Office2007 staat er al wel maar die kan je niet bestellen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:55 schreef mschol het volgende:
hoe lang heeft dit geduurd
en ik hoop dat slim.nl binnenkort met vista komt
Ik was eerder.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:54 schreef Jo0Lz het volgende:
Fipo!
Moest wel even duren hè...
Ik had al een nieuwe klaarstaan
alleen instellingsgebruik idd.. (kwestie van hier op de ftp server kijken denk ik zoquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Office2007 staat er al wel maar die kan je niet bestellen.
Hehehe, wij hebben hem hier wel, alleen weet ik niet hoe we er aan komen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:02 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen instellingsgebruik idd.. (kwestie van hier op de ftp server kijken denk ik zo)
gewoon 25 vmware images draaienquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehehe, wij hebben hem hier wel, alleen weet ik niet hoe we er aan komen...
Vista VLK wordt leuk, moet je minimaal 25 andere systemen hebben draaien binnen het netwerk om te kunnen activeren
Hoe moet ik die nou "privé" gaan installeren :/
Moet ik elk half jaar mijn pc naar het werk gaan slepen voor activatie
Gewoon dat er eindelijk een nieuw draadje is, dûh!quote:
Ooooh...quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon dat er eindelijk een nieuw draadje is, dûh!
Ook leuk; server van klant deed sniffen op ons netwerk, bleek een hacker actief te zijn
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:05 schreef BlueCurl het volgende:
een nieuw topic! I'm shocked!
bestaat niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:55 schreef slakkie het volgende:
Een normaal sc topic!
Wellus, na gister ben ik al die mekkeraars zat, en is dit dus een normaal SC topic. Niet tegenspreken, gewoon "Ja en amen" zeggen....quote:
Ja & Amen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:13 schreef slakkie het volgende:
[..]
Wellus, na gister ben ik al die mekkeraars zat, en is dit dus een normaal SC topic. Niet tegenspreken, gewoon "Ja en amen" zeggen....
Je moet er tegen kunnen als mod wat dat betreftquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:13 schreef slakkie het volgende:
[..]
Wellus, na gister ben ik al die mekkeraars zat, en is dit dus een normaal SC topic. Niet tegenspreken, gewoon "Ja en amen" zeggen....
Ja, en dan 's ochtends op je werk aankomen en weer een keynote te zien krijgen.. Macs.. Leuk spul, maar die fetish van Mac gebruikers.. Amazing.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je moet er tegen kunnen als mod wat dat betreft
al het non windows volk is altijd nogal overdreven en probeert de rest van de wereld te overtuigen dat het leven beter is zonder Microsoft.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:49 schreef slakkie het volgende:
[..]
Ja, en dan 's ochtends op je werk aankomen en weer een keynote te zien krijgen.. Macs.. Leuk spul, maar die fetish van Mac gebruikers.. Amazing.
Dat is de wereld ook, maar dat moeten de MS mensen nog doorhebben..quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:53 schreef HansU het volgende:
[..]
al het non windows volk is altijd nogal overdreven en probeert de rest van de wereld te overtuigen dat het leven beter is zonder Microsoft.
En die kun je niet overtuigen als je zelf obsessed bent door andere OS'es.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:55 schreef slakkie het volgende:
[..]
Dat is de wereld ook, maar dat moeten de MS mensen nog doorhebben..
inderdaad. Wat een boer niet kent, dat eet hij niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En die kun je niet overtuigen als je zelf obsessed bent door andere OS'es.
Dat is net als met architectuur...
Achja. Het is maar net waar je aan gewend bent zeg ik dan altijd...
Mensen willen niet graag over naar iets "vreemds" .
Iets met spijkers en koppen dusquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:13 schreef HansU het volgende:
[..]
inderdaad. Wat een boer niet kent, dat eet hij niet.
Dat geld voor eten, os-en, buitenlandse auto's of wat dan ook.
voor boeren mss... ik ben een boerin... ik sta helemaal open voor nieuwe dingenquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:13 schreef HansU het volgende:
[..]
inderdaad. Wat een boer niet kent, dat eet hij niet.
Dat geld voor eten, os-en, buitenlandse auto's of wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |