quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:20 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Het is ook gebaseerd op een strip van Frank Miller, die ook de Sin City comics gemaakt heeft![]()

Niet bij mij bekend iigquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is er al nieuws over Sin City 2?

Eind 2007/Begin 2008quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is er al nieuws over Sin City 2?

quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:09 schreef PeRi het volgende:
VBL. SPT. BRR.

Oeh, bedankt Svenquote:

mwoah, niet alleen BS hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mja eigenlijk alleen maar BS nauurlijk.

Oeh, pakt popcorn en biertje.quote:

Wie waren die vier stemmers eigenlijkquote:

[FOK!Awards]Usersquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wie waren die vier stemmers eigenlijk?

quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]

Jij en Olgaquote:

You read my mind.quote:Op donderdag 11 januari 2007 03:00 schreef superhero87 het volgende:
Ok, genoeg geWoellied voor vanacht![]()

Ik vind 1 Woelli eigenlijk wel meer dan zatquote:Op donderdag 11 januari 2007 03:00 schreef superhero87 het volgende:
Ok, genoeg geWoellied voor vanacht![]()

Ik heb later pas op atb gestemd omdat hij boos was dat ik hem niet genoemd had. En die award stond nog openquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]

quote:

Hallo. Heb jij mijn mail gehad?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Môgge.

Ik geloof dat je die per ongeluk naar mij hebt gestuurd, ik snapte er al niks vanquote:

Dan ben je zowaar nog dommer dan dat ik al dacht, aangezien het een gmail uitnodiging betreft.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof dat je die per ongeluk naar mij hebt gestuurd, ik snapte er al niks van!

Je gaat eindelijk overstappenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan ben je zowaar nog dommer dan dat ik al dacht, aangezien het een gmail uitnodiging betreft.

Neu, ik ga gmail sporadisch gebruiken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je gaat eindelijk overstappen?

Ik vind dit zo'n irritante schrijfwijzequote:Op donderdag 11 januari 2007 12:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.

Houden zo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n irritante schrijfwijze!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |