die zijn ook geweldigquote:Op maandag 15 januari 2007 14:16 schreef tonja het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo hebben wij er ook 2quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:02 schreef tonja het volgende:
Laatste keer dat ik Harry en Loes spam in dit topic....
[afbeelding]
Ze zijn echt vriendjens![]()
en wij ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:52 schreef Doemijdiemaar het volgende:
[..]
Zo hebben wij er ook 2![]()
[afbeelding]
Oh, dus dit is niet 'normaal' ofzoquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:45 schreef tonja het volgende:
Broertjes Doemijdiemaar?
Jeetje Viking, dit is wel het ideale scenario he?
Meestal negeren ze elkaar gewoon.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dus dit is niet 'normaal' ofzo. Ze kunnen ook flink knokken hoor
.
nee, geen geblaas en ook geen dikke staarten. Wel flink veel gepiep van Janneke's kant (zelfs als Taco haar niet aanraakt) en soms gaan ze best wel lang door, maar vandaag was zíj degene die hem maar blééf aanvallen. Arme Tacoquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Meestal negeren ze elkaar gewoon.
Die van mij stoeien ook, dat is alleen maar leuk.
Wat versta jij onder flink knokken? Wordt erbij geblazen en met dikke staarten geimponeerd?
Nee, een dame en een heer uit 2 geheel verschillende nestjes. Speciaal zo bij elkaar gezocht want het is de bedoeling dat ze dit voorjaar voor een nestje rode kittens gaan zorgen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:45 schreef tonja het volgende:
Broertjes Doemijdiemaar?
wat is dat voor hondje?!! Lijkt wel een beer! (nouja, een klein beertje dan)quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:43 schreef Public_NME het volgende:
http://www.break.com/index/sleepy_puppy.html
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:50 schreef Marietje_34 het volgende:
En natuurlijk zijn we allemaal geprogrammeerd om babybeestjes schattig te vinden, groot hoofdje, klein lijfje, stand van de oogjes enzo![]()
hij is mooi van lelijkheid!quote:
Is dat kind zo klein, of ...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:38 schreef Lllaura het volgende:
[afbeelding]
Voor hetzelfde geld leg je de verkeerde aan!![]()
Ergens kan ik me niet voorstellen dat dit 2 zwerfkatten zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:11 schreef Sonja27 het volgende:
Op vakantie liepen er veel zwerfkatjes. Deze zijn zooo lief!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
La Palma -> Canarisch Eiland. Stadje Puerto Naos bij Hotel Sol La Palmaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:51 schreef tonja het volgende:
Wat ontzettend schattig![]()
Waar was dat?
dan weet ik waar ik nooit heen moet gaan, want dan wil ik ze allemaal meenemen
ow, deze is ook te lievquote:
Mooie kattenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:11 schreef Sonja27 het volgende:
Op vakantie liepen er veel zwerfkatjes. Deze zijn zooo lief!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Liefquote:Op maandag 5 februari 2007 13:40 schreef gfree het volgende:
Onze katjes zijn ook vriendjens![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lief![]()
. Ik heb ook een beetje zo'n foto. Niet zó schattig, want eigenlijk gaan ze elkaar altijd uit de weg.
Ik zal ze binnenkort eens posten als ik ze kan vinden.
Ik zei hier hardop zuchtend: Oh!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn 2 vriendjes.
Dit filmpje!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:14 schreef tonja het volgende:
Een katje en een kraai zijn ook vriendjens
http://media1.compfused.com/comp/58oxdwc/crow-raises-cat.wmv
En dan dat Je t'aime muziekje eronderquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:55 schreef Barbaaf het volgende:nog 'n aapje met kat: http://www.compfused.com/directlink/3719/ (als die kat maar heel blijft...)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |