Ik vind ze allebei wel wat hebbenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:49 schreef hicham het volgende:
Woeehehahaha @ strip![]()
Enneuh...
Pre-2007 Z750 is mooier
Goedkoper
Dus beter
Dan moet je wel behoorlijk poco loco zijn jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Muhjéh, ik vind de motor van BWT ook mooi
Thee met citroensap zonder suikerquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:14 schreef bvvt het volgende:
whahahah, die strip
. ik ga plat. nog altijd stront verkouden
Warme melk met honingquote:
Citroensap met thee zonder suikerquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:14 schreef bvvt het volgende:
whahahah, die strip
. ik ga plat. nog altijd stront verkouden
Drie pakken grapefruit met vruchtvlees per dag drinken.quote:
Phiieeeewww dan kom ik ff goed weg nogquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:26 schreef worldpimber het volgende:
KenkeerrrrrrBledderpob ga ik idd niet meer bijlezen
![]()
Even een serieuze vraag, wat vind je van een ZZR1100 1995 betrouwbaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Drie pakken grapefruit met vruchtvlees per dag drinken.![]()
![]()
Of een auto kopen om naar vriendin te rijden..![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:31 schreef -XX- het volgende:
!!!![]()
![]()
Maar er zijn heel geen veters
OWJa! Die zijn ontzichtbaarDie zijn besproeid met invisibility gelei!, door jou toen hij zijn schoenen in zijn kluis had staan die jij open brak met een lepel uit het suikerpotje in wb zijn keuken!
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:26 schreef worldpimber het volgende:
KenkeerrrrrrBledderpob ga ik idd niet meer bijlezen
![]()
Geen idee. Wel leuk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:27 schreef Rib-i het volgende:
Even een serieuze vraag, wat vind je van een ZZR1100 1995 betrouwbaar
quote:
Deze posts waren net niet zichtbaar bij mijquote:
Oh ja, bijna vergeten te zeggen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Phiieeeewww dan kom ik ff goed weg nog![]()
Hehe.. heb je geen progje gemaakt om je wachtwoorden te herinneren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:30 schreef hicham het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaah ik word gek
Ik wil mobiel op kunnen waarderen, maar kweet mijn code niet. Heb alle mogelijkheden geprobeerd maar ik kom er niet inKies ik voor de optie code verloren, krijg ik te horen dat ik moet afmelden en dan opnieuw aanmelden. Bel ik wederom (20ste keer een hele preek van een voorgeprogrammeerde stem horen
) en kies ik voor afmelden... moet ik mijn code invoeren om me af te melden [afbeelding]
Handig is ook dat je alleen te horen krijgt dat het opwaarderen is mislukt, en niet of je de code fout hebt ingevoerd of dat er een storing is of dat ze'n klap op den bek motte krijg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Phiieeeewww dan kom ik ff goed weg nog![]()
quote:
Ik heb groene thee met citroensmaak.. en honing.. en ook nog apart geconcentreerd citroensap voor in de keuken. .. had.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:31 schreef Rib-i het volgende:
Deze posts waren net niet zichtbaar bij mij
Hadden jullie hetzelfde spul uit de koelkast van WB gehaald
Zaventem.. awel manneke.. is dat die met de houten hand bediende slagboom?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:33 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Brussel @ Vliegveld ZaventemAlles verder dan dat heeft eigenlijk meer dan 1 dag nodig met de vragwage
![]()
Is toch logischquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:30 schreef hicham het volgende:
Ik wil mobiel op kunnen waarderen, maar kweet mijn code niet. Heb alle mogelijkheden geprobeerd maar ik kom er niet inKies ik voor de optie code verloren, krijg ik te horen dat ik moet afmelden en dan opnieuw aanmelden. Bel ik wederom (20ste keer een hele preek van een voorgeprogrammeerde stem horen
) en kies ik voor afmelden... moet ik mijn code invoeren om me af te kunnen melden [afbeelding]
Handig is ook dat je alleen te horen krijgt dat het opwaarderen is mislukt, en niet of je de code fout hebt ingevoerd of dat er een storing is of dat ze'n klap op den bek motte krijg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mischien in maart naast de GSXquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen idee. Wel leuk.Was de snelste motor op aarde toen ik met motorijden begon..
Heb er nog op lopen rukken denk ik.![]()
<insert overbodige schot voor de boeg over olie>![]()
![]()
Prepaidquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:30 schreef hicham het volgende:
) en kies ik voor afmelden... moet ik mijn code invoeren om me af te kunnen melden [afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook die mag hier staan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:37 schreef Rib-i het volgende:
Er moet nog een ZX-10R 2004 bijanders mag ik niet mee met jullie naar het circuit
Nehquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
Zaventem.. awel manneke.. is dat die met de houten hand bediende slagboom?![]()
![]()
Neeh, ik vertrouw niemand, een dergelijk programma zou dus een zwakke punt in mijn verdedigingslinie zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hehe.. heb je geen progje gemaakt om je wachtwoorden te herinneren.![]()
Ik zag het laatst bij een kennis, waren gewoon vier sterretjes. Dus probeer dat ff. [/systeembeheerder - helpdesk grap]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja, bijna vergeten te zeggen.![]()
Dikzak
Goede instellingquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:37 schreef Rib-i het volgende:
Er moet nog een ZX-10R 2004 bijanders mag ik niet mee met jullie naar het circuit
Zullen we ze boycotte?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ook die mag hier staan.![]()
Fokking MF.. bijna al mijn posts van vandaag verdwenen.![]()
![]()
Mijn hele rapport in het eigen topic. Een heel topic.![]()
Jaaaaaaah!quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:42 schreef hicham het volgende:
Zullen we ze boycotte?
Hmm.. lijkt me wel een goed idee, ware het niet dat we daar alleen de zwakke gebruikers mee hebben
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jaaaaaaah!![]()
![]()
Even een goede naam verzinnen....
..
Jaaaah!
![]()
http://www.motor-meet.nl/
Is dat niet brilliant?![]()
Bij Zaventem rechtsaf de snelweg af en weer rechtsaf bij de stoplichten het dorp in. Dan bij de 1e splisting rechts aanhouden en doorrijden. Na ongeveer 1,5 Km heb je aan de linkerkant een bakker. Die heeft de lekkerste stokbrood krabsalade van heel Belgiëquote:
Is dit nu serieus of pak ik straks voor niks de kaart erbijquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:46 schreef Rib-i het volgende:
Bij Zaventem rechtsaf de snelweg af en weer rechtsaf bij de stoplichten het dorp in. Dan bij de 1e splisting rechts aanhouden en doorrijden. Na ongeveer 1,5 Km heb je aan de linkerkant een bakker. Die heeft de lekkerste stokbrood krabsalade van heel België
Euh, nee het kwam door de hondenclub. Heeft ook ongeveer zo'n naam.. of was het nou de schietclub.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:45 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
![]()
Heb je weer een slokje teveel op, tenminste... alleen onder invloed kun je zulke websitenamen verzinnen![]()
![]()
Eerst maar 3500 euro voor de ZZR1100 bijelkaar sparenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Goede instelling![]()
FokMC circuitdagjes [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Serieusquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is dit nu serieus of pak ik straks voor niks de kaart erbij![]()
En twee motoren moet je wel onderhouden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:48 schreef Rib-i het volgende:
Eerst maar 3500 euro voor de ZZR1100 bijelkaar sparen
Jaja, voor dat geld kan je heel wat meer kopen [afbeelding]
Maar niet zo goed onderhouden
Lullig voor degene die de 7de post erboven hadquote:
Ik ging de cargo kant op, dus ik kan geen bindend antwoord geven.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
Dan zijn ze vooruit gegaan sinds 2003. [afbeelding]
Maar heb je dit steekproefsgewijs ondervonden of heb je een andere plausibele verklaring voor je orale ervaringen?quote:
HEOEoeOHOHOEOEOEOEO ???!??!:!:!quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:51 schreef hicham het volgende:
Je kunt op motor-meet.nl gewoon de hele database leeggooien, niet dat het daadwerkelijk iemand boeit als je dat doet, magoed...
Eejz m8quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:51 schreef Makster het volgende:
avond
net wakker, kan neit meer slapen. Ben oververmoeid ofzo, echt niet relaxed...
Die GSX kost zowat niks als ik 'm niet verander, ook niet in de verzekering. Wordt mijn pekelfietsjequote:Op woensdag 10 januari 2007 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En twee motoren moet je wel onderhouden.![]()
Ik heb daar een tijdje gewerkt, vanaf 2000 ofzoquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar heb je dit steekproefsgewijs ondervonden of heb je een andere plausibele verklaring voor je orale ervaringen?![]()
![]()
![]()
ZOu je denken, kan het is een week proberen vol te houden maar dat wordt lastigquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eejz m8
Ik denks dat de enige remedie is, minder rukken
Relax manquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:51 schreef Makster het volgende:
avond
net wakker, kan neit meer slapen. Ben oververmoeid ofzo, echt niet relaxed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |