Ik kon alles wat ik wilde spelen, maar zelfs bij WoW dropte de framerate al naar 20FPS >_< Gaat nu wel anders. Standaard 60quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:51 schreef Merovingian het volgende:
Ik denk dat je Crysis ook nog wel op een 9600 kan spelen, alleen dan wel in 640*480 met alles op low
Bronquote:Het zal niet lang meer duren voordat Crysis fans de kans krijgen zich een weg te schieten door de publieke multiplayer-beta van de game. Crytek president en CEO Cevat Yerli heeft onthuld dat de ontwikkelaar “zeer binnenkort de plannen rond de multiplayer-beta bekend zal maken.” Ook voegt hij eraan toe dat Crysis multiplayer “erg goed vordert” en dat de fans “enkele verrassingen kunnen verwachten.” We laten het meteen weten zodra Crytek meer gegevens vrijgeeft over hun aanstaande shoote
Ga ik de 10e ook halen. Welk moederbord heb je?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:24 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Core 2 Duo E6600, 2gig ram, 8800GTX![]()
Kijk hier eens voor de kasten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:14 schreef Devolution het volgende:
Ja heb nu ook nog een Asrock, maar wil deze keer voor een Asus gaan. Heb de P5B VM met een onboard videokaart op het oog (onboard videokaart omdat ik over een maand pas de 8800GTX ga halen en ik hier geen pci-e videokaart heb liggen). Kan nu al niet wachten om Crysis te spelen op mijn goddelijke toekomstige systeem
hebben jullie nog tips ofzo wat betreft de 8800 gtx? Bijv. een bepaalde kast waar ie zeker in past, een bepaalde voeding (heb nu een coolermaster van 430W) oid?
Ik kan je zeggen, die 8800gtx is belachelijk grootquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:14 schreef Devolution het volgende:
Ja heb nu ook nog een Asrock, maar wil deze keer voor een Asus gaan. Heb de P5B VM met een onboard videokaart op het oog (onboard videokaart omdat ik over een maand pas de 8800GTX ga halen en ik hier geen pci-e videokaart heb liggen). Kan nu al niet wachten om Crysis te spelen op mijn goddelijke toekomstige systeem
hebben jullie nog tips ofzo wat betreft de 8800 gtx? Bijv. een bepaalde kast waar ie zeker in past, een bepaalde voeding (heb nu een coolermaster van 430W) oid?
Lijkt me apart dat je dat nu al weet, specs liegen er zeker niet om...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:29 schreef DooD het volgende:
[..]
Zwaait naar Mero. ik heb zojuist hetzelfde besteld, wou eerst wachten op ATI met zijn X2800XTX maar die is toch niet zoveel sneller als die uitkomt in maart.
ik had zelfs ergens gelezen dat ie 60fps in full hd (1920*1080) haalt met alles max... als dat waar zou zijn, dat belooft wat voor DX10quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:57 schreef -skippybal- het volgende:
Ik las dat de GTX 'm aan kon met 1680 bij nog wat, alles vol uit een een steady 60fps
Dat trekt mijn monitor dan weer neitquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:57 schreef -skippybal- het volgende:
Ik las dat de GTX 'm aan kon met 1680 bij nog wat, alles vol uit een een steady 60fps
Dan maak je er gewoon een hele dikke AA vanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat trekt mijn monitor dan weer neit
Niet eens 10.000quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:31 schreef Merovingian het volgende:
9987 punten. zie ook [3DMark] Post hier je scores!
quote:
Nee ik niet, maar als ik 9987 had zou ik hem er wel even overheen duwen.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:14 schreef Merovingian het volgende:
[..]Jij wel? Gefeliciteerd! Ga dan nu maar weer buiten spelen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |