Ook, maar ik bedoelde Norah Jones.quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:08 schreef Sirolf het volgende:
TADADA TADADA TADADADADADADA!
even met zijn maatje pratenquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:09 schreef Sirolf het volgende:
Heeee... Wat doet Gerard Ekdom daar in de stu-stu-studio?![]()
Ik las net ergens iets over een vergadering?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:09 schreef Sirolf het volgende:
Heeee... Wat doet Gerard Ekdom daar in de stu-stu-studio?![]()
Da's gewoon een cd-speler hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:12 schreef Impry het volgende:
Dat apparaat om mee te 'spinnen' is ook wel droog wat Gerard net gebruikte
"NEEEEEJ!!!!" "HAHAHA." Geweldig haha, de lol die ze hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:12 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Hahahaha, dat gedraai
Geweldigdie mix
Ja hallo, denk je dat ik dat echt goed vindquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:13 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
"NEEEEEJ!!!!" "HAHAHA." Geweldig haha, de lol die ze hebben.
Maar idd een toepasselijke:![]()
nee hoor, ik mag claudia ook heel graag horen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:43 schreef Toad het volgende:
[..]! Ik ben echt de enige die Claudia een beetje mag in dit topic.
Michiel zit er lekker zomers bij vandaag!
Oei, wat een plaat...
Wel zo handig om de URL even te vermelden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:14 schreef evert het volgende:
[..]
overigens, voor de liefhebbers, op de weblog van maikel steur zijn verhaal over de 2e dag van serious request.
ligt aan wat je ongewoon vindtquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:14 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
GAME GAME GAME
Geen gewone cd speler D.Rose
tnx!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel zo handig om de URL even te vermelden.
http://www.theblogtapes.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |