Office2007 staat er al wel maar die kan je niet bestellen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:55 schreef mschol het volgende:
hoe lang heeft dit geduurd
en ik hoop dat slim.nl binnenkort met vista komt
Ik was eerder.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:54 schreef Jo0Lz het volgende:
Fipo!
Moest wel even duren hè...
Ik had al een nieuwe klaarstaan
alleen instellingsgebruik idd.. (kwestie van hier op de ftp server kijken denk ik zoquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Office2007 staat er al wel maar die kan je niet bestellen.
Hehehe, wij hebben hem hier wel, alleen weet ik niet hoe we er aan komen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:02 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen instellingsgebruik idd.. (kwestie van hier op de ftp server kijken denk ik zo)
gewoon 25 vmware images draaienquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehehe, wij hebben hem hier wel, alleen weet ik niet hoe we er aan komen...
Vista VLK wordt leuk, moet je minimaal 25 andere systemen hebben draaien binnen het netwerk om te kunnen activeren
Hoe moet ik die nou "privé" gaan installeren :/
Moet ik elk half jaar mijn pc naar het werk gaan slepen voor activatie
Gewoon dat er eindelijk een nieuw draadje is, dûh!quote:
Ooooh...quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon dat er eindelijk een nieuw draadje is, dûh!
Ook leuk; server van klant deed sniffen op ons netwerk, bleek een hacker actief te zijn
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:05 schreef BlueCurl het volgende:
een nieuw topic! I'm shocked!
bestaat niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:55 schreef slakkie het volgende:
Een normaal sc topic!
Wellus, na gister ben ik al die mekkeraars zat, en is dit dus een normaal SC topic. Niet tegenspreken, gewoon "Ja en amen" zeggen....quote:
Ja & Amen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:13 schreef slakkie het volgende:
[..]
Wellus, na gister ben ik al die mekkeraars zat, en is dit dus een normaal SC topic. Niet tegenspreken, gewoon "Ja en amen" zeggen....
Je moet er tegen kunnen als mod wat dat betreftquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:13 schreef slakkie het volgende:
[..]
Wellus, na gister ben ik al die mekkeraars zat, en is dit dus een normaal SC topic. Niet tegenspreken, gewoon "Ja en amen" zeggen....
Ja, en dan 's ochtends op je werk aankomen en weer een keynote te zien krijgen.. Macs.. Leuk spul, maar die fetish van Mac gebruikers.. Amazing.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je moet er tegen kunnen als mod wat dat betreft
al het non windows volk is altijd nogal overdreven en probeert de rest van de wereld te overtuigen dat het leven beter is zonder Microsoft.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:49 schreef slakkie het volgende:
[..]
Ja, en dan 's ochtends op je werk aankomen en weer een keynote te zien krijgen.. Macs.. Leuk spul, maar die fetish van Mac gebruikers.. Amazing.
Dat is de wereld ook, maar dat moeten de MS mensen nog doorhebben..quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:53 schreef HansU het volgende:
[..]
al het non windows volk is altijd nogal overdreven en probeert de rest van de wereld te overtuigen dat het leven beter is zonder Microsoft.
En die kun je niet overtuigen als je zelf obsessed bent door andere OS'es.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:55 schreef slakkie het volgende:
[..]
Dat is de wereld ook, maar dat moeten de MS mensen nog doorhebben..
inderdaad. Wat een boer niet kent, dat eet hij niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En die kun je niet overtuigen als je zelf obsessed bent door andere OS'es.
Dat is net als met architectuur...
Achja. Het is maar net waar je aan gewend bent zeg ik dan altijd...
Mensen willen niet graag over naar iets "vreemds" .
Iets met spijkers en koppen dusquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:13 schreef HansU het volgende:
[..]
inderdaad. Wat een boer niet kent, dat eet hij niet.
Dat geld voor eten, os-en, buitenlandse auto's of wat dan ook.
voor boeren mss... ik ben een boerin... ik sta helemaal open voor nieuwe dingenquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:13 schreef HansU het volgende:
[..]
inderdaad. Wat een boer niet kent, dat eet hij niet.
Dat geld voor eten, os-en, buitenlandse auto's of wat dan ook.
Somehow heb ik nu een compleet ander beeld van wat jij wilt....quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
voor boeren mss... ik ben een boerin... ik sta helemaal open voor nieuwe dingen![]()
Vooral die smiley deed 't emquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:32 schreef slakkie het volgende:
[..]
Somehow heb ik nu een compleet ander beeld van wat jij wilt....
...quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
voor boeren mss... ik ben een boerin... ik sta helemaal open voor nieuwe dingen![]()
die zweep krijgt ineens een hele andere betekenisquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:30 schreef BlueCurl het volgende:
ik sta helemaal open voor nieuwe dingen![]()
Dat zijn het soort rolpatronen die we graag willen doorbreken, maar nou eenmaal door de maatschappij zijn opgelegd. Blame societyquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:42 schreef BlueCurl het volgende:
hihi ik maak weereens een opmerking... mannen blijven indd erg hetzelfde
Even er van uitgaande dat je het over html hebt kan je het het makkelijkst via css doen:quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
heel snel, heb 2 afbeeldingen staan alleen zit er tussen de afbeeldingen een enter/stukje wit. hoe kan ik deze eruit krijgen? het zijn overigens 2 banners onder elkaar.
1 2 3 | margin: 0; } |
1 2 3 | margin: 5px 10px 0 10px; } |
1 |
gelukkig begonnen jullie ("mannen") er zelf overquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zijn het soort rolpatronen die we graag willen doorbreken, maar nou eenmaal door de maatschappij zijn opgelegd. Blame society![]()
Hey, don't blame me, blame my momma.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zijn het soort rolpatronen die we graag willen doorbreken, maar nou eenmaal door de maatschappij zijn opgelegd. Blame society![]()
als je het zo graag wilt doen we dat wel evenquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hey, don't blame me, blame my momma.
Ej, daar zijn wij mannen voor, wij kunnen dat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:42 schreef BlueCurl het volgende:
hihi ik maak weereens een opmerking... mannen blijven indd erg hetzelfde
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
als je het zo graag wilt doen we dat wel even![]()
en vrouwen tegen vrouwen gaat meteen foutquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ej, daar zijn wij mannen voor, wij kunnen dat.
Als vrouwen dat tegen mannen doen, is 't net zo erg
hahaha en toen zat de koningin nog in het huisquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:46 schreef mschol het volgende:
http://www.honda-tech.com/zerothread?id=1845064&page=1
woei, hoe een bijenzwerm uit te moorden
gezien hoe gek ze zijn: ze branden alles plat totdat ze ze allemaal hebben..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hahaha en toen zat de koningin nog in het huis
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:46 schreef mschol het volgende:
http://www.honda-tech.com/zerothread?id=1845064&page=1
woei, hoe een bijenzwerm uit te moorden
Gelogen, 5.quote:
Je kan ook gewoon de sims installen als je met gebouwtjes wil spelenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:03 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
wat heb ik het weer naar me zin op school gehad
ik had me laptop nie bij mequote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de sims installen als je met gebouwtjes wil spelen
Dat is dan echt jammerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gezeik!![]()
Ik moest net naar mijn e-learning![]()
opties -> tabs -> settings -> Open homepage for new tab instead of blank pagequote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:54 schreef Troel het volgende:
Haai
Weet een van jullie toevallig hoe je in IE 7 een nieuw tabblad direct met je startpagina kan krijgen. Volgens mij kijk ik gigantisch over die functie heen
quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:17 schreef devzero het volgende:
De lente is weer begonnenLekker op mijn balkonnetje in de zon met mijn laptopje op mijn schoot, hoewel het met 24 toch nog best fris is.
Ligt eraan of je er nog garantie op hebt, geloof dat je bij maxtor maar 1 jaar garantie hebt.. Heb je in dit geval 3 jaar, dan zou 't kunnen..quote:Op zondag 14 januari 2007 22:23 schreef mschol het volgende:
KUT!!!
net gereboot, krijg ik van SMART de melding dat mijn 200GB schijf aan het overlijden is en dat ik em moet vervangen...
iemand een idee of ik een maxtor na 2,5 jaar rma kan sturen???
hmm, nou alssie binnenkort dood gaat ga ik em rma'en (de eerste ooit...)quote:Op maandag 15 januari 2007 06:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ligt eraan of je er nog garantie op hebt, geloof dat je bij maxtor maar 1 jaar garantie hebt.. Heb je in dit geval 3 jaar, dan zou 't kunnen..
edit: Even gezocht: via deze site schijn je 3 jaar garantie te hebben mocht je een bepaalde serie hebben...
Ik zag laatst een nieuwsitem op Tweakers dat Maxtor overgenomen is door Seagate, en dat de garantie nu naar 3 jaar geschroefd is, maar of dit ook op oude schijven van toepassing is, weet ik nu even net nietquote:Op maandag 15 januari 2007 06:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ligt eraan of je er nog garantie op hebt, geloof dat je bij maxtor maar 1 jaar garantie hebt.. Heb je in dit geval 3 jaar, dan zou 't kunnen..
edit: Even gezocht: via deze site schijn je 3 jaar garantie te hebben mocht je een bepaalde serie hebben...
Ik heb sowieso geen maxtorschijven hier, maar ben inderdaad benieuwd of de regeling voor oude maxtorschijven ook geldtquote:Op maandag 15 januari 2007 08:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik zag laatst een nieuwsitem op Tweakers dat Maxtor overgenomen is door Seagate, en dat de garantie nu naar 3 jaar geschroefd is, maar of dit ook op oude schijven van toepassing is, weet ik nu even net niet
dat weten we wanneer mijn HD dood gaat binnen de 3 jaarquote:Op maandag 15 januari 2007 08:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen maxtorschijven hier, maar ben inderdaad benieuwd of de regeling voor oude maxtorschijven ook geldt
wat moet ik me daar bij voorstellen? kan ik zeker nie als router gebruiken?quote:DRAADLOOS?
Hot Spot Finder. Voor het peilen van signalen voor draadloze internet.
Voor mensen die hun laptop niet willen of kunnen booten en toch willen weten of er een Wireless netwerk in de buurt is?quote:Op maandag 15 januari 2007 09:19 schreef mschol het volgende:
hmm ik mag bij mijnpersoonlijkenoot.nl iets bestellen echter staat er als beschrijving het volgende bij een artiekel:
[..]
wat moet ik me daar bij voorstellen? kan ik zeker nie als router gebruiken?
[afbeelding]
--edit--
het vinden van een draadloze verbinding....daar heb ik niks an...
ik wil een wifi router
voor de rest kan ik eigenlijk alleen maar bagger dingen kiezen...
Baggerdingen als in?quote:Op maandag 15 januari 2007 09:19 schreef mschol het volgende:
hmm ik mag bij mijnpersoonlijkenoot.nl iets bestellen echter staat er als beschrijving het volgende bij een artiekel:
--edit--
het vinden van een draadloze verbinding....daar heb ik niks an...
ik wil een wifi router
voor de rest kan ik eigenlijk alleen maar bagger dingen kiezen...
tassenset, 256MB mp3 speler (zonder display), proefabbonement op1 van de aangeboden bladen (allemaal relatief onbekend), 7 spellen set, blender, 5 flessen wijn (waarschijnlijk B merk )quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
tassenset, 256MB mp3 speler (zonder display), proefabbonement op1 van de aangeboden bladen (allemaal relatief onbekend), 7 spellen set, blender, 5 flessen wijn (waarschijnlijk B merk )
grilplaat..
dus laat ik het zo zeggen: het getuigt niet echt van kwaliteit...
Dat heet werken, 't is allemaal niet belangrijk, maar toch ligt 't op je bordjequote:Op maandag 15 januari 2007 14:48 schreef Jo0Lz het volgende:
Beetje late reactie wel he, van mijn kant...
Ik had gewoon veel te doen... Heel veel, maar niets belangrijks...
Lijkt me juist harstikke tof.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:22 schreef BlueCurl het volgende:
wie gaat er in januari nou weer naar de ardennen
traag netwerk?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:54 schreef SHERMAN het volgende:
Wat krijg je als je met 15man tegelijk een 2003 image over het netwerk laat ghosten?
Hier geen problemen ^^quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:54 schreef SHERMAN het volgende:
Wat krijg je als je met 15man tegelijk een 2003 image over het netwerk laat ghosten?
10mbit op dit stuk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor een netwerk is dat ??
moet je handmatig alles over de draadjes sturen ofzo
Dan gaan ze hier heel hard huilen als je dat probeerd..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:58 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hier geen problemen ^^
Zetten regelmatig 90+ images terug, gewoon allemaal tegelijk
Duur: 30 minuten, voor een XP image. (2 of 3 Gb.)
5 groepen van 6 computers elk, elke groep heeft een 10mbit hub.quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
5 groepen van 6 computers elk, elke groep heeft een 10mbit hub.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dan gaan ze hier heel hard huilen als je dat probeerd..
java en low-tech systemen in 1 zin ...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:57 schreef Jo0Lz het volgende:
OMG @ project Lookingglas
Wat een grappige applicatie.
Als dit zover komt dat het de shell overneemt, is het een soort Aero, voor low-tech systemen
compleet in Java.
Lookingglas for Windows
Ik heb hier een vrij low-end laptopje staan, die draait het probleemloosquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:13 schreef mschol het volgende:
[..]
java en low-tech systemen in 1 zin ...
Brrr..
Ikkuh!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:22 schreef BlueCurl het volgende:
wie gaat er in januari nou weer naar de ardennen
Waar is het konijn?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:39 schreef BlueCurl het volgende:
aangezien we onze tuin zat waren hebben we besloten om maar even in midden januari de tuin te verbouwen
klik hier
Dichtquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:42 schreef GertJanB het volgende:
war is de apple slowchat....
holy crap...quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:39 schreef BlueCurl het volgende:
aangezien we onze tuin zat waren hebben we besloten om maar even in midden januari de tuin te verbouwen
klik hier
Apple Slowchat - deel 94quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:42 schreef GertJanB het volgende:
war is de apple slowchat....
Weer een onschuldig leven veiligquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
caviatje zit gewoon hier in der hokkie in me kamer. is der zomerhokkie...
nee hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
holy crap...
zeker een handje hulp gekregen van de storm![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Weer een onschuldig leven veilig
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:47 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee hoorik heb in mijn eentje 3 complete schuttingen uit de grond getrokken
jammerquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Apple Slowchat - deel 94
Daarom dus.
kinda late, alle pret is al voorbijquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:44 schreef devzero het volgende:
Stormt het nou zo in Nederland?
Dollar. Euro's heb ik niets aan hier.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:20 schreef Sjowhan het volgende:
Dollar of Euro?
anders keek je gisteravond ook even uit het raam ipv de hele avond naar je beeldschem starenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
kinda late, alle pret is al voorbij
ik vond het hier in den haag anders best mee vallen..quote:Op zondag 21 januari 2007 09:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
anders keek je gisteravond ook even uit het raam ipv de hele avond naar je beeldschem staren![]()
nee vergeleken met donderdag was dit een zuchtje maar toen ik naar en van den haag reed was het toch erg goed te merken dat het net zoa hard in rdam als den haag waaide hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond het hier in den haag anders best mee vallen..
het waaide wat harder, maar niet spectaculair hard ofzo? (iig niks in vergelijking met donderdag)
Eigenlijk best wel een gewaagde aanname dat hij een raam op zijn zolderkamertje heeftquote:Op zondag 21 januari 2007 09:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
anders keek je gisteravond ook even uit het raam ipv de hele avond naar je beeldschem staren![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 19:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel een gewaagde aanname dat hij een raam op zijn zolderkamertje heeft
quote:Op maandag 22 januari 2007 09:09 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/foto_popup.jsp?p=952342&t=%27Castro_vecht_voor_zijn_leven%27
restoring Windows 95 (With internet explorerquote:
gooi em dan preventief op slotquote:
ik doe geen linux, ben blij dat ze windows snaptquote:
Windows 98 heeft er ook veel moeite mee, maar kan het beter doen dan 95.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe geen linux, ben blij dat ze windows snapt
echter had ik gehoopt dat de restore cd een win98 versie was...
64 MB ram ?? Gek!quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:02 schreef pjaminon het volgende:
Probeer er XP op te installeren. Als je genoeg tijd hebt dan lukt ´t je ook nog
win 98 heb ik een driver voor op de meegeleverde floppy, dus dat gaat zowiezo werkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Windows 98 heeft er ook veel moeite mee, maar kan het beter doen dan 95.
Ik zou zeggen, installeer die eens!
Geen Genuine updates installeren, je kunt 98 niet meer valideren
Moet je direct x eens proberen te installerenquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
64 MB ram ?? Gek!
[..]
win 98 heb ik een driver voor op de meegeleverde floppy, dus dat gaat zowiezo werken
en windows 98 valideren?? dat heb ik nooit gedaan
quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:14 schreef mschol het volgende:
directx hoger dan 7 komt er niet op in princiepe...
(er staat for god's sake nu 3 op)
das waar (gelukkig) vanmiddag windows 98 cd pakkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:06 schreef Sjowhan het volgende:
Het hoeft enkel gebruikt te worden voor Internet en office applicaties, dus echt veel installeren hoef je daarom ook niet
Je kan ook nog 'esc' of F2 proberen, dit zijn ook wel de toetsen die gebruikt worden om de bios in te komenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:57 schreef mschol het volgende:
[..]
das waar (gelukkig) vanmiddag windows 98 cd pakken
en eens kijken of ik me 1337 MS dos skills boven kan halen
(ik kom et bios namelijk niet in, weet hoe (met F10 kennelijk) , maar ik kom er niet in) dus moet booten vanaf floppy
Press "DEL" to enter setupquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan ook nog 'esc' of F2 proberen, dit zijn ook wel de toetsen die gebruikt worden om de bios in te komen
ik weet de toesten die ik zou kunnen proberen, maar er wordt uberhaupt nergens een toets genoemd die ik kan gebruiken om het bios in te komenquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Press "DEL" to enter setup
Of zit er een WW op ofzo?!
bleek gister dattie ook kon booten van cd, pfew...quote:
Oftewel; de laptop is bijna up&running?quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
bleek gister dattie ook kon booten van cd, pfew...
98 staat er op, inclusief een zooi updates.. (heb ooit zo'n update cd besteld bij MS)
en de rest van de updates via internet (yep, usb -> ethernet geval werkt)
vanaaf verder met updaten
quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oftewel; de laptop is bijna up&running?
Wat is dat?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:03 schreef slakkie het volgende:
Had ik al eens gezegd dat BMC Remedy een kutapplicatie is?
Nu iig wel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:03 schreef slakkie het volgende:
Had ik al eens gezegd dat BMC Remedy een kutapplicatie is?
quote:
wat dacht je van 1280x1024 terug naar 800x600quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:46 schreef Sjowhan het volgende:
Als je WinXP/2000 gewend bent, en je moet weer terug naar 98, is het even slikken.
Verstandige baasquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:41 schreef Hmail het volgende:
* Hmail meldt zich ook
Vandaag aan de slag met Vista op m'n laptop, had er liever Suse of Mandriva op gehad, maar helaas, baas bepaalt anders![]()
een paar? voor de jongste toch zo een 9 jaar geleden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:56 schreef BlueCurl het volgende:
windows 95 en 98.. d8 ff dat dit een slowchat van een paar jaar terug was ofzo
ennuh ik heb 91.2% voor tussentoetsje van cisco 1 chapter 1whie nu de rest nog
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:56 schreef BlueCurl het volgende:
windows 95 en 98.. d8 ff dat dit een slowchat van een paar jaar terug was ofzo
Tis een drama product. Je kan er op zich hele geile dingen mee doen, maar het werkt gewoon niet lekker (heeft te maken met hoe het hier geimplementeerd is - maar het gaat met Remedy implementaties meer fout dan goed).quote:
98 werkt tenminste goed, itt Vistaquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:57 schreef mschol het volgende:
[..]nope, tis echt 2007 en ja ik heb dus een laptop met windows 98
wat meer dan een paar dan... speciaal voor jouquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
een paar? voor de jongste toch zo een 9 jaar geleden.
die Bill gates final van vista werkt hier anders als een trein...quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:02 schreef slakkie het volgende:
[..]
98 werkt tenminste goed, itt Vista
9 jaar?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
een paar? voor de jongste toch zo een 9 jaar geleden.
Mwah, ik denk dat ik mijn baas toch maar weer eens achter m'n laptop zet. Mag hij gaan kijken hoe dat bevalt..quote:
haha zou oud is de slowchat ook nie hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:08 schreef mschol het volgende:
[..]
9 jaar?
ik ben er ook laat ingekomen dan...
die gebruikte ik een jaar gelee nogquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:15 schreef mschol het volgende:
kut zooiik moet al mijn oude registers open trekken om de gewenste config te krijgen op die laptop:
1 windows 98 voor USB -> ethernet adapter
2 office 2000 of lager
3 msn 6.x
nu op zoek naar office 2000
ik heb niue eens office 2000 meerquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:26 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
die gebruikte ik een jaar gelee nog![]()
Toch niks mis mee. Zijn er uberhaupt features in de nieuwere office versies die je echt miste in de oudere?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:26 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
die gebruikte ik een jaar gelee nog![]()
Als die trein rijdt zoals de NS..quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
die Bill gates final van vista werkt hier anders als een trein...
Je geeft vista de schuld van zo te horen driver problemen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:12 schreef Hmail het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ik mijn baas toch maar weer eens achter m'n laptop zet. Mag hij gaan kijken hoe dat bevalt..
Ik verwachte al niet zo heel veel van Vista, maar het is nog erger dan ik dachtIneens kan ik 3 kwart van de fonts nauwelijks lezen, ik kan m'n speakers niet van mute af halen zonder te rebooten, dan moet ik het in de bios uit en aan zetten..
wat een baggerzooi is het zeg
Die was er toch echtquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:56 schreef BlueCurl het volgende:
ik kan me helemaal geen first edition van windows 98 herinneren
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:42 schreef slakkie het volgende:
[..]
Als die trein rijdt zoals de NS..
tja het was absoluut geen slecht besturingsysteem (vele jaartjes op gedraait, op mijn P133 met 128MB ramquote:Maar ff serieus, 98se was wel een pareltje van MS.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:56 schreef BlueCurl het volgende:
ik kan me helemaal geen first edition van windows 98 herinneren
Ja, als MS die drivers zelf geschreven heeft, of iig geïntegreerd en gecertificeerd heeft, dan vind ik dat dat goed spul hoort te zijn. Als dat niet zo is moeten ze het óf niet toevoegen aan het standaard setje drivers, óf ze moeten ervoor zorgen dat het werkt. Hoe boeit me niet zoveel, als het maar werkt. Als ik de drivers van een andere site had moeten downloaden was het een ander verhaal geweest.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je geeft vista de schuld van zo te horen driver problemen?![]()
wees blij dat MS drivers schrijft....quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:33 schreef Hmail het volgende:
[..]
Ja, als MS die drivers zelf geschreven heeft, of iig geïntegreerd en gecertificeerd heeft, dan vind ik dat dat goed spul hoort te zijn. Als dat niet zo is moeten ze het óf niet toevoegen aan het standaard setje drivers, óf ze moeten ervoor zorgen dat het werkt. Hoe boeit me niet zoveel, als het maar werkt. Als ik de drivers van een andere site had moeten downloaden was het een ander verhaal geweest.
Sowieso vind ik niet dat de maker van een OS zelf drivers moet gaan schrijven, laat de fabrikant van het apparaat dat maar lekker zelf doen.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 03:04 schreef gday het volgende:
Zoek de fout
[[url=http://img.yoki.org//thumbs/foutje.medium.thumb.jpg]afbeelding][/url]
quote:Forbidden
You don't have permission to access /user/active/34663 on this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/2.0.55 (Ubuntu) PHP/4.4.2-1build1 Server at forum.fok.nl Port 80
Ik wist gewoon dat iemand zou komen met 'Firefox' ...quote:
ik kon me zelf niet bedwingenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:22 schreef gday het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat iemand zou komen met 'Firefox' ...
Signen heeft niet zoveel te maken met de werking van de driver.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:44 schreef Hmail het volgende:
Neuh, MS mag best de drivers includen van andere bedrijven, maar dan moeten ze óf die certificering eruit gooien, of een warning toevoegen bij het installeren van niet-gecertificeerde drivers.
Of ben ik gewoon naïef mbt het schrijven van een OS, dat is uiteraard ook nog een optie![]()
Wat heeft dat met Computers te maken?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:19 schreef mschol het volgende:me broer en z'n vriendin belde net, heeft me broer d'r ten huwelijk gevraagd.
ik dacht laat ik het eens over wat anders hebbenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Computers te maken?![]()
Best leukquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht laat ik het eens over wat anders hebben
out of the box is volgens mij prima mogelijkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Best leuk
Kan het out of the box werken of moet 1 van de 2 eerst een firmware upgrade hebben?
eerder: waarom word er in de SC zoveel nerd talk gehouden???quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Computers te maken?![]()
iemand nog een console cable over?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:26 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
eerder: waarom word er in de SC zoveel nerd talk gehouden???![]()
meer onzin
![]()
het is vrijdag avondquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
iemand nog een console cable over?
ik heb hier een cisco 1600 modem geval maar ik kan er nie op zonder console cable
en heb ook nog een 24 poorts 3com switch
Ruilen voor die cisco?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
iemand nog een console cable over?
ik heb hier een cisco 1600 modem geval maar ik kan er nie op zonder console cable
en heb ook nog een 24 poorts 3com switch
Ik nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je weer lopen fucken met de server...
he?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:10 schreef SHERMAN het volgende:
Iemand wel is geprobeerd om een GPU van een jaar of 5/6/7 te installeren onder XP?
Ik heb een pude SiS 6215 gevonden op zolder, ik denk leuk, aan mijn pc hangen, oud tft''tje er aan en bij mijn bed neer zetten. Nergens goeie drivers te vinden.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:11 schreef mschol het volgende:
[..]
he?
uhh mijn geforce 2mx doet ut vlekkeloos onder windows 2003?
Ook op artikelnr ofzo gezocht?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:26 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb een pude SiS 6215 gevonden op zolder, ik denk leuk, aan mijn pc hangen, oud tft''tje er aan en bij mijn bed neer zetten. Nergens goeie drivers te vinden.
Als in serie nummer op de gpu?quote:
Bijvoorbeeld, 't kan zo maar hits krijgen.quote:
Zo die kaart maar is bekijken dan.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, 't kan zo maar hits krijgen.
reinstall van WinXP neemt overigens een hoop tijd in beslag
Je weet 't nooit. Bijvoorbeeld onderdelen van Compaq waren zo op te vragen via enkel het nummer, dus wie weet krijg je nog een goede hit te pakkenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zo die kaart maar is bekijken dan.
Moet ik binnenkort ook weer is doen..![]()
Ik geef het op, drivers zijn niet te vinden, andere wel, zelfs in XP, maar dan krijg ik een vastlopende pc, keertje kijken naar een goedkoop kaartje dan maar.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je weet 't nooit. Bijvoorbeeld onderdelen van Compaq waren zo op te vragen via enkel het nummer, dus wie weet krijg je nog een goede hit te pakken
Herkenbaar.quote:Installatie duurt nu ongeveer 2.5uur, eerst veel settings backuppen, daarna weer zorgen dat alles geinstalleerd wordt wat je veel gebruikt (Everest kan een leuke lijst uitdraaien van de geinstalleerde software btw) en dan weer genieten van een snel systeem totdat 't weer vertraagd.
Deze is 10 jaar.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb een kaartje die al ruim 5 a 6 jaar oud is, totaal geen problemen mee
Heb er een 9800Pro naast hangen.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:57 schreef Sjowhan het volgende:
Ik wil nog een beetje kunnen gamen (cod2 oa) dus heb een behoorlijk nieuwe kaart hier
Leuk tochquote:
mATX is kleiner, ik denk dat je met wat meten wel erachter komt of je mATX of AT-mobo hebtquote:Op zondag 28 januari 2007 22:28 schreef BlueCurl het volgende:
hoe kan ik met mijn blote oog zien of mijn mobo mATX of ATX iswant kan nergens specs vinden ervan en wil upgraden
wantuh ik heb een pc uit de tijd van de heuse 220Watt
Matx moederbordquote:Op zondag 28 januari 2007 22:28 schreef BlueCurl het volgende:
hoe kan ik met mijn blote oog zien of mijn mobo mATX of ATX iswant kan nergens specs vinden ervan en wil upgraden
wantuh ik heb een pc uit de tijd van de heuse 220Watt
Ligt er aan wat je er mee wilquote:Op maandag 29 januari 2007 10:45 schreef Retarded het volgende:
Twijfel over dit systeem:
Intel Core 2 Duo E6300
1024 DDR
320 GB
NEC 5170 DVD-rewriter double layer
onboard video en geluid, dus daar moet een goede videokaart bij komen. Systeempje kost 550,- ... beetje redelijk?
Ik ook niet, moet zeggen dat het nu alweer meevalt, maar heb ook flink wat koffie alweer opquote:Op maandag 29 januari 2007 09:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Brak?
Ik had geen zin om deze week te starten, nu valt het gelukkig wel mee
Hangt een beetje van het moederbord af dan hè.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:45 schreef Retarded het volgende:
Twijfel over dit systeem:
Intel Core 2 Duo E6300
1024 DDR
320 GB
NEC 5170 DVD-rewriter double layer
onboard video en geluid, dus daar moet een goede videokaart bij komen. Systeempje kost 550,- ... beetje redelijk?
Je bedoelt in een multi-cpu/smp opstelling? Geen idee hoe het zit met intel, maar in het algemeen kun je wel cpus met verschillende snelheden mixen, maar wordt het afgeraden ivm stabiliteit.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:34 schreef BlueCurl het volgende:
je hebt die processor kernen... nu heb je allandale, prescott, conroe... zijn twee verschillende types met mekander gewoon te combineren?
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op maandag 29 januari 2007 23:09 schreef SHERMAN het volgende:
Vandaag voor het eerst een blade in mijn handen gehad en open gemaakt.
Geil.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:04 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb al zoveel supermicro's in mijn handen gehad
Ik vind het tof.quote:
zijn niet verschillende snelheden. enkel zo ver ik kan zien andere benaming maar staat er wel bij de omschrijving steeds bij. Maar vraag het morgen wel in de winkel meteen. Gaat naar alternate dus neem aan dat ze het wel weten daaro!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bedoelt in een multi-cpu/smp opstelling? Geen idee hoe het zit met intel, maar in het algemeen kun je wel cpus met verschillende snelheden mixen, maar wordt het afgeraden ivm stabiliteit.
1 2 3 4 | Ethernet II, Src: ThomsonT_97:1b:e7 (00:90:d0:97:1b:e7), Dst: AsustekC_92:e2:04 (00:0e:a6:92:e2:04) Internet Protocol Header length: 0 bytes (bogus, must be at least 20) |
Misschien time out voor USB apparaten? Bij mijn p4p800 stond hij standaard op 30 seconden. En omdat ik een card reader had, duurde het dus de hele tijd. Ook piepjes erbij, maar dat was met een bios update verholpen...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:48 schreef BlueCurl het volgende:
nieuwe pc nu. zelf in mekander gezet maar ie blijft enorm lang in het bootscherm hangen.
als ik op del druk voor bios in te gaan moet ik eerst 1 minuut wachten ofzo voor ik der ben. dan blijft ie op boot scherm staan
hmm kay, maar dan nog vreemd dat het een bogus IP header heeftquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:42 schreef Sjowhan het volgende:
pakketjes worden toch op het netwerk verstuurd, of zijn iig wel te zien. Je hoeft er iig geen zorgen om te maken..
zal eens zoeken ovor bios updateje iig.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Misschien time out voor USB apparaten? Bij mijn p4p800 stond hij standaard op 30 seconden. En omdat ik een card reader had, duurde het dus de hele tijd. Ook piepjes erbij, maar dat was met een bios update verholpen....
Een te goede biosupdate dus.. SP2 heeft er niets mee te makenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:13 schreef BlueCurl het volgende:
bios update en sp2 doen wonderenalles werkt zo snel dat ik nieteens meer op tijd op DEL kan drukken om in de bios te komen_O- ik zie nieteens een bootscherm meer.. whaa
sp2 had er ook wat mee te makenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een te goede biosupdate dus.. SP2 heeft er niets mee te maken
me mams krijgt niet voor niets mijn P4 2,4Ghz hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:52 schreef Jump het volgende:
Na een maand wil je neit meer op een trage pc werken
ik heb aida32 eff laten draaien om een overzicht te krijgen van al me geinstalleerde programma'squote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:08 schreef SHERMAN het volgende:
Ik denk dat ik zondag maar een re-install ga doen..
Moet alleen zoveel programma's installeren dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |