Jammer, ik dacht dat je lekker nat wasquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:14 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ben droog over gekomen hoor
moet alleen zo weer weg, Door de regen
Boefjequote:Op woensdag 10 januari 2007 13:28 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht dat je lekker nat was
droog en toch nat zijn kan toch ook?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:28 schreef MaddoxX het volgende:
Helemaal natquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:28 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
droog en toch nat zijn kan toch ook?![]()
hopeloosquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:28 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ga ik ook doen zoquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:54 schreef liiszle het volgende:
ik denk dat ik lekker even een uurtje ga slapen![]()
haha klopt, net ff een aantal nummers van Muse gedaanquote:
hier "lijkt" het weer droog, alleen waait het nog aardig hardquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:24 schreef eRrrrJeee het volgende:
ook lekker, alleen jammer wat het weer
Hier regent het ook als een gek, buurvrouw is boos, ging gitaren, vrij hard, vindt ze niet leuk, gaat ze altijd met de honden lopen, hoop dat ze dat nu ook doet in dit hondenweerquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:28 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
hier "lijkt" het weer droog, alleen waait het nog aardig hard
toepasselijk, toch?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:28 schreef nijnja het volgende:
hoop dat ze dat nu ook doet in dit hondenweer
Daarom zei ik het ookquote:
same herequote:Op woensdag 10 januari 2007 14:32 schreef MaddoxX het volgende:
ik ben aan het wachten tot er iets te doen is :d
Hier niet, genoeg te doen maar zelf te lui, beetje muziek luisteren enzoquote:
ik krijg het er warm van..quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:06 schreef eRrrrJeee het volgende:
branden branden en nog eens branden.. en me dvds zijn bijna op
houdoequote:Op woensdag 10 januari 2007 15:09 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
ik krijg het er warm van..
nja, ik ga die kant op! tot de volgende keer
of een kopie van een dvd die hij al bezitquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:20 schreef MaddoxX het volgende:
AHA ! JE BENT STRAX DUS ILLEGAAL FILMS OP DVD AAN HET BRANDEN HE !!
youtube is alleen maar goed om de kwantiteit aan filmpjes die er staat, van het downloaden/uploaden van filmpjes moet je het niet hebbenquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:38 schreef TwyLight het volgende:
OMFG wat een pauoer kut site is die youtube ook![]()
![]()
heb ik gvd vanochtend om 6 uur een filmpje geupload, kijk ik nu staat die er nog steeds niet op
![]()
![]()
![]()
Doel je op die kleine chocolaatjesquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:38 schreef Merel1808 het volgende:
Is iemand hier fan van M&M's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |