Je oppasgezin zal blij zijn met zo'n enthousiaste oppas!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moest eigenlijk oppassen vanavond dus zat al te balen.. want dan kan je toch niet echt geconcentreerd kijkenMaar het ging gelukkig niet door
quote:conleche schreef:
Ja, dat bekkie wat ze trok nadat ze tegen Bailey zei dat ze pretty was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat is echt geen geheim meer,of zou er meer aande hand zijn..![]()
Arme McVet, Meredith krijgt het nog zwaar met McDreamy
![]()
Hihi, dat laatste weet ik wel zeker gezien het voorstukje voor volgende week!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:54 schreef Michellee het volgende:
Ik word een beetje moe van dat gedoe rond Meredith en Mc Dreamy!
Ik denk dat er meer is gebeurd tussen Addison en Mc Steamy dan we denken...
Precies!quote:Op maandag 29 januari 2007 18:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ook vanaf woensdag, want dinsdag is Gilmore Girls
Stoerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:21 schreef Apfel het volgende:
Chandra Wilson heeft van het weekend de SAG Award voor beste Actrice in een drama serie gewonnen. En de rest de prijs voor beste cast in een drama.
Nou ben ik een fan van Mc Dreamy hoor, maar het lijkt iedere aflevering wel "alsof ie gaat huilen" das zo'n beetje z'n handelsmerk..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:30 schreef Purky het volgende:
Voorstukje was zielig.. McDreamy gaat huilen, of zo leek het tenminste.. Kan niet wachten
Ik vind McSteamy ook maar niks hoor, om heel eerlijk te zijn vind ik hem niet eens knap...!quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:01 schreef marientje het volgende:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:41 schreef Nesle het volgende:
volgens mij ben ik de enige die McSteamy geen reet aan vindt
Nee hoor, hier nog iemand! McSteamy, gatver, beetje Alex commanderen en koffie laten halen, eikel![]()
Vonden jullie Addison niet lief toen ze tegen Derek zei dat hij Meredith geen pijn meer mocht doen? Ik wel.
Ik ben het helemaal met jou eens. Ik hou niet zo van vierkante hoofden. En McSteamy heeft een vierkant hoofd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik vind McSteamy ook maar niks hoor, om heel eerlijk te zijn vind ik hem niet eens knap...!
Addison deed inderdaad lief tegen Derek!!! Helemaal mee eens! Vervolgens doet hij haar wel weer pijn....
Die baard moet eraf.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:57 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met jou eens. Ik hou niet zo van vierkante hoofden. En McSteamy heeft een vierkant hoofd.
Zeker niet, McSteamy staat hier ook (bijna) onderaan het lijstje....vind Burke zelfs nog leuker!quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:57 schreef Skaai het volgende:
Eigenlijk heeft die McSteamy een behoorlijke rotkop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |