Zeg um ook moar dat eh de sikk'n nog moet voer'n.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:25 schreef Doagere het volgende:
Kzol Berrtus vroag'n asse vant platte loand kom.
Eneuge watte verget bint de koein van't loand!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:26 schreef Disorder het volgende:
[..]
Zeg um ook moar dat eh de sikk'n nog moet voer'n.
Suugn kreng suugn. k ben geen proatpoale anders hak m we geel evarfdquote:
dat kriegst mit dai verplflichte inburgeringscursusquote:
Veur een deentie heb ie een velstegroot'n bek.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Suugn kreng suugn. k ben geen proatpoale anders hak m we geel evarfd
Whahahahaquote:
Spijen? Spuu'n bedoel je?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Het heeft serieus een jaar geduurd voor k door had wat "Zal k oe es eem lekker in de boek spijen" betekent
Wat wist doe doar noe van?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Whahahaha, dat zei mijn opa serieus altijd als we aan het kleppen waren onder het eten!
TS, blijf bij je leest want dat is echt geen dialect![]()
Ik kom verdomme uut 'n Achterhook en zoals ik al zei-j: ut werd bie mien thuis 'esprokk'n en 'eschrev'n. Wat fukke? Oh, zukke!quote:
Bek hol'n. Of mu'k oe met de knetterbiele aan stuk'n zaag'n?? Nou?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:53 schreef ukga het volgende:
praat eens ABN
Dan kom ik an met de greepe of de batse!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:56 schreef Disorder het volgende:
[..]
Bek hol'n. Of mu'k oe met de knetterbiele aan stuk'n zaag'n?? Nou?
terwail mien vriedin percies het teug'neuvergestolde zegt: die strings jeuk'n in de bilnaod.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
oh joa: ik droag wel altied strings want die andere ding'n jökt mie an de konte
Knetterbielequote:Op woensdag 10 januari 2007 14:56 schreef Disorder het volgende:
[..]
ik wil me adres wel sturen in een pb.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:56 schreef Disorder het volgende:
[..]
Verduld, of ie kriegt mit de klabatsequote:Op woensdag 10 januari 2007 14:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dan kom ik an met de greepe of de batse!
Da heet 'n PM, mien jongquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:00 schreef ukga het volgende:
[..]
ik wil me adres wel sturen in een pb.
Ie mot'n d'rn Nederlands woord'n boek bie pakke joh!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Verduld, of ie kriegt mit de klabatse
Most een sjup in de peens of een tik veur de bek?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:09 schreef Blind_Guardian het volgende:
Kèn je niet effeh je grote teuhringbakkès houwe, kenkahklappeh vannen TS?
Je kan het niets eens... plat praten, doe het dan ook niet!quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:35 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Most een sjup in de peens of een tik veur de bek?
t soort plat hangt van 't dorp af, wiste dat nait?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:03 schreef 911GT2 het volgende:
[..]
Je kan het niets eens... plat praten, doe het dan ook niet!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |