Welk gedeelte van "Maximaal" begreep je niet ?quote:Op woensdag 5 december 2007 07:07 schreef Merovingian het volgende:
Gelul, die bestaat wel. Als je een QX9650 hebt, met 8GB ram en 2x8800Ultra in SLI, dan draait het denk ik best wel met 30+fps met alles max @1280*1024, misschien zelfs nog wel met hogere resoluties.
Gaan we zo beginnen?quote:Op woensdag 5 december 2007 07:18 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "Maximaal" begreep je niet ?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:52 schreef -Dries- het volgende:
Op Gamekings werd gezegd dat er nog geen PC bestaat die Crysis op zijn optimaalst kan draaien.
Sorry hoor, maar als jij alles op MAX met 1280x1024 op een 17inch LCD kan spelen, is dat echt wel maximaal, hoger gaat je monitor niet meestal.quote:Op woensdag 5 december 2007 07:18 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "Maximaal" begreep je niet ?
Goede vraag. 1 nuke er in is voldoende.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:38 schreef rabouter het volgende:
wtf... ik ben nu bij dat laatste stuk... maar dan moet ik die nuke in die hatch schieten
ik kan er zoveel inschieten als ik wil... hij gaat maar niet dood... wat doe ik verkeerd :S?
We hebben het over een PC die Crysis maximaal moet draaien en jij doet alsof het nog normaal is om een 1280x1024 17" monitor te gebruiken in zo'n setup ?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:00 schreef bigore het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als jij alles op MAX met 1280x1024 op een 17inch LCD kan spelen, is dat echt wel maximaal, hoger gaat je monitor niet meestal.
19" die tegenwoordig redelijk mainstream zijn hebben ook 1280*1024. Maar zoals al eerder vermeld, als je de resolutie als setting gaat meetellen bestaat er geen maximum en zal het dus nooit soepel draaienquote:Op donderdag 6 december 2007 02:35 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
We hebben het over een PC die Crysis maximaal moet draaien en jij doet alsof het nog normaal is om een 1280x1024 17" monitor te gebruiken in zo'n setup ?
Installeer je Crysis ook nog vanaf 1560 floppies ofzo ?
"1999 called, they want their 17" CRT monitor back"
Als je de resolutie niet meetelt kun je 'm ook op 320x200 gaan spelen en roepen dat je 'm op maximale kwaliteit speelt, maar ik betwijfel of veel mensen het met je eens zijn dan.quote:Op donderdag 6 december 2007 06:03 schreef Merovingian het volgende:
[..]
19" die tegenwoordig redelijk mainstream zijn hebben ook 1280*1024. Maar zoals al eerder vermeld, als je de resolutie als setting gaat meetellen bestaat er geen maximum en zal het dus nooit soepel draaien
En dat is nou precies mijn punt, je zult een resolutie moeten nemen die "normaal" is voor veel mensen, en daarin moet je hem met maximale settings kunnen spelen. Anders kun je toch niet vergelijken. Veel mensen hebben een 19" gewoon of breedbeeld, en spelen dus 1280*1024 of 1440*900. Misschien een aantal met 22" breedbeeld of een HD-tv die in 1920*1080 spelen. In die resoluties zal Crysis soepel draaien met het systeem dat ik noemde. Als jij een ander voorstel voor een "maximale" resolutie hebt hoor ik dat graag van je.quote:Op donderdag 6 december 2007 07:29 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Als je de resolutie niet meetelt kun je 'm ook op 320x200 gaan spelen en roepen dat je 'm op maximale kwaliteit speelt, maar ik betwijfel of veel mensen het met je eens zijn dan.
Bij een ATI doet ie precies hetzelfde. Komt ie ook met dat SLI en nVidia-GPU verhaal aan. Wat niet echt raar is als je dat nVidia-logo onderaan ziet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:45 schreef Merovingian het volgende:
Het analyseert mijn pc, concludeert dat ik een NVidia GPU heb en zegt vervolgens dat ik SLI moet nemen? Als dat ding dat eerst eens detecteert dat mijn mobo geen SLI ondersteunt
Vraag me trouwens wel af wat ie zegt als je een ATI hebt, of SLI...
f?quote:Op zondag 30 december 2007 19:07 schreef RickoKun het volgende:
Hey ehm....hoe grijp je iemand vast?!
DX9 vs DX10quote:Op maandag 31 december 2007 12:31 schreef Rechterbal het volgende:
Ben ik eigenlijk de enigste die redelijk teleurgesteld is door de game?
Buggy, en zo mooi bleek het allemaal niet.
En ik draaide alles op high (Xp he) met 25 fps
Ik kon redelijk op medium spelen, maar toen ik in de SP in die grot terecht kwam klapte het allemaal ineend in en moest ik het nog terug brengen naar low allemaal..quote:Op maandag 31 december 2007 16:21 schreef Rechterbal het volgende:
Nou, ik heb 2GB RAM en Geforce GTS/GTX ofzo (iig 640mb) en ik speelde vloeiend op die instellingen.
25 fps is genoeg(meer dan 30 zie je geeneens meer verschil), maar zo gauw er meerdere explosies en overkill aan ventjes om je heen zijn dan merk je wel direct verschil ja.
Wacht trouwens even op de patch. Ik had last van vreemde zwarte dingen door me beeld als ik langs bepaalde dingen langs ging. Maakt de game niet echt vetter erop. \
En ook die kutbug in het bevroren level.
Aha, dat zou het kunnen zijn. Ik speel alleen SP en dus geen MPquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:38 schreef RickoKun het volgende:
Bohhh de MP doet hoogstensch 5 FPS terwijl de singleplayer soepel loopt!
Jij hebt het niet uitgespeeld.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:01 schreef Juup© het volgende:
Geen bugs gehad, vreemd dat anderen dat wel hadden.
Ik heb hem ook uitgespeeld maar heb ook geen bug gezien? Wat zou er niet kloppen dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:42 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Jij hebt het niet uitgespeeld.
Morpheus, of hoe heet ie zak, gered?
Na de vernietiging van die grote spin met de nuke was het einde spel.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:42 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Jij hebt het niet uitgespeeld.
Morpheus, of hoe heet ie zak, gered?
Rennen naar een vuurtje..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:53 schreef -CRASH- het volgende:
Probleem....
Ik heb Prophet verlost van de aliens (3?)
en hij staat nu te bibberen in de container
waar/wat moet ik nu heen/doen
quote:
IDD...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:15 schreef enlightenedwizza het volgende:
bugged, is bij mij ook geweest
doe 'm nog es vanaf de laatste savepoint
Ik ga hem zeker ook nog een keer spelen, maar dan op de moeilijkste stand zeg maar, Had nu medium gepakt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:06 schreef CE_REAL het volgende:
Ik heb Crysis zojuist uitgespeeld. Moet zeggen vond het een vermakelijke game, graphics waren wel mooi. Heb grotendeels op medium gespeeld. Tot het punt dat je bij die bevroren boot komt, daar had mijn PC het even moeilijk mee en bij de big boss alien XD. Maar verder liep het spel prima. Ik heb hem overigens op hard uitgespeeld wat ik eigenlijk nog wel iets te makkelijk vond.
Frustrerend punt was de hoeveelheid bugs. Wil je ergens verder, bijvoorbeeld wanneer Prophet in die container zit te chillen en je sloopt de aliens, blijft er één hangen, doet niks meer. Prophet heeft er ook geen zin meer in. Moet je dus weer loaden vanaf laatste save. Zo kwam ik nog wel een stuk of 10 van die momenten tegen.
Verder leuk verhaal, mooie graphics, goede physics, zal 'm alleen nog een keer op High willen spelen voor de optimale ervaring.
Beoordeel de game verder als een leuk vermakelijk spel, maar niks bijzonders afgezien van de graphics.
Ik heb hem van de week ook uitgespeeld en ben welgeteld 0 bugs tegen gekomen, heb niet 1 keer het spel moeten laden omdat ik niet verder kon. Dus ik snap niet dat meerdere mensen hier al bugs tegen gekomen zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:06 schreef CE_REAL het volgende:
Ik heb Crysis zojuist uitgespeeld. Moet zeggen vond het een vermakelijke game, graphics waren wel mooi. Heb grotendeels op medium gespeeld. Tot het punt dat je bij die bevroren boot komt, daar had mijn PC het even moeilijk mee en bij de big boss alien XD. Maar verder liep het spel prima. Ik heb hem overigens op hard uitgespeeld wat ik eigenlijk nog wel iets te makkelijk vond.
Frustrerend punt was de hoeveelheid bugs. Wil je ergens verder, bijvoorbeeld wanneer Prophet in die container zit te chillen en je sloopt de aliens, blijft er één hangen, doet niks meer. Prophet heeft er ook geen zin meer in. Moet je dus weer loaden vanaf laatste save. Zo kwam ik nog wel een stuk of 10 van die momenten tegen.
Verder leuk verhaal, mooie graphics, goede physics, zal 'm alleen nog een keer op High willen spelen voor de optimale ervaring.
Beoordeel de game verder als een leuk vermakelijk spel, maar niks bijzonders afgezien van de graphics.
Je hebt rocketlaunchers, die moet je gebruiken, met twee raketten gaat hij kapot. In een van de kamers in het gebouw liggen ze.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:41 schreef Game_Error het volgende:
Ik ben ook eens begonnen met crysis, en ik moet zeggen dat het echt een uber gave game is vooral met dat hele powerupsysteemalleen kan ik het maar op medium draaien op mn redelijk recente pc
valt me toch een beetje tegen...
heeft iemand trouwes enig idee hoe ik die tanks doodkrijg na het stuk waarbij je die chick die gegijzeld word moet bevrijden?
Op de begane grond in de kamer schuin tegenover de trapquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:36 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Je hebt rocketlaunchers, die moet je gebruiken, met twee raketten gaat hij kapot. In een van de kamers in het gebouw liggen ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |