een saaie aflevering...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:09 schreef Pune het volgende:
Ik vond de aflevering eerlijk gezegd tegenvallen. Weinig spectaculairs, mag volgende week wel weer wat spannender.

Wat dacht je? Ik maak ´m alvast?quote:

Dacht dat deze wel sneller volgespamt zou wordenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:53 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Wat dacht je? Ik maak ´m alvast?hihi
Ik hoop trouwens dat McVet ook nog eens terugkomt, maar ben er bang voor.......

leuk? leuk? SUPER!!! Echt heel......leuk!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:33 schreef Purky het volgende:
*spam spam*
http://www.youtube.com/watch?v=mSvorXVuCcc&mode=related&search=
Da's een clip van stukjes Grey's Anatomy -geen spoilers- op de muziek van The Fray - How To Save A Life![]()
![]()
Dat nummers is zo mega mooi! En is leuk om die clip erbij te zien

Tofquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:33 schreef Purky het volgende:
*spam spam*
http://www.youtube.com/watch?v=mSvorXVuCcc&mode=related&search=
Da's een clip van stukjes Grey's Anatomy -geen spoilers- op de muziek van The Fray - How To Save A Life![]()
![]()
Dat nummers is zo mega mooi! En is leuk om die clip erbij te zien

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |