abonnement Unibet Coolblue
pi_46031151
Die mensen aan/in elkaar ik moest toch wel lachen, helemaal toen die dochter er ook nog bij kwam!

Voor de rest was het niet echt een spannende aflevering, maar wel een leuke
pi_46032116
Ik heb het gemist. Ik had het opgenomen, alhans dat dacht ik maar de dvd bleek nog vol te staan dus er is maar 4 minuten opgenomen

Iemand zin in een samenvatting op te schrijven....
pi_46032214
Addison bekende dat ze twee maanden met Mark heeft samengewoond toen Derek naar Seattle was vertrokken. Twee seconden later zei Meredith in de lift tegen Derek dat het uit was met Finn. Derek reageerde met "oh". Addison lag op het einde weer in bed met Mark, maar die moest zijn mond houden.
Izzy heeft haar checque nog niet verzilverd, maar gaat weer in het ziekenhuis werken.
George probeerde het weer goed te maken mat Callie, hij had niet eens door dat ze het uitgemaakt had.
in a crowd you lose humanity
pi_46032786
thx
  Redactie Frontpage dinsdag 6 februari 2007 @ 11:14:06 #230
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_46034385
george was erg sterk deze keer 'We will call your mother!'
'Dialing!!'

voorstukje gemist, maar dat komt nog wel een keer voorbij denk ik
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 6 februari 2007 @ 12:37:51 #231
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46036925
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:38 schreef Wombcat het volgende:
Addison bekende dat ze twee maanden met Mark heeft samengewoond toen Derek naar Seattle was vertrokken. Twee seconden later zei Meredith in de lift tegen Derek dat het uit was met Finn. Derek reageerde met "oh". Addison lag op het einde weer in bed met Mark, maar die moest zijn mond houden.
Izzy heeft haar checque nog niet verzilverd, maar gaat weer in het ziekenhuis werken.
George probeerde het weer goed te maken mat Callie, hij had niet eens door dat ze het uitgemaakt had.
En niet te vergeten dat Callie echt met Mark naar bed is geweest en eind van de aflevering ligt ie weer met Addison in bed......dat wordt weer een aflevering met geslachtziektes zo......MOOI! Eigen schuld....toch?!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_46036989
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 11:14 schreef Etcetera het volgende:
george was erg sterk deze keer 'We will call your mother!'
'Dialing!!'
Was erg grappig inderdaad
pi_46038694
Wat gebeurde er nog tijdens de M&M? Net op dat moment ging bij ons de deurbel en toen ik terug kwam was iedereen in rep en roer over Izzie.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:29:54 #234
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46040006
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:46 schreef Koningin het volgende:
Wat gebeurde er nog tijdens de M&M? Net op dat moment ging bij ons de deurbel en toen ik terug kwam was iedereen in rep en roer over Izzie.
Uh?! Dan maak je toch gewoon niet open!!! Tenzij je natuurlijk iemand verwachtte

Bij de M&M werd gesproken over de dood van Denny, hoe dat kon gebeuren........was erg heftig!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  Redactie Frontpage dinsdag 6 februari 2007 @ 14:34:14 #235
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_46040124
en bailey werd aangevallen dat ze te emotioneel betrokken was en haar interns in de steek heeft gelaten. toen stond alex op en schreeuwde dat diegene er niets vanaf wist. en Izzie is naar binnen geglipt bij M&M maar ze mocht er niet eens zijn. toen kreeg ze het allemaal mee enzo
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_46040806
Dan heb ik denk ik niets gemist, want wat jullie vertellen, heb ik allemaal gezien.

Tja, mijn man verwachtte inderdaad iemand, maar hij was net aan de telefoon toen de bel ging.....
pi_46041882
Bailey op het laatst, met die arts van M &M, dat ze voelde dat ze last kreeg van d'r hormonen! Geweldig!
  Redactie Frontpage dinsdag 6 februari 2007 @ 15:37:35 #238
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_46042110
en dat karev zei dat ze niet de enige was die niet heeft ingegrepen hij wordt nog eens lief zo
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_46044053
Die Addison hey.... hoe stom ze ook geweest is... ze blijft leuker worden


kill mc steamy!
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_46084640
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:39 schreef Kantar het volgende:

[..]

Ook als je met Amerika ''meekijkt'' moet je een week wachten en kun je daarna over van alles en nog wat praten, alleen dan in het USA-topic. En geloof me, er zijn zat fansites en fora waarop je met anderen mee kan praten als je niet genoeg hebt aan de mensen op Fok.

Edit: Wat Nuna zegt dus.
Haha, ja dat is wel zo.. maar ik vind het gezellig om er met mensen 'in het echt' over te praten.. lekker lachen en gek doen.. dat gaat wat lastiger op een forum ofzo

Mcsteamy mag van mij wel weg gaan.. :p Maar hij brengt wel weer wat spanning in de serie, omdat addison nu aardiger is, en alex aardiger, en bailey niet meer zo hard.. er moet weer een 'bad guy' zijn!
  woensdag 7 februari 2007 @ 21:48:55 #241
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46087647
McSteamy loopt echt zijn pik achterna!!! Addison had hem in die 2 maanden samenwonen toch ook betrapt met een ander?! Nee, dat soort mannen
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  Redactie Frontpage donderdag 8 februari 2007 @ 11:26:31 #242
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_46099664
geeft wel ruimte voor verandering
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 8 februari 2007 @ 13:56:21 #243
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_46104741
ik heb afgelopen maandag gemist, kan iemand m een beetje bijpraten?
an urge to help mankind overcomes me
pi_46108092
Er wordt gepraat met ik weet niet hoeveel artsen en arts-assistenten over een man die is overleden aan een hartstilstand. Dat blijkt Denny te zijn. Ze zitten dus met zijn allen in zon grote zaal en iedereen amg vragen stellen aan Burke maar later wordt Burke vervangen door bailey omdat zij de arts was. Iemand uit t publiek zegt wat tegen Bailey en daar wordt Alex boos om. iets met dat ze beter had moeten opletten en dat haar interns konden doen wat ze wilden.

Derek en Addison gingen officieel scheiden. Derek vond dat alles zijn schuld was en daarom gaf hij al zijn bezittingen aan Addison. Hij wilde zelf alleen de caravan houden in Seattle. Addison heeft Derek toen later verteld dat zij ook een relatie heeft gehad van 2 maanden met Mark. En daar was Mark niet blij mee want hij werd nog steeds gezien als de slechterik. derek wil addison nooooooit meer zien nadat Addison hem heeft verteld dat ze een relatie heeft gehad met Mark. Mark komt ook nog even praten als "vrienden" met Derek dat het zijn schuld niet was maar Derek zegt dat zij geen vrienden zijn. Derek deed ook afstandelijk tegen Meredith aan het einde omdat hij dus wist dat addison hem had bedrogen en voorgelogen.

Er is een patient, een moeder en die heeft borstkanker (?). Ze geeft de schuld aan haar kind voor die borstkanker en wil dus haar eigen kind nooit vasthouden en wil dus ook eigenlijk geen behandeling want ze ziet toch geen hoop in de toekomst. De man van die vrouw vraagt aan Bailey of zij haar wil overhalen om toch te behandelen, en Bailey, als moeder, pept haar op. Ze praat veel met haar over het moederschap enzo was wel cute.

Dan heb je nog Meredith die samen meost werken met Addison Montgomery vanaf nu, want ze was officieel gescheiden. Zo kwam meredith erachter. Ze hadden een man en een vrouw die inmekaar vastzaten ja je leest het goed. Hij had een piercing aan zijn piemol en die was vastgehaakt aan de vrouw haar spiraaltje. Ze waren exen en dan dan komt later midden in eht onderzoek ook nog de dochter binnen, was wel grappig De man kreeg een hartaanval toen ze van mekaar werden gescheiden en omdat er geen chrirurg was moest Burke dat dus doen.

Burke moest onverwacths zijn eerste operatie weer doen en christina en hij hebbena fgesproken dat zij er altijd bij is als hij opereert. Het ging goed tot aan het hechten toen nam christina het over. Bij deze operatie zag Izzie vanaf het meekijk plekje ook in dat ze nog wel door wilde met het chirurg zijnde worden. Ze heeft ook nog besloten om de check van Denny niet te verzilveren, ze heeft hem nu opgehangen aan de koelkast en ze verzilvert hem asl ze weet wat ze er mee moet doen

Dat was het wel zon beetje, dacht ik
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  donderdag 8 februari 2007 @ 15:58:44 #245
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_46108811
tof, thanks!
an urge to help mankind overcomes me
pi_46213845
Morgen weer!!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_46214000
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:36 schreef Miam het volgende:
Morgen weer!!
Yess
pi_46214123
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Yess
Briljante serie!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_46214131
Jea!
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_46214177
woehoe
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')