quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:20 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Het is ook gebaseerd op een strip van Frank Miller, die ook de Sin City comics gemaakt heeft![]()
Niet bij mij bekend iigquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is er al nieuws over Sin City 2?
Eind 2007/Begin 2008quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is er al nieuws over Sin City 2?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:09 schreef PeRi het volgende:
VBL. SPT. BRR.
Oeh, bedankt Svenquote:
mwoah, niet alleen BS hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mja eigenlijk alleen maar BS nauurlijk.
Oeh, pakt popcorn en biertje.quote:
Wie waren die vier stemmers eigenlijkquote:
[FOK!Awards]Usersquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wie waren die vier stemmers eigenlijk?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jij en Olgaquote:
You read my mind.quote:Op donderdag 11 januari 2007 03:00 schreef superhero87 het volgende:
Ok, genoeg geWoellied voor vanacht![]()
Ik vind 1 Woelli eigenlijk wel meer dan zatquote:Op donderdag 11 januari 2007 03:00 schreef superhero87 het volgende:
Ok, genoeg geWoellied voor vanacht![]()
Ik heb later pas op atb gestemd omdat hij boos was dat ik hem niet genoemd had. En die award stond nog openquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
quote:
Hallo. Heb jij mijn mail gehad?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Môgge.
Ik geloof dat je die per ongeluk naar mij hebt gestuurd, ik snapte er al niks vanquote:
Dan ben je zowaar nog dommer dan dat ik al dacht, aangezien het een gmail uitnodiging betreft.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof dat je die per ongeluk naar mij hebt gestuurd, ik snapte er al niks van!
Je gaat eindelijk overstappenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan ben je zowaar nog dommer dan dat ik al dacht, aangezien het een gmail uitnodiging betreft.
Neu, ik ga gmail sporadisch gebruiken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je gaat eindelijk overstappen?
Ik vind dit zo'n irritante schrijfwijzequote:Op donderdag 11 januari 2007 12:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Houden zo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n irritante schrijfwijze!
Uhuhquote:
Wat een divaquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Anastacia Beaverhausen leeft!
ze ziet er super uitquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Mijn god....quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Bruin uit het flesje?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Shrek kloon?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.apple.com/trai(...)everafter/large.html.
Misschien, maar aangezien ik dubbel heb gelegen bij Shrek, moet dit ook wel vermakelijk zijn.quote:
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien, maar aangezien ik dubbel heb gelegen bij Shrek, moet dit ook wel vermakelijk zijn.
Vond deze trailer niet echt bijzonderquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.apple.com/trai(...)everafter/large.html.
Dat is waar. Maar switchen naar een 3de opleiding lijkt me sterk. Dan heb je jezelf niet goed geinformeerdquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
JE kan beter van opleiding veranderen, dan straks iets doen tegen je zin in!
Omdat?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb net heerlijk gegeten, maar zit nu alweer te denken dat dat misschien niet zo verstandig was.
dat is wel raar van der ja.... Ik ozu het eerst met me ouders overleggen en dan pas met de restquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Klopt, maar dan moet ze dat wel tegen mijn ouders evrtellen en niet allemaal vrienden eerst, en dat mijn moeder er achter komt omdat een stagiaire van haar werk toevallig een vriendin is van mijn zus, die dacht dat mijn zus het al tegen mijn ouders verteld had.
je kan er toch weer achtergekomen dat het niets voor je is?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar switchen naar een 3de opleiding lijkt me sterk. Dan heb je jezelf niet goed geinformeerd
Ik al de hele dag misselijk ben, en dat nu net iets erger wordt.quote:
Ja 1x kan gebeuren lijkt me. Maar 3de keer...quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan er toch weer achtergekomen dat het niets voor je is?
2e keer, nu gaat ze op zoek naar een derde studie. Tenminste, dat mag ik hopen voor d'r.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja 1x kan gebeuren lijkt me. Maar 3de keer...
wat was de eerste studie en wat de tweede?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
2e keer, nu gaat ze op zoek naar een derde studie. Tenminste, dat mag ik hopen voor d'r.
ik ben ook al 3 keer aan een studie begonnen, en 3 keer gestopt...quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja 1x kan gebeuren lijkt me. Maar 3de keer...
De eerste was Designacademy te Eindhoven. De tweede (Algemene) Cultuurwetenschappen te Maastricht.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat was de eerste studie en wat de tweede?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:43 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik ben ook al 3 keer aan een studie begonnen, en 3 keer gestopt...
hahahahah... wie weet!quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Als de derde studie niks wordt dan gaat ze dus ook naar het buitenland
! Je bent mijn zus in de toekomst!
technische natuurkunde, pedagogische wetenschappen en lerarenopleiding natuur&scheikundequote:Op donderdag 11 januari 2007 19:09 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Welke studies heb je gedaan? Ik weet alleen iets met wiskunde.. toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |