In de nacht gaat de wind nog wat afnemen, in de ochtend begint de wind weer toe te nemen, zeg maar rond een uur of 5, rond het middaguur zal de storm zijn hoogtepunt bereiken, maar ook na het hoogtepunt moet men rekening houden met windstoten tot 90 a 100km/hquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:44 schreef yvonne het volgende:
Zeg weerdeskundigen hier, hoelaat begint deze pret? Regio R'dam
Wie doet dat uberhaupt nog rond deze tijd?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zou de was maar niet buiten hangen morgen
Ik zag een buurvrouw gisteren de was nog ophangenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:48 schreef Cahir het volgende:
Wie doet dat uberhaupt nog rond deze tijd?
hm, ietsje meer wind buitengaats lijkt het?quote:
Toen Oom_Agent begon met de 'De atmosfeer staat op ontploffen' kreeg yvonne altijd het advies om maar haar was binnen te halen, vandaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wie doet dat uberhaupt nog rond deze tijd?
Klopt, zo gaat het meestal. Soms lijkt het mee te vallen, maar soms pakt het allemaal nog iets heftiger uit. Margot sprak al over windstoten van 110km/h tot 120km/hquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, ietsje meer wind buitengaats lijkt het?
Het wordt erger dus?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, zo gaat het meestal. Soms lijkt het mee te vallen, maar soms pakt het allemaal nog iets heftiger uit. Margot sprak al over windstoten van 110km/h tot 120km/h
Oooooooooooow, dus morgenochtend nog gewoon shoppen op de fietsquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
In de nacht gaat de wind nog wat afnemen, in de ochtend begint de wind weer toe te nemen, zeg maar rond een uur of 5, rond het middaguur zal de storm zijn hoogtepunt bereiken, maar ook na het hoogtepunt moet men rekening houden met windstoten tot 90 a 100km/h
Altijd lastig in te schatten hoe zwaar ze worden, daarom is die waarschuwing ook goed. Als het meevalt gaan alle azijnpissers weer zeiken dat het weer paniek om niets was, maar ja, je weet het niet van tevoren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, zo gaat het meestal. Soms lijkt het mee te vallen, maar soms pakt het allemaal nog iets heftiger uit. Margot sprak al over windstoten van 110km/h tot 120km/h
gewoon doen, je ondertussen laten filmen, maken wij er een leuk itempje vanquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat ik fietsen naar mn werk over de Erasmusbrug morgenochtend maar oversla.
maar het regent dan waarschijnlijk al wel.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooooooooow, dus morgenochtend nog gewoon shoppen op de fiets
Hmmz kijk uit voor de windstoten, in de ochtend neemt de wind namelijk snel toe, dus wil je nog een beetje door komen, dan zit je zowiezo in een dikke 7 met rukwinden van 80 a 90km/h en regen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooooooooow, dus morgenochtend nog gewoon shoppen op de fiets
Zal me iig niks verbazen als het nog wat verder gaat uitpakken. Je kan nooit exact weten hoe de depressie gaat, 100km zuidelijkere en we hebben weer een aantal km/h erbij, allemaal last minuut werkquote:
Ook geen bal aan als ik wind mee hebquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon doen, je ondertussen laten filmen, maken wij er een leuk itempje van![]()
Klopt, beter een weeralarm afgeven dan straks de nodige problemen krijgenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Altijd lastig in te schatten hoe zwaar ze worden, daarom is die waarschuwing ook goed. Als het meevalt gaan alle azijnpissers weer zeiken dat het weer paniek om niets was, maar ja, je weet het niet van tevoren.
Flinke wind voor Den helder dusquote:
Als dit uit komt, dikke 50 Knopen, komt overheen met een windkracht 10.quote:
Hip eind jaren '80 designquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:47 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Mijn geliefde webcam over de golfjes in Den Helder... http://www.landsend.nl/nieuw.html
Update: nu met werkende url... wel zo handig om er .html achter te zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |