quote:
Ach, who caresquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ligt aan wat je ongewoon vindt
Dit is zeg maar de digitale versie van de pick-up, veelal gebruikt door DJ's op parties om de platen aan elkaar te kunnen mixxen
[afbeelding]
iedereen met (club)DJ aspiraties die niet met vinyl wil draaienquote:
Dat zei je alquote:Ik vind het geen gewone cd speler![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iedereen met (club)DJ aspiraties die niet met vinyl wil draaien
[..]
Dat zei je al
De muziek die over het algemeen wordt gedraaid op 3fm is sowieso niet mijn ding, maar het luistert lekker weg en de presentatoren vind ik te gek! Ik ben meer thuis in het alternatieve americana hoek en de jaren 60/70/soul/bluesquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk van 'voor jouw tijd'?
*sig zietquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:28 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
De muziek die over het algemeen wordt gedraaid op 3fm is sowieso niet mijn ding, maar het luistert lekker weg en de presentatoren vind ik te gek! Ik ben meer thuis in het alternatieve americana hoek en de jaren 60/70/soul/blues
Haha, kun je het nog voor je halen? Die sessies in het muziek associatie spel?quote:
Ja, vandaar ook mijn reactie, ik denk 'He, die naam ken ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:39 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Haha, kun je het nog voor je halen? Die sessies in het muziek associatie spel?
Ik wil ook niet opeens verdwenen zijn van fok! hehequote:Op woensdag 10 januari 2007 15:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, vandaar ook mijn reactie, ik denk 'He, die naam ken ik'
Maareh, zo in je sig, op die manier hou je het niet verborgen he
Tja, wie verzint dat dan ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:43 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Ik wil ook niet opeens verdwenen zijn van fok! hehe
Maar Prep2Fight, zeg nou zelf, dat is toch een vreselijke naam![]()
![]()
Weer.. hahaquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:43 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie trouwens dat je er nog steeds (of weer) zit, bij het asso-spel
Toen ik 13 was, was ik into games enzoquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, wie verzint dat dan ook
Niet dat ik zo'n toffe naam heb
ik heb op 30 juni '06 een overdosis spelletjes gehad, en sindsdien ff rustig aan gedaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:44 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Weer.. haha
We hebben het er zo over en ik ging even kijken voor de grap
[..]
Ah, toen ik 13 was had ik nog geen internetquote:Toen ik 13 was, was ik into games enzoDus vandaar
Haha, ik zit eigenlijk zeer weinig op het forum nadat ik p2f heb 'weggedaan'quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb op 30 juni '06 een overdosis spelletjes gehad, en sindsdien ff rustig aan gedaan
[..]
Ah, toen ik 13 was had ik nog geen internet
Maar, 3FM staat in TV niet in MUZquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:49 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
3FM red het een beetjeWant het muziekforum is ook een beetje dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |