Watskebeurt?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Godverdomme, dat was ik 'vergeten'.
Moet je dan gaan kotsen dan kots je alleen maar roze vloeistofquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
ik ga niet achoholisch vasten hoor , dat is vét moeilijken áls het dan moet ga ik op Fristi dieet
Ikke weten willenquote:
Ze dacht dat voetballegende Ruud Krol een latente homo was. Verder weet ik van niets.quote:
Het schijnt te gaan over een (te) dronken PDL die acties deed in de tram ofzo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:57 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ze dacht dat voetballegende Ruud Krol een latente homo was. Verder weet ik van niets.
donequote:Op donderdag 11 januari 2007 12:44 schreef moemoe het volgende:
TrenTs moet ook nog bij de komers, Nielsje?![]()
Muwoa je broek in het openbaar naar beneden trekken vind ik niet normaalquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:23 schreef purplerose het volgende:
Pdl deed iets genants in de tram? Staat me nix van bij en ik was erbij, ok ik was dan ook niet nuchter meer maar ze deed redelijk normaal. Nix ernstigs
Niks mis mee, toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa je broek in het openbaar naar beneden trekken vind ik niet normaal![]()
Ik neem aan dat ik ook aan die tafel zitquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:29 schreef remlof het volgende:
ok, tafel gereserveerd voor 10 man op 9 feb om 19:30
Ik vind dat een freakin normale reactie als je aangeschoten bentquote:
ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik ook aan die tafel zit
ow en nog twee plaatsen over, maar ik weet eerlijk gezegd niet of we die al iemand beloofd hebben. help.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
ja.
yvonne, biogarde, pussydeluxe, stofje, janetje, bizznitch, jij en ik dus
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
ja.
yvonne, biogarde, pussydeluxe, stofje, janetje, bizznitch, jij en ik dus
aan die dude, ikwilookwatzeggen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:38 schreef remlof het volgende:
[..]
ow en nog twee plaatsen over, maar ik weet eerlijk gezegd niet of we die al iemand beloofd hebben. help.
ik vind het best! en DubbelDrank, toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
aan die dude, ikwilookwatzeggen?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa je broek in het openbaar naar beneden trekken vind ik niet normaal![]()
Uiteraard DDquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vind het best! en DubbelDrank, toch?
Ik dat er wel meer zijn die later zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:44 schreef SiemeN het volgende:
Ik werk trouwens gewoon tot 17.30 elke vrijdag, dus ik denk dat ik er pas rond een uurtje of half 8 ben. Maar goed. Als het bier maar koud staat.
zet jij jezelf eens even heel snel bij de komkommers danquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:44 schreef SiemeN het volgende:
Ik werk trouwens gewoon tot 17.30 elke vrijdag, dus ik denk dat ik er pas rond een uurtje of half 8 ben. Maar goed. Als het bier maar koud staat.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:44 schreef remlof het volgende:
[..]
over DD gesproken, je mag die kerstman wel eens uit je ava halen
Nee. En ik scheer me toch niet voor niks?quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
zet jij jezelf eens even heel snel bij de komkommers dan
De trein herinner je je nog...quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. En ik scheer me toch niet voor niks?
In de tram heb ik (voor mijn doen) redelijk normaal gedaan. In de trein ging het eventjes mis
.
Knopjes.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:57 schreef Stofje het volgende:
SiemeN is mod!
Ja, dat zie ik nu pas, ja.
Dan sla ik gewoon die ene malloot weg die naast jou zit en kom ik erbij gezellig naast jou.quote:
Paultjuhhhh is op FOK ook een irritante klapmongool die in het echt gewoon best tof bleek te zijn. Ik ga er vanuit dat dat bij jou ook zo werkt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:00 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan sla ik gewoon die ene malloot weg die naast jou zit en kom ik erbij gezellig naast jou.
Kan je me RL kritiek geven
Maar natuurlichquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Paultjuhhhh is op FOK ook een irritante klapmongool die in het echt gewoon best tof bleek te zijn. Ik ga er vanuit dat dat bij jou ook zo werkt.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, denk je dat je het leuk gaat vinden, ja?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:05 schreef SiemeN het volgende:
Ik voelde er eigenlijk niet zoveel voor, maar als Yvonne briezend aan je voordeur verschijnt zeggen maar weinig mensen nee.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:08 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ken ook niemand![]()
Dus willen jullie mij zien of niet?![]()
Niet waarquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd..
Als je die chick uit je ava meeneemt wel hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:08 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ken ook niemand![]()
Dus willen jullie mij zien of niet?![]()
Ik heb de tieten uit me ava bij me, is dat ook goed?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Als je die chick uit je ava meeneemt wel hoor
Die hebben al in de OP gestaan, soort van te veel op gefapt door weet ik veel wie. Tijd voor wat vers op de meet!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb de tieten uit me ava bij me, is dat ook goed?![]()
Dan stop ik ze wel wegquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die hebben al in de OP gestaan, soort van te veel op gefapt door weet ik veel wie. Tijd voor wat vers op de meet!
Ik zal het voor je navragenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Als je die chick uit je ava meeneemt wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |