Ach, nog "maar" 160 wedstrijden te gaan...quote:Op woensdag 4 april 2007 09:07 schreef Colplay het volgende:
De Mets winnen terwijl de Cards hun kampioensringen krijgen. Cards nu 0-2.
Volgens de programmagids op de site van Sport1 spelen de Cardinals tegen de Nets.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:22 schreef Colplay het volgende:
Vanaf vannacht ook live MLB op Sport1. Ze beginnen met Mets-Cards. Kan niet vinden welke wedstrijden ze nog meer hebben.
Cool, kan Jason Kidd ipv z'n vrouw ook eens een bal slaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:30 schreef fanneke het volgende:
[..]
Volgens de programmagids op de site van Sport1 spelen de Cardinals tegen de Nets.![]()
Hahahaha, maar de Nets maken toch altijd veel meer punten per wedstrijd dan de Cards? Dus lijkt me niet echt een eerlijke strijd.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Cool, kan Jason Kidd ipv z'n vrouw ook eens een bal slaan.
Of Tigers vs Blue Jays. Lijkt me op papier de mooiste wedstrijd van de 3 die om 19.05 beginnen.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:23 schreef Jasza het volgende:
Straks of Yanks of Florida kijken via MLB.tv, ff kijken waar ik zin in heb
Waarom heb je het niet dan? Ik zou het wel weten voor die paar euro.quote:
Twordt hier weer duurder, 1 euro per maand omdat ze (@home) oa Baby TV, opvoeden doe je zo, sterren.nl en geloven hebben toegevoegdquote:Op woensdag 4 april 2007 17:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom heb je het niet dan? Ik zou het wel weten voor die paar euro.
Ik denk dat ik me toch ook maar weer op MLB.tv ga abonneren,want ik vrees dat er dit jaar weer weinig Marlins games op NASN te zien zullen zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:23 schreef Jasza het volgende:
Straks of Yanks of Florida kijken via MLB.tv, ff kijken waar ik zin in heb
Ik wil dit jaar eigenlijk geen abonnement nemen,maar ik ga het toch wel doen denk ik.Nu alleen nog maar m'n vriendin uitleggen dat ik me toch ga abonnerenquote:Op woensdag 4 april 2007 18:22 schreef popolon het volgende:
MLB.TV is 'maar' $60 per seizoen denk ik. Kun je wel alle teams bekijken via een goede stream.
We hebben er eentje draaien in de serverroom op het werk af en toe.
Grand Slam HR van Granderson. Inmiddels 8-0 Tigers.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:05 schreef fanneke het volgende:
Burnett mag in de 3e inning al zijn biezen pakken. 3-0 Tigers, bases loaded en 0 uit.
Nog 160 games te gaan.quote:
En dan mag Toronto's "geweldige" bullpen aan 't werk.Dit is echt 'n pitching coach's nightmare!quote:Op woensdag 4 april 2007 22:17 schreef Guard het volgende:
Nou de Tigers overleven de 8e, just....
Hopla, de go-ahead run staat inmiddels op de honken voor de Jays....quote:Op woensdag 4 april 2007 22:30 schreef popolon het volgende:
C'mon Tod Jones.....
Yupquote:Op donderdag 5 april 2007 00:04 schreef fanneke het volgende:
Angels 'sweepen' Rangers, 5-3 vandaag
quote:Op donderdag 5 april 2007 01:18 schreef popolon het volgende:
Todje Jones.Wat een geweldige game was dat 10-9, zag 'm net in de samenvatting.
Echt die Rodney van de Tigers heeft een ERA van 5.000.0000 ofzo, weg ermee.
Twas al 4-0 na de eerste inningquote:Op donderdag 5 april 2007 00:56 schreef maartena het volgende:
[..]
YupStonden 4-0 voor op een gegeven moment, en 3-0 na de eerste inning
Het valt me op dat er een redelijk aantal Nederlanders tegenwoordig rondloopt bij de prof. organisaties. Een kwestie van tijd voordat er (weer) eens eentje doorbreekt.quote:De zestienjarige werper Ramon Romeijn heeft een zevenjarig profcontract getekend bij Seattle Mariners. De speler van hoofdklasser Pioniers is de derde Nederlander, die naar aanleiding van de European Baseball Academy een profcontract heeft verdiend. Eerder gingen buitenvelder Kalian Sams en werper Tom Stuifbergen hem al voor.
Sams (Seattle Mariners) en Stuifbergen (Minnesota Twins) speelde zich in de kijker tijdens de European Baseball Academy van 2005. Uiteindelijk verdienden zij een profcontract na hun goede prestaties tijdens dit exclusieve trainingskamp, waar steevast veel scouts aanwezig zijn. De European Baseball Academy wordt georganiseerd door Major League Baseball International.
De talentvolle werper, één van de twee jongste deelnemers ooit aan de European Baseball Academy, werd al enkele jaren in de gaten gehouden door diverse scouts, maar kon pas tekenen nadat hij zestien was geworden. Voorlopig blijft Romeijn gewoon deel uitmaken van de selectie van Pioniers. Pas in juni hoeft de HAVO-scholier zich voor het eerst te melden bij zijn nieuwe werkgever. Pioniers verwacht dat hij dan voor de Play-Offs weer beschikbaar zal zijn.
De rechtshandige pitcher Romeijn maakt dit seizoen de overstap naar de hoofdmacht van Pioniers. Vorig seizoen speelde hij nog met het tweede team van de Hoofddorpse club in de Eerste klasse. Behalve voor Pioniers kwam Romeijn sinds 2002 ook uit voor verschillende nationale jeugdteams. Zo nam hij met het Nederlands pupillenteam in 2002 deel aan de Cal Ripken World Series. In 2004 nam hij met het Nederlands kadettenteam deel aan het Europees kampioenschap. Momenteel maakt hij nog deel uit van Jong Oranje. Met dit team nam hij afgelopen september deel aan het wereldkampioenschap op Cuba.
Romeijn kwam de afgelopen maand in drie oefenwedstrijden voor Pioniers in actie. Zaterdag 24 maart gooide hij twee innings (1-6-2-0) tegen Amsterdam Pirates. Op 10 maart gooide hij twee innings (2-0-0-0) tegen HCAW. Een dag later was hij nog 1 inning (1-1-0-0) actief tegen HCAW.
Kalian Sams
Romeijn is niet de enige Nederlander, die onder contract staat bij Seattle Mariners. Dit jaar start international Wladimir Balentien op Triple A-niveau bij Tacoma Rainers. Twee niveau's lager spelen nog twee Nederlandse spelers. Gregory Halman promoveerde na Spring Training naar het Single A-team Wisconsin Timber Rattlers. Halman tekende op 26 juni 2004 een contract en kwam vorig jaar nog uit voor Everett Aqua Sox, eveneens Single-A. Halman debuteerde afgelopen maand in de hoofdmacht van Mariners tijdens Spring Training.
Bij Wisconsin Timber Rattlers, het team waar ook ooit international Harvey Monte ooit voor speelde, neemt dit seizoen ADO-speler Kalian Sams in het buitenveld plaats naast Halman. Voor Sams een flinke sprong voorwaarts, aangezien hij nog geen jaar geleden een contract tekende en nog niet eerder als profhonkballer in actie is gekomen. Sams kwam op 2 juli 2006 tot een akkoord met de profclub uit Seattle.
Bij dit Single A-team van Mariners speelt ook de achttienjarige Italiaan Alex Liddi. De derde honkman geldt als één van de grootste talenten uit Italië. Hij tekende al een contract bij Mariners op 9 september 2005.
De Cards slechts 2 runs in de hele serie tegen de Mets.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:17 schreef Colplay het volgende:
Pfff, Mets - Cards 10-0, 12-2 in hits.
Leve MLB.TV!!quote:Op donderdag 5 april 2007 13:15 schreef zjroentje het volgende:
Wel flut dat de MLB (nog) bijna niet te volgen is via streams.
Nee MLB.TV kost $89,95 per seizoen. MLB.TV Premium kost $119,95 per seizoen.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:45 schreef popolon het volgende:
$60 voor het seizoen fanneke, right?
En dan kun je alles zien.
Collega is een grote Mets fan, kan in Mi niet alle Mets games zien, dan is MLB.tv perfect.
Ja klopt, want die zijn gewoon op tv.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:52 schreef Lariekoek het volgende:
Als je in Amerika woont heb je toch wel vaak, als je via MLB.tv kijkt, dat ze de wedstrijd van de thuisclub uit jouw regio niet uitzenden ivm tv-rechten ofzo?
Maar zeg nou eerlijk:die Cards lineup ziet er niet meer indrukwekkend uit.Rolen en Edmonds zijn niet meer de jongste (en blessuregevoelig)en ze zijn eigenlijk helemaal afhankelijk van Pujols.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:48 schreef fanneke het volgende:
[..]
De Cards slechts 2 runs in de hele serie tegen de Mets.
![]()
Zo'n dome is toch best handig in aprilquote:Op donderdag 5 april 2007 23:45 schreef popolon het volgende:
Today's Game Between Toronto And Detroit Has Been Postponed Due To Cold Weather. The Game Has Been Rescheduled For September 10th.
Doh, zo koud is het niet.
Bij de Phillies-Braves game zag het er anders niet echt plezierig uit.Braves sweepen trouwens de Phillies....quote:Op donderdag 5 april 2007 23:45 schreef popolon het volgende:
Today's Game Between Toronto And Detroit Has Been Postponed Due To Cold Weather. The Game Has Been Rescheduled For September 10th.
Doh, zo koud is het niet.
Hey what's wrong with snowgames?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:53 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Bij de Phillies-Braves game zag het er anders niet echt plezierig uit.Braves sweepen trouwens de Phillies....
Misschien omdat het veld naar de klote gaat dan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:55 schreef Colplay het volgende:
Yankees verliezen ook in een 'snowy' NY. Dus een mooi dak is dan zeker geen overbodige luxe. Maar honkballers zijn dan wel een beetje watjes als ze niet in de kou of in de regen kunnen spelen. Valt wel beetje tegen al die afgelastingen.
In Cleveland gaan ze inmiddels al weer een tijdje verder.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Misschien omdat het veld naar de klote gaat dan.
helaas wel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:51 schreef Jasza het volgende:
Cleveland slaat weer lekker zo te zien.
Dat klinkt als muziek inde oren.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:08 schreef Playmaker het volgende:
De starting pitching van de Yanks is tot nu toe echt beroerd.Eerst Pavano,gisteren Pettitte en ook Mussina bakt er vandaag weinig van...
LOL,ga maar na:Pavano 4.1 IP,Pettitte 4 IP en Mussina 4 IP.Die bullpen is nu al lekker druk bezig.Vandaag mag Igawa,die andere Japanse rookie,het proberen het wat langer vol te houden...quote:
Vandaag doet Ray 't beduidend beter.Jammer,had eigenlijk 'n sweep voor de Orioles moeten zijn.Ik zal maar niks meer zeggen over de (beroerde) Yanks' starting pitchingquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:30 schreef mitt het volgende:
wat een weggever van Baltimore zeg
Yankees kwamen er amper aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |