quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:40 schreef Goover het volgende:
[..]
*mompel mompel generaliseren mompel*
Ik ben ook wel eens homo of pedo genoemd omdat ik leiding geef aan groepen kinderen... jalourze mensenquote:
wat heeft iedereen hier toch met kinderen. Eerst hoor ik dat er stage wordt gelopen op een basis school en nu dit weerquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:42 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens homo of pedo genoemd omdat ik leiding geef aan groepen kinderen... jalourze mensen
Kinderen zijn coolquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:43 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
wat heeft iedereen hier toch met kinderen. Eerst hoor ik dat er stage wordt gelopen op een basis school en nu dit weer
![]()
Speel jij ook graag met handpoppen gooverquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:40 schreef Goover het volgende:
[..]
*mompel mompel generaliseren mompel*
jij: 'jij bent stom'quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:44 schreef Goover het volgende:
[..]
vb3:
Kind: 'Je haar zit stom'
ik: 'jou haar zit stom'
Kind: 'niet! want ik heb er gel in'
ik: 'ik ook!'
Kind: 'ok, dan is het niet stom'
haha 23 alquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:57 schreef PieterBas het volgende:
Moest een paar maanden geleden meedoen met een spelletje toen de mini's 6 - 7 jarige aan het trainen waren
Kinderen: Meester!! Meester!!..
Ik: Je mag wel Pieter Bas zeggen hoor
kinderen: Meester Pieter Bas
kind: Hoe oud bent u?
ik: je mag wel je zeggen en ik ben 23..
kind: zo dat is heel oud!
ik: *zucht*
Ben je heel de dag met een presentatie bezig geweestquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:03 schreef Stranger het volgende:
Zo mensen, ook deze dag loopt ten einde, dat ik ooit in mijn leven nog eens een hele dag aan een presentatie zou werken zou ik een half jaar geleden nooit geloofd hebbenMaar hij is nu wel mooi én af. Morgen eerst mijn eerste 'opvoering' van deze presentatie, maandag de tweede. Oficieel nog maar 7 dagen en een uurtje stage, officieus ligt het waarschijnlijk dichterbij de helft.
Laten we zeggen dat mijn productiviteit niet echt heel erg hoog ligt op mijn stagequote:Op woensdag 10 januari 2007 16:07 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
Ben je heel de dag met een presentatie bezig geweest![]()
Toen we het daar vanmorgen over hadden was ik er ook net aan begonnen en had m voor de lunch al af
hmm zegt mss ook niets over mij![]()
Neequote:Op woensdag 10 januari 2007 15:50 schreef HansU het volgende:
[..]
Speel jij ook graag met handpoppen goover
Je moet wel weten tegen wie je het zegtquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:51 schreef HansU het volgende:
[..]
jij: 'jij bent stom'
Kind: huil huil
Tegen kinderen kan je alles zeggen, die zijn toch niet sterk. Maar pas wel op voor die tokkie kinderen met brede papa's die je na schooltijd opwachten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:11 schreef Goover het volgende:
[..]
Je moet wel weten tegen wie je het zegt
Tsja.. je 'kan' alles zeggen tegen kinderen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:13 schreef HansU het volgende:
[..]
Tegen kinderen kan je alles zeggen, die zijn toch niet sterk. Maar pas wel op voor die tokkie kinderen met brede papa's die je na schooltijd opwachten.
Goed voornemenquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:14 schreef Norro-tje het volgende:
nog minstens 30 minuten, heb echt ff helemaal geen zin en ben helemaal nietproductief , toch maar op tijd gaan slapen vanavond, en niet om 3 uur s nachts, maar om 2200 of zo
Kan je dan niet beter iets realistischers voornemen? 23:00 dan bv?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:21 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
inderdaad, maar weet nu al dat ik het zeker niet ga halen
Ik wil ook naar huis toequote:Op woensdag 10 januari 2007 16:22 schreef Goover het volgende:
nog 5 min... dan ga ik afsluiten. Thuis zal ik weer de foto uploaden..
Ik wel hoor, stelletje in de weg lopende, stinkende rot kinders. Ze hebben helemaal geen respect meer voor de ouderen tegenwoordig. Dus ik geen respect voor hun.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Tsja.. je 'kan' alles zeggen tegen kinderen.
Maar ik heb niet zo veel plezier in het neerhalen van kinderen, jij wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |