Smiliesquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet eens !Tsssss!
![]()
Welke plaatjes, let me see!![]()
Witte afwasbak >>>>>..........quote:
Wat moet met de huisarts overlegd wordenquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:03 schreef BazzieK het volgende:
Er moet nog met mijn huisarts overlegd worden![]()
![]()
Wel mijn aaipod binnen![]()
Ow zooooooo.quote:
Ik blijk geen ingewanden te hebbenquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat moet met de huisarts overlegd worden?
welke aaipod hast du!
Ahhh vandaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik blijk geen ingewanden te hebben![]()
![]()
Ipod Nano 2G 2GB
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ahhh vandaarNu heb je eindelijk een excuus wat we accepteren
![]()
Ahhh doe maar luxe!
[afbeelding]
![]()
![]()
echt schrikken dat opvangbakje heH?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet buiten gaan kijken!!!!!!!! GRUWELIJKquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:24 schreef -XX- het volgende:
OMG *LOOK OUTSIDE!
owoooooooooooooooo een tornadoGRUWELIJK
![]()
BRB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Crashcat is mijn testcoreur die ik heb aangetrokken om de XGJ-150 te testen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Te droog gewoon
-edit- waar is crashcat trouwens
dus hij kan elk moment terug komenquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Crashcat is mijn testcoreur die ik heb aangetrokken om de XGJ-150 te testen.
Serieuze dealerplannen waren aanwezig namelijk..
Ik zou hem over 500 kilometer terugzien..
Vorige maand is hij vertrokken..![]()
JoahH .. wel te hopen dat de kilometerteller het nog doet......quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:53 schreef koffiekoekje het volgende:
dus hij kan elk moment terug komen
Ga dan opposing force doen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:14 schreef Snelwagen het volgende:
Mn nieuwe usb stickie is binnen
![]()
en kheb counter strike opnieuw moeten installen, nu moet ie alles opdaten. Duurt echt godse lang
![]()
En hij doet het weer niet,grmofhfioehofa;iofasdf
En Pacman of Asteroide.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:27 schreef -XX- het volgende:
Ga dan opposing force doen!![]()
Dat doet het vast wel![]()
Hier is het weer rustig.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:44 schreef bvvt het volgende:
Hmmm, ff snel weerradar checken dan maar........
steam start heul niet op.....quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ga dan opposing force doen!![]()
Dat doet het vast wel![]()
..net zo interessant.. anders heb ik ondertussen even online een bootleg video binnen van King Diamond.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:58 schreef Snelwagen het volgende:
steam start heul niet op.....
Anders wilde ik best ff oposing force doen![]()
interessantquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
..net zo interessant.. anders heb ik ondertussen even online een bootleg video binnen van King Diamond. [afbeelding]
Live from Zlin.. en dezelfde show als ik dit jaar in Tilburg heb gezien.![]()
Staat al op video CD nu voor in de tv.![]()
![]()
Zwaar genieten that is..
Hij is geupdate!quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
steam start heul niet op.....
Anders wilde ik best ff oposing force doen![]()
Cker.. echt vuurwerk met dubbele gitaren, sterke bas, strakke drummer, de magistrale King Diamond zelf.quote:
Vet eng! Die 2de clown!quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Cker.. echt vuurwerk met dubbele gitaren, sterke bas, strakke drummer, de magistrale King Diamond zelf.
Geweldige muzieken een fantastische show.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarschijnlijk wel, wat ik heb OP nog nog gespeeltquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hij is geupdate!
Moet het doen![]()
Wat is je steam name!?
Ik versla je met me ogen dicht.
Dus nu kan je het spelenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, wat ik heb OP nog nog gespeelt![]()
kd8 dat mn steamname snelwagen is.... (alleen kgebruik nooooit steamfriends, alleen xfire)
Net weer opnieuw geinstalled en de foutmelding werd ernstiger, heb ik mn weggewerkt is er weer een nieuwe![]()
nee, kheb mn hele register en alles gecleand. Maar niks wil helpen. De errors blijven komenquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
nee, kheb mn hele register en alles gecleand. Maar niks wil helpen. De errors blijven komen![]()
![]()
jah die mensen van steam zijn pruterds jahquote:
Hoe ziet jou steam er uit dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:14 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
jah die mensen van steam zijn pruterds jah![]()
normaal is ie groen, maar sinds gister kank niet meer. Want ik kom nieteens in een steam schermquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hoe ziet jou steam er uit dan?
Volgens mij heb je de verkeerde dan!
Je moet em updaten
Groenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:16 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
normaal is ie groen, maar sinds gister kank niet meer. Want ik kom nieteens in een steam scherm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |