Idd, lekker begint vna de Yanks.quote:Op maandag 2 april 2007 19:33 schreef Colplay het volgende:
2-0 Yankees door Giambi. Goede start dus, kan wel eens een ruime overwinning gaan worden, ook gezien het aantal pitches dat ze in een inning gebruiken. Dat geduld toch een sterk punt van de Yanks.
quote:
Mooiquote:Op maandag 2 april 2007 21:37 schreef fanneke het volgende:
De White Sox krijgen er tot nu toe flink van langs. 3-11 tegen de Indians in de 5e.
en winnen, 5-3quote:Op maandag 2 april 2007 22:13 schreef Playmaker het volgende:
Blue Jays nemen de leiding tegen de Tigers in de 10e inning....
En in de tweede gaat het al niet veel beter, niet echt overtuigend wat ie laat zien, mist veel...quote:Op maandag 2 april 2007 22:44 schreef Sambal_HOT het volgende:
Schilling eerste inning 33 pitches gegooid.
helaas welquote:Op maandag 2 april 2007 23:00 schreef Jasza het volgende:
Yankees deden het lekker na die achterstand
Die Rodney weer, elke keer als hij (relief) pitched weet je al wat er gaat gebeuren.quote:
Ja,maar ze speelden natuurlijk wel tegen (met alle respect) de Devil Rays.Niet 'n team dat bekend staat veel te scoren en z'n goede pitching.Als die Pavano al hard kunnen raken...quote:Op maandag 2 april 2007 23:00 schreef Jasza het volgende:
Yankees deden het lekker na die achterstand
Dat is ook het voordeel van daygames op NASN.Alleen morgen zend NASN geen daygame uit,de rest van de week wel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:06 schreef popolon het volgende:
Not really, 6-1 KC.
Lekker druk in dit topic op de eerste dag.
Hehe, ik zet het ook vaak aan op MLB.TV en zit ondertussen alelrlei andere dingen te doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:45 schreef popolon het volgende:
Er zullen genoeg daygames volgen, hoe moet je je anders door 162 games per team worstelen.
Baseball is echt de ideale sport om te kijken maar ook voor op de achtergrond. Zit nu heerlijk eten te maken met baseball op de achtergrond.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:58 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveel HR's heeft Bonds al?
Toch hoop ik wel dat ie het redt. Kan ik over 50 jaar als het record nog staat dat ik die man ooit live heb gezien...
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:58 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveel HR's heeft XXXXX al?
Toch hoop ik wel dat ie het redt. Kan ik over 50 jaar als het record nog staat dat ik die man ooit live heb gezien...
zo de Bosox meteen al op achterstand op de Yankees.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:24 schreef popolon het volgende:
Red Sox nog maar 3 hits tot nu toe.
Denk niet dat het record dan nog staat. Rodriguez staat na gisteren al op 465 en is nog pas 32. Moet in de komende jaren nog wel wat HR's kunnen slaan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:58 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveel HR's heeft Bonds al?
huilie die XXXXXquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:41 schreef popolon het volgende:
Ik had nooit echt wat tegen Bonds totdat ik z'n 'reality show' zag op tv en daarna wat interviews. En maar piepen en snotteren "I did'nt do anything. boehoe, everybody hates me, boehoe"
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:21 schreef Lariekoek het volgende:
Ik hoop dat Bonds het niet redt.
Bonds
Henk Aaron![]()
Grappig, zo'n beetje dezelfde lijst hadden de presentatoren van ESPN radio.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:05 schreef fanneke het volgende:
Ik heb vandaag eens in mijn 'glazen bol' gekeken en zag de volgende teams de post-season halen:
AL East: Boston Red Sox
AL Central: Detroit Tigers
AL West: ANAHEIM Angels
AL Wild Card: Minnesota Twins
NL East: New York Mets
NL Central: Chicago Cubs
NL West: Los Angeles Dodgers
NL Wild Card: Philadelphia Phillies
AL Champion: Detroit Tigers
NL Champion: Los Angeles Dodgers
World Series Champion: Los Angeles Dodgers
Peavy was inderdaad goed bezig.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:31 schreef Playmaker het volgende:
Gisteren Sheets en vandaag Peavy!M'n fantasy pitchers beginnen goed![]()
Padres winnen 7-0quote:Op woensdag 4 april 2007 00:34 schreef fanneke het volgende:
[..]
Peavy was inderdaad goed bezig.
Padres 4-0 voor in de 7e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |