Woeiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:09 schreef Lyr het volgende:
Okay, zet mij maar een lijstje naar boven want ik kom.
Herinner je je mij nog?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:01 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, ik ken niemand meer in ONZ.
Veel mensen zijn als ze irritante mensen zijn op een forum juist hele chille mensen op meets. Zie sebasser en paultjuhhhquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Owja, die met die Jetsers. Die nerds. Die met die zaadvragende ogen. Die hendige sjiek slippende. Die kut-oldbie. Dat dus.
En in 't echt drink je dr hendig een biertje mee. 14
Geldt dat ook voor Maikuuul?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Veel mensen zijn als ze irritante mensen zijn op een forum juist hele chille mensen op meets. Zie sebasser en paultjuhhh
Nog nooit gemeet.quote:
Hoi.quote:
Heb je cam?quote:
Ja.quote:
Mijne doet het niet...quote:
Hij wil jou gewoon niet zien.quote:
Zeker omdat ik m'n schaamhaar al sinds 5 dagen niet geschoren hebt...quote:
Neuh, je bent denk ik gewoon lelijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zeker omdat ik m'n schaamhaar al sinds 5 dagen niet geschoren hebt...
Ik had me voorgenomen om m'n volgende reacties 'pics' te laten zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zeker omdat ik m'n schaamhaar al sinds 5 dagen niet geschoren hebt...
Nouhouquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Neuh, je bent denk ik gewoon lelijk. [afbeelding].
quote:
Das alleen maar iets goeds. En mijn webcam doet het tenminste.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nouhou![]()
Maar ik kom tenminste niet uit rotterdam!! Pwnt![]()
:d;D:D
D: d:;dd
D: dD:d
Even wachten...quote:
in welk lijstje wou je in dan ipv 'misschien'?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:26 schreef Lyr het volgende:
Zeg remlof, komt er nog wat van met mij in het juiste lijstje neer te zetten? Als je slotjes moet zetten ben je altijd zo snel!
Bij de komkommers.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
in welk lijstje wou je in dan ipv 'misschien'?
denk het niet, heb er 8, zal morgen eens bellen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:21 schreef Lyr het volgende:
[..]
Bij de komkommers.
Is er nog een plaatsje vrij bij jou aan tafel trouwens?
Dankjewel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
denk het niet, heb er 8, zal morgen eens bellen...
ow je staat bij de komkommers trouwens
51 ofzo?quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:41 schreef Lyr het volgende:
Hoeveel mensen waren er toen?
Hoe erg? Ik kan me een meet herinneren waarna het in de tram zitten met PDL behoorlijk gênant werd, maar 'openbaar misdragen' klinkt een graadje erger.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
51 ofzo?
maar alleen xbox-master heeft zich toen openbaar misdragen
hij werd tivoli uitgezet wegens drankmisbruikquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:46 schreef Lyr het volgende:
[..]
Hoe erg? Ik kan me een meet herinneren waarna het in de tram zitten met PDL behoorlijk gênant werd, maar 'openbaar misdragen' klinkt een graadje erger.
En kocht toen opnieuw eenn kaartje en werd er vervolgens een paar minuten later weer uit gegooit.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
hij werd tivoli uitgezet wegens drankmisbruik
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
hij werd tivoli uitgezet wegens drankmisbruik
hij moet komen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:51 schreef Lyr het volgende:
[..]
Anders kijk je even in de OP. Nee dus.
Check jij ff wanneer z'n laatste login was!quote:
_Xbox_Master_quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Check jij ff wanneer z'n laatste login was!
Godverdomme, dat was ik 'vergeten'.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:46 schreef Lyr het volgende:
[..]
Hoe erg? Ik kan me een meet herinneren waarna het in de tram zitten met PDL behoorlijk gênant werd, maar 'openbaar misdragen' klinkt een graadje erger.
Whehehehehe!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:11 schreef SiemeN het volgende:
Zal ik alcoholisch vasten zodat het pilsener extra lekker smaakt op de meet?
Bluf.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:11 schreef SiemeN het volgende:
Zal ik alcoholisch vasten zodat het pilsener extra lekker smaakt op de meet?
Jij bent 2 dagen eerder dan mij jarig!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:13 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben deze maand jarig, dus de kans dat ik dat waarmaak is sowieso 0,0%.
Tof.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij bent 2 dagen eerder dan mij jarig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |