Maar de 8800gtx kaart kopen is dus eigenlijk een miskoop als ik het zo begrijp? Ik heb namelijk wel een aantal reviews gekeken en kon toch wel duidelijk zien dat het een behoorlijk monster is in de pc.quote:Dat was de 5900 ook ooit...
tegen de tijd dat de game uitkomt zijn er meerdere DX10 kaarten uitgekomenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:20 schreef bigore het volgende:
[..]
Maar de 8800gtx kaart kopen is dus eigenlijk een miskoop als ik het zo begrijp? Ik heb namelijk wel een aantal reviews gekeken en kon toch wel duidelijk zien dat het een behoorlijk monster is in de pc.
Ok, ja wilde echt nu een pc halen, ding van mij kon ik bijna niks meer mee en ben met een spel bezig wat echt voor geen meter loopt. We zien wel, je hebt toch altijd weer betere kaarten binnen no-time, doe je niks aan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:23 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
tegen de tijd dat de game uitkomt zijn er meerdere DX10 kaarten uitgekomen
dan kun je ook weer vergelijken
mocht je nu een kaart willen kopen is dat uiteraard wel de beste keuze op dit moment icm DX10
Nee hoor. Ik schat de 8800GTX toch wel een stuk hoger in dan de GeForceFX 5900 serie. Al is het natuurlijk afwachten wat de kaart van Ati presteert met DirectX10. Dan pas kan je echt goed zijn hoe goed de 8800GTX is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:20 schreef bigore het volgende:
[..]
Maar de 8800gtx kaart kopen is dus eigenlijk een miskoop als ik het zo begrijp? Ik heb namelijk wel een aantal reviews gekeken en kon toch wel duidelijk zien dat het een behoorlijk monster is in de pc.
nodig niet, om alle grafische zooi uit de game te kunnen halen welquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:14 schreef andre347 het volgende:
Met een BFG7950GT 512MB.. hoef je geen directx 10 videokaart...
Het is tog niet beslist dat je een directx10 kaart nodig hebt>>?
TVP'tje dusz
quote:In an earlier article, it was reported that Crysis was running at 60+ fps for most of the time at CES 2007. In this new article, Jack Mamais tells techspot that the game is running at a resolution of 2048x1536. Judging by the HUD size in the images below, this seems like it's true.Combine that information with the fact that most of the code is still unoptimized, and you can easily understand how well Crysis will run. Take note that Crysis was running in DX10 at CES 2007, so could Microsoft's claim of 6 to 8 time the performance be true? If you read some of the earlier news items or read the techspot link posted below, you'd also know that Crysis was running an unknown core 2 duo processor and a single 8800GTX.
This really is incredible news. This proves that any current DX10 rig will run Crysis perfectly smooth with all graphical settings max at a resolution of atleast 1600x1200. Like mentioned above, the size of the HUD in the images below tells us that the game was running at a fairly high resolution.
I'm predicting that a mid-range DX10 card (8600GT / X2600XT) will run Crysis in DX10 better than any current DX9 rig running Crysis in DX9.
quote:Now, what we did love about paying a visit to Microsoft booth was giving DX10-powered Crysis a try. We have to admit we continue to be huge fans of Far Cry, and having Crytek developers working on an innovative PC title again makes us drool. We were able to talk with Jack Mamais, Crysis’ Lead Designer, who wouldn’t confirm a release date but he said they are hoping to have it done by the first half of this year. He mentioned they are about to reach alpha development stage, meaning the one playable level they were showing was still non-optimized code. Running on a fast (single core) Intel CPU and a single Nvidia GeForce 8800 GTX board, the game ran smooth for the most part on an impressive 2048x1536 resolution, with some choppiness noticed when things got really busy on the screen. We couldn’t help being impressed by Crysis graphics and gameplay versatility, so we put our word down on it, this should be on your top 5 game watch list for 2007.
Hope you have enjoyed our “in pictures” coverage of CES, we will have Part 2 posted really soon.
Finally, we can all rest easy.
Rechtstreeks gekopieerd van Tweakers Bron is the Inquirer.quote:The demo of the game we played showed a great potential. The game was running in DirectX 10 mode on 32-bit Vista. The code may still have some infant illnesses but it looks great on a G80, Geforce 8800 GTX, Core 2 duo and it provides 60 FPS+, at almost all times. It certainly works and looks much better than Rainbow [buggy] Six Vegas.
The game is Cevet’s baby and he wants to make it as great as possible.
We have a few more details about the game and a short video that we will try to share later as we are about to jump on another meeting. Crysis looks and feels great and we're looking forward to playing it in all its polished glory.
Ik heb zo het vermoeden dat je videokaart het nog wel zou kunnen trekken, de rest van je systeem zal de bottleneck worden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:00 schreef _Qmars_ het volgende:
Zou ik em kunnen draaien met een ASUS V9999/TD 128 DDR oftewel Nvidia GeForce 6800?
Andere specs zijn :
Memory 512 MB
Amd Sempron Processor 3000+ 1814 Mhz
L2 Cache 128 KB
Ik ben van plan om 2 x 1GB geheugen te kopen, omdat ik daar vaak problemen mee heb. En tsja, mijn processor. ik zou em wel willen upgraden. Maar hoeveel ben je daar gemiddeld voor kwijt ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat je videokaart het nog wel zou kunnen trekken, de rest van je systeem zal de bottleneck worden.
In jouw geval is het meer "wat kan ik nog krijgen".quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:23 schreef _Qmars_ het volgende:
Ik ben van plan om 2 x 1GB geheugen te kopen, omdat ik daar vaak problemen mee heb. En tsja, mijn processor. ik zou em wel willen upgraden. Maar hoeveel ben je daar gemiddeld voor kwijt ?
Dark Messiah kan ik wel draaien, maar ik heb ook niet zon geweldig systeem. Volgens mij doet mijn videokaart het meeste werk. Hij moet wel veel nadenken bij het spel..quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik krijg nog geld terug van de belastingdienst dus dat word binnekort een heerlijk splinternieuw monstertje kopen.
Want met de huidige specs van mijn Pctje is het niet erg goed gesteld.Ik kan games als Dark Messiah of Might and Magic en Gothic 3 niet meer aan dus.
*zucht*
Nou, kep een mooi systeem, maar wel flink veel gezeik, er zit iets in me kast wat tikt naarmate ie flink moet gaan werken, ik vermoed de videokaart. en me processor wordt gewoon vrolijk 70 graden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:25 schreef andre347 het volgende:
Iedereen zit hier lkkr te patsen met zijn systeempje![]()
koop een fatsoenlijke cooler, die van mij komt niet boven de 31 uit... videokaart kun je met rivatuner je fan harder mee laten draaien, wordt ie lang niet zo heet.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:06 schreef bigore het volgende:
[..]
Nou, kep een mooi systeem, maar wel flink veel gezeik, er zit iets in me kast wat tikt naarmate ie flink moet gaan werken, ik vermoed de videokaart. en me processor wordt gewoon vrolijk 70 graden.
eind 2006 volgens de OPquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:10 schreef SoupNazi het volgende:
Wanneer is de release?
WTFquote:
Kan niet wachtenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:40 schreef Merovingian het volgende:
[..]
WTF![]()
En dit draait op mijn systeem soepel op deze resolutie met alles max?
DX10!
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:40 schreef Merovingian het volgende:
[..]
WTF![]()
En dit draait op mijn systeem soepel op deze resolutie met alles max?
DX10!
Je kunt gewoon met evenveel snelheid vééél meer laten zien, en mooiere dingen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mên! Eigenlijk té mooi om te geloven.
Enkel de overstap naar DX10 zou zoveel snelheid schelen?
Core 2 Duo E6600, 2gig ram, 8800GTXquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |