gohquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:04 schreef leroytje het volgende:
Jij was puur voor de volgende die daar eventueel had kunnen staan![]()
![]()
En QeeunBee zet em hier niet meer, de tegenstander word door haar/hem toegevoegd
Als er 17 nieuwe zijn en je komt op 18 uit dan heb je na de eerste ronde al een probleem omdat er dan nog maar 9 over zijn... Dus je kan er beter een uitkickenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:31 schreef leroytje het volgende:
"Nieuwe aanmeldingen"
- steincity87 ======> k_swelsen[apenstaart]hotmail[dotcom]
- MvAmadeus ======> marijesmurf[apenstaart]hotmail[dotcom] ----> Nieuwste aanmeldingen![]()
- jij
Zeikerd, we hebben trouwens 17 nieuwe, dus er moeten er nog 1,3,5,7 of 9 bij
Naar de derde dan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:58 schreef Steincity87 het volgende:
of iemand een bye geven naar de tweede ronde..
Daar vroeg ik in het eerste topic ook al omquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:00 schreef RainofDeath het volgende:
Mag mijn mail adres een paar nospam tekens krijgen? ik sta niet te springen om spam te krijgen op het moment.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:57 schreef Erosjuhhh het volgende:
als iemand v/d organisatie dat nou doet, paste ik t in de op
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:48 schreef Gamer_V het volgende:
Haha, krijgt ze een 2e kans na tegen mij verloren te hebben, verliest ze nog.
Tevens tvp.
Wat ik bedoelde met dat spam gebeuren was dat mijn letterlijke adres er niet zo moet staan. Anders krijgen al die spambotjes me zo gevonden. Zet er dan neer naam NOSPAM @gmail.com ofzo. Het maakt me niet eens uit als iemand me toevoegd aangezien ik ook iemand kan negeren als me het niet aanstaat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:01 schreef leroytje het volgende:
Wie wilt tegen mij oefenen?? mail staat in OP
*hierbij aansluitquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:05 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde met dat spam gebeuren was dat mijn letterlijke adres er niet zo moet staan. Anders krijgen al die spambotjes me zo gevonden. Zet er dan neer naam NOSPAM @gmail.com ofzo. Het maakt me niet eens uit als iemand me toevoegd aangezien ik ook iemand kan negeren als me het niet aanstaat.
Heb je hem al geadd op msn?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:16 schreef Steincity87 het volgende:
Mijn tegenstander is ook nog niet komen opdagen...![]()
Kan wel eigenlijk wat oefening gebruiken..![]()
Iemand? (msn staat een aantal posts hierboven..)
2008quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:40 schreef reintje17 het volgende:
ik wil me ook aanmelden maar kan nu vast niet meer? wanneer is de volgende?
dit keer heb je wél kunnen winnen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
MvAmadeus vs. hello_moto1992
26-6![]()
[afbeelding]
Mooie kikker hè.
Ik heb 2 van de 3 potjes van jou gewonnen, behalve de beslissendequote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:29 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
dit keer heb je wél kunnen winnen?
Srry..ik moest gisteravond werken...geen tijd dus...morgen zal wel lukken...komt goed..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:30 schreef kanovinnie het volgende:
@ stein, ik heb de afgelopen 3 dagen totaal geen tijd gehad, ivm stage/werk. ik ben nu wel online, en anders zondag het grootste gedeelte van de dag wel.
ben er over een half uurtje ofzo..eerst even eten/afwassen..quote:Op zondag 14 januari 2007 13:27 schreef kanovinnie het volgende:
mijn tegenstander is nog niet online.......
Verdiend verloren... beetje pech..aantal domme acties... en tsjah..dan sta je al snel dik achter he... Succes voor iedereen die door is..quote:Op zondag 14 januari 2007 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
gewonnen van steincity ^^ pic komt eraan
[afbeelding]
een spannende strijd, we gingen eerst gelijk op, maar na een gelukje aan mijn kant kon het haast niet meer stuk.
volgend jaar mag jij wel winnenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:12 schreef Steincity87 het volgende:
[..]
Verdiend verloren... beetje pech..aantal domme acties... en tsjah..dan sta je al snel dik achter he... Succes voor iedereen die door is..![]()
Ik had al een plaatje van mijn adres neergezet, had ie alleen maar hoeven overnemen. In plaats daarvan heeft hij wel de moeite genomen om mijn adres uit te typen. 't Is maar wat je veel werk noemtquote:Op maandag 15 januari 2007 12:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat is veel werk
Oh well, ik gaf ook maar een optie.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik had al een plaatje van mijn adres neergezet, had ie alleen maar hoeven overnemen. In plaats daarvan heeft hij wel de moeite genomen om mijn adres uit te typen. 't Is maar wat je veel werk noemt
ik kon em al niet meer aanpassen, en nu al helemaal niet meerquote:Op maandag 15 januari 2007 11:53 schreef RainofDeath het volgende:
Leroytje, wanneer ga je nou is wat doen aan die mail adressen in de 2e post van je in dit topic? Ik heb gevraagd als je alle mail adressen spam proof wilt maken, maar waarom doe je dat niet?...
quote:
Ik vond het wel leuk bedacht hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 20:27 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
![]()
ik was al dolgelukkig dat ik er een screenshot van kon maken, ben maar een noob he, en toen dat online zetten nog... en toen ineens wist ik het, ik knal hem in mijn fobo![]()
Hier ben ik, hier ben ikquote:Op zondag 14 januari 2007 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn tegenstander is ook nog niet online geweest!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |