Wanneer je te veel tijd in handen heb, ga je der dan mee gooien ofzo?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:03 schreef MaddoxX het volgende:
rofl ik heb echt teveel tijd in mn handen
Even niet dan woord svp...quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:07 schreef K-mail het volgende:
Godverdekanker, wil ik een amerikaans getint feestje geven, vraagt die kankerslager 10 euro per kilo voor spare-ribs... 1kilo zijn 2 ribben...
Jezus, ik zeg wat ik zelf wil, is nou eenmaal toegestaan op dit forum... EN ja ik weet dat t een erge ziekte is, en ja ik heb mensen eraan verloren en ja bla bla blaquote:
eehquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:10 schreef Crystal_Rain het volgende:
[..]
Ik vind godverdeklapjosti veel beter klinken![]()
Ik vind het niet nodig, ik zeg wat ik er van vind, ik wijs je er alleen op, dwingen doe ik niet, van mij mag je het zeggen, maar ik vind het niet nodig, en ik ga het niet voor me houden, ik zeg het even.. en ja, ook mensen uit gezin, blablabla *2 maal* blablabla. zie het niet als een aanval okequote:Op woensdag 10 januari 2007 19:09 schreef K-mail het volgende:
[..]
Jezus, ik zeg wat ik zelf wil, is nou eenmaal toegestaan op dit forum... EN ja ik weet dat t een erge ziekte is, en ja ik heb mensen eraan verloren en ja bla bla bla
tvp zetten in een SC topicquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:15 schreef rena het volgende:
Pubers. Ik mag me nog steeds zo noemen volgens mijn moeder. Dus. TVP. Enzo.
![]()
Beheers jouw linkervoet 'nsquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:16 schreef eRrrrJeee het volgende:
btw
wat een idioten op de weg vandaag zeg.. 60 waar je 80 mag..
op de snelweg links 120 rijden.. en dan raar kijken en handgebaren als je rechts inhaald...
en niet aan de kant gaan.. als je er achterrijd enzo..
echt IDIOTEN!
jou moeder is wel vorstelijk ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:15 schreef rena het volgende:
Pubers. Ik mag me nog steeds zo noemen volgens mijn moeder. Dus. TVP. Enzo.
![]()
haha ja wilde net zeggenquote:
Ja meegluren in jullie wereld. Duhquote:
bedoel je mij? of mstr?quote:
ok, duidelijk, kheb gewoon een kutdrie-weken, 2 mensen overleden enzo...quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:14 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ik vind het niet nodig, ik zeg wat ik er van vind, ik wijs je er alleen op, dwingen doe ik niet, van mij mag je het zeggen, maar ik vind het niet nodig, en ik ga het niet voor me houden, ik zeg het even.. en ja, ook mensen uit gezin, blablabla *2 maal* blablabla. zie het niet als een aanval oke
Krijg je als je scooter rijdt héquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik dacht:
Beheers jouw rechtervoet 'ns
En typte het verkeerd![]()
![]()
mstrquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:20 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
bedoel je mij? of mstr?
want ik geef geen gas met links hoor...
haha.. vet domquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik dacht:
Beheers jouw rechtervoet 'ns
En typte het verkeerd![]()
![]()
Moet jij zeggenquote:
Sorry hoor, maar dat vind ik toch wel een slechte smoes om met kanker te scheldenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:21 schreef K-mail het volgende:
[..]
ok, duidelijk, kheb gewoon een kutdrie-weken, 2 mensen overleden enzo...
Dan geef ik ook gas met rechts hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Krijg je als je scooter rijdt hé![]()
![]()
oh ohquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat vind ik toch wel een slechte smoes om met kanker te schelden
Bij ons zijn er meer scooters op het HAVO/VWO/GYM dan bij het VMBO gedeelte (andere school, andere deel van het gebouw)quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
haphap
Maar scooters zijn en blijven voor VMBO volk
Wannabe VMBOer!
rena?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:17 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
jou moeder is wel vorstelijk ?
dat jij je volgens haar in "meervoud" mag noemen
Wat een kutschool danquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Bij ons zijn er meer scooters op het HAVO/VWO/GYM dan bij het VMBO gedeelte (andere school, andere deel van het gebouw)
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:27 schreef mstr het volgende:
Maar daar is een verklaring voor
School is er pas 2 jaar, zitten alleen nog maar eerste en tweede klassers
En die zijn dus nog geen 16
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |