Dark Messiah kan ik wel draaien, maar ik heb ook niet zon geweldig systeem. Volgens mij doet mijn videokaart het meeste werk. Hij moet wel veel nadenken bij het spel..quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik krijg nog geld terug van de belastingdienst dus dat word binnekort een heerlijk splinternieuw monstertje kopen.
Want met de huidige specs van mijn Pctje is het niet erg goed gesteld.Ik kan games als Dark Messiah of Might and Magic en Gothic 3 niet meer aan dus.
*zucht*
Nou, kep een mooi systeem, maar wel flink veel gezeik, er zit iets in me kast wat tikt naarmate ie flink moet gaan werken, ik vermoed de videokaart. en me processor wordt gewoon vrolijk 70 graden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:25 schreef andre347 het volgende:
Iedereen zit hier lkkr te patsen met zijn systeempje![]()
koop een fatsoenlijke cooler, die van mij komt niet boven de 31 uit... videokaart kun je met rivatuner je fan harder mee laten draaien, wordt ie lang niet zo heet.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:06 schreef bigore het volgende:
[..]
Nou, kep een mooi systeem, maar wel flink veel gezeik, er zit iets in me kast wat tikt naarmate ie flink moet gaan werken, ik vermoed de videokaart. en me processor wordt gewoon vrolijk 70 graden.
eind 2006 volgens de OPquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:10 schreef SoupNazi het volgende:
Wanneer is de release?
WTFquote:
Kan niet wachtenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:40 schreef Merovingian het volgende:
[..]
WTF![]()
En dit draait op mijn systeem soepel op deze resolutie met alles max?
DX10!
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:40 schreef Merovingian het volgende:
[..]
WTF![]()
En dit draait op mijn systeem soepel op deze resolutie met alles max?
DX10!
Je kunt gewoon met evenveel snelheid vééél meer laten zien, en mooiere dingen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mên! Eigenlijk té mooi om te geloven.
Enkel de overstap naar DX10 zou zoveel snelheid schelen?
Core 2 Duo E6600, 2gig ram, 8800GTXquote:
Ja dat lukt wel. Had ik maar zoveel geld.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:24 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Core 2 Duo E6600, 2gig ram, 8800GTX![]()
Tja verschil moet er wezenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:29 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ja dat lukt wel. Had ik maar zoveel geld.![]()
Doe ik ook. Maar ik heb ook andere uitgaven.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Tja verschil moet er wezen
tip: ga werken
Ikzelf heb E6400, 2GB Ram en 880GTS, dus ik denk dat voluit draaien ook wel moet gaan lukkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:24 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Core 2 Duo E6600, 2gig ram, 8800GTX![]()
8600GT maar die is nog niet uit.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:39 schreef Retarded het volgende:
Ik ben over een nieuw systeem aan het twijfelen. Heb gezien:
Core 2 Duo E6300
1024 ddr geheugen
320 gig HD
NEC Double Layer dvd rewriter
onboard videokaart (dus die moet ik even bijkopen)
voor 550,- ... als ik daar nou een redelijke videokaart in stop, zal ik dit spel dan kunnen draaien?? Het is geen must hoor, een nieuw systeem moet er toch wel komen ... maar wil wel weer een beetje kunnen gamen!
/edit: en welke videokaart voor zo'n 100-150 euro zou ik er nog goed bij kunnen nemen?
Te weinig ram imo. Als je vista alleen al draait ben je de helft van je ram al kwijt.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:39 schreef Retarded het volgende:
Ik ben over een nieuw systeem aan het twijfelen. Heb gezien:
Core 2 Duo E6300
1024 ddr geheugen
320 gig HD
NEC Double Layer dvd rewriter
onboard videokaart (dus die moet ik even bijkopen)
voor 550,- ... als ik daar nou een redelijke videokaart in stop, zal ik dit spel dan kunnen draaien?? Het is geen must hoor, een nieuw systeem moet er toch wel komen ... maar wil wel weer een beetje kunnen gamen!
/edit: en welke videokaart voor zo'n 100-150 euro zou ik er nog goed bij kunnen nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |