quote:The pictures weren't staged. The accompanying German text on these pages explains how the fawn's mother was killed shortly before it's birth and the fawn was then raised in a rural town with help from townspeople (this part is not so clearly explained). The wild rabbit showed up one day. At first the two just grazed in the same area and after a while got closer until they became "friends". They grazed together and kept each other company the whole day, the rabbit built a nest next to the deer instead of burrowing and other cute stuff like that. The author (who is also the photographer) mentions that the two could have formed this friendship to be able to better protect themselves from predators by warning each other and also the deer helped the rabbit have easier access to food in the winter.
The rest of the story is available here in German.
http://www.tanja-askani.de/info/?p=18
Spoiler:
Eventually when the fawn was old enough it was sent to a park where it would be released into the wild. The second to last picture shown here, shows how after the fawn had been anesthetized for easier transport and despite strange humans being around, the rabbit went up to the deer and supported its sleepy head "as if it were saying goodbye"
Kruisjes...quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
.
Ja klopt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
Die laatste is toch die foto van als het hertje verdoofd is? Lijkt mij althans gezien het verhaaltje erbij.
Haha, de naakte molrat. Daar zou ik graag een keer mee willen knuffelen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:22 schreef Linkmiegel het volgende:
inderdaad mooie foto´s! zitten lieve beestjes tussen maar ik mis een ondergewaardeerd diertje!
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Topic verpesterquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:22 schreef Linkmiegel het volgende:
inderdaad mooie foto´s! zitten lieve beestjes tussen maar ik mis een ondergewaardeerd diertje!
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
wat nou topic verpester? als ik de naakte molrat nou schattig vind.. Llaura denkt er ook zo overquote:
iddquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:05 schreef Marietje_34 het volgende:
wat een mooie foto's, die zijn stuk voor stuk bureaubladwaardigNr 8 uit de op is nu mijn achtergrond
![]()
quote:
Wil je voordat je de poezenpoten gaat bekladden iemand neerzetten die met een fotocamera in de aanslag staat?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind alleen de spontane kiekjes vertederend.
Met die in scčne gezette, vermenselijkte dingen heb ik niets. Dat pootje is wel leuk
* pen gaat zoeken *
Volgens mij hebben ze allemaal zwarte kussentjesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Wil je voordat je de poezenpoten gaat bekladden iemand neerzetten die met een fotocamera in de aanslag staat?
Ik zat ook al te denken, mijn poezen ookquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze allemaal zwarte kussentjes![]()
Mazzel voor de poezenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze allemaal zwarte kussentjes![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken, mijn poezen ookTipp ex?
![]()
schattig vind ik ze niet maar wel gave beesten!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:13 schreef tonja het volgende:
Harry en Loes verdienen ook een plaatsje in dit topic.
[afbeelding]
Ik ben natuurlijk hopeloos bevooroordeeld, maar het zijn wel vriendjensquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:24 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
schattig vind ik ze niet maar wel gave beesten!
nou, ik ben niet bevooroordeeld maar vind Loes en Harry absoluut heel schattig!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk hopeloos bevooroordeeld, maar het zijn wel vriendjens
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nou, ik ben niet bevooroordeeld maar vind Loes en Harry absoluut heel schattig!![]()
Die 'going to the moon, brb' is echt geweldig. Net een poging gedaan om m na te maken/doen, maar de kop van de test-kat is te dik voor de plastic hoes/cilinder.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:49 schreef Public_NME het volgende:
http://shadowdane.shackspace.com/cats.htm
Is dit niet een fotosoep? De wasbeer lijkt niet echt in verhouding te kloppen met de katquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:22 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Wasbeer en kat.
Wasbeertjes kunnen vrij brutaal worden, ze lopen in de zomer met de hele familie gewoon bij ons door de tuin.Prachtig ook om te zien hoe behendig ze in bomen zijn.
En die wasbeer lijkt er sowieso in geplakt te zijn. Zo is hij bijv iets waziger dan de kat.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is dit niet een fotosoep? De wasbeer lijkt niet echt in verhouding te kloppen met de kat![]()
.
fluffyquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:47 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
Lieve slaapoogjes![]()
die zijn ook geweldigquote:Op maandag 15 januari 2007 14:16 schreef tonja het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo hebben wij er ook 2quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:02 schreef tonja het volgende:
Laatste keer dat ik Harry en Loes spam in dit topic....
[afbeelding]
Ze zijn echt vriendjens![]()
en wij ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:52 schreef Doemijdiemaar het volgende:
[..]
Zo hebben wij er ook 2![]()
[afbeelding]
Oh, dus dit is niet 'normaal' ofzoquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:45 schreef tonja het volgende:
Broertjes Doemijdiemaar?
Jeetje Viking, dit is wel het ideale scenario he?
Meestal negeren ze elkaar gewoon.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dus dit is niet 'normaal' ofzo. Ze kunnen ook flink knokken hoor
.
nee, geen geblaas en ook geen dikke staarten. Wel flink veel gepiep van Janneke's kant (zelfs als Taco haar niet aanraakt) en soms gaan ze best wel lang door, maar vandaag was zíj degene die hem maar blééf aanvallen. Arme Tacoquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Meestal negeren ze elkaar gewoon.
Die van mij stoeien ook, dat is alleen maar leuk.
Wat versta jij onder flink knokken? Wordt erbij geblazen en met dikke staarten geimponeerd?
Nee, een dame en een heer uit 2 geheel verschillende nestjes. Speciaal zo bij elkaar gezocht want het is de bedoeling dat ze dit voorjaar voor een nestje rode kittens gaan zorgen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:45 schreef tonja het volgende:
Broertjes Doemijdiemaar?
wat is dat voor hondje?!! Lijkt wel een beer! (nouja, een klein beertje dan)quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:43 schreef Public_NME het volgende:
http://www.break.com/index/sleepy_puppy.html
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:50 schreef Marietje_34 het volgende:
En natuurlijk zijn we allemaal geprogrammeerd om babybeestjes schattig te vinden, groot hoofdje, klein lijfje, stand van de oogjes enzo![]()
hij is mooi van lelijkheid!quote:
Is dat kind zo klein, of ...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:38 schreef Lllaura het volgende:
[afbeelding]
Voor hetzelfde geld leg je de verkeerde aan!![]()
Ergens kan ik me niet voorstellen dat dit 2 zwerfkatten zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:11 schreef Sonja27 het volgende:
Op vakantie liepen er veel zwerfkatjes. Deze zijn zooo lief!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
La Palma -> Canarisch Eiland. Stadje Puerto Naos bij Hotel Sol La Palmaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:51 schreef tonja het volgende:
Wat ontzettend schattig![]()
Waar was dat?
dan weet ik waar ik nooit heen moet gaan, want dan wil ik ze allemaal meenemen
ow, deze is ook te lievquote:
Mooie kattenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:11 schreef Sonja27 het volgende:
Op vakantie liepen er veel zwerfkatjes. Deze zijn zooo lief!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Liefquote:Op maandag 5 februari 2007 13:40 schreef gfree het volgende:
Onze katjes zijn ook vriendjens![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lief![]()
. Ik heb ook een beetje zo'n foto. Niet zó schattig, want eigenlijk gaan ze elkaar altijd uit de weg.
Ik zal ze binnenkort eens posten als ik ze kan vinden.
Ik zei hier hardop zuchtend: Oh!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn 2 vriendjes.
Dit filmpje!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:14 schreef tonja het volgende:
Een katje en een kraai zijn ook vriendjens
http://media1.compfused.com/comp/58oxdwc/crow-raises-cat.wmv
En dan dat Je t'aime muziekje eronderquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:55 schreef Barbaaf het volgende:nog 'n aapje met kat: http://www.compfused.com/directlink/3719/ (als die kat maar heel blijft...)
Je kan 'm afkijken! Als het poesje het echt niet leuk zou vinden zou het aapje wel een haal krijgenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik durfde dat filmpje van de aap met kat niet af te kijken omdat ik het zielig vond voor dat poesje. Onterecht dus?
Toch even afgekeken nu. Het zag er aanvankelijk een beetje naar uit vond ik, maar ik ben een extreme tere ziel als het om katten gaatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:11 schreef Lips het volgende:
[..]
Je kan 'm afkijken! Als het poesje het echt niet leuk zou vinden zou het aapje wel een haal krijgen
Ik heb vorige week m'n moeder achter de pc gesleurd om het topic te laten zienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Toch even afgekeken nu. Het zag er aanvankelijk een beetje naar uit vond ik, maar ik ben een extreme tere ziel als het om katten gaat![]()
Ik vond het nóg zielig voor de poes, dat gesleep![]()
Maar wat is dit topic geniaal zeg, ik stoot de hele tijd iedereen die maar in de buurt zit aan, om mee te kijken![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:35 schreef senesta het volgende:
Wat een lieve foto, IJsmeis. (heb ik hem wel eens eerder gezien?)
quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..][Fototopic] Diertjes en een mini-jij!
die foto is echt superschattigquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:13 schreef ijsmeis het volgende:
Deze kan hier trouwens ook wel bij.
[afbeelding]
zucht ende zwijmel!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:51 schreef SuPerTje het volgende:
Ow en niet te vergeten :
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:36 schreef ondeugend het volgende:
Ach.....
[[url=http://img170.imagevenue.com/loc134/th_91500_lieff_122_134lo.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
Het ene sluit het andere toch niet uit?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zijn dit vriendjens of heeft poes het fretje in een soort van houtgreep?
da's waarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere toch niet uit?![]()
Inderdaad, wat een onwijs grappige fotoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hahaha die voorste kat kijkt net alsof hij ons een geheimpje wil vertellen over de andere kat
Ik heb ook het idee dat er wel iets aan bewerkt is, bij de ogen (van beide katten). Maar goed, het is wel een grappige fotoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:37 schreef Camplo het volgende:
Volgens mij is die onderste foto een beetje een hoax, want m'n zusje vertelde ooit dat katten bijna altijd hun hoofd meedraaien naar iets, omdat ze een soort tunnelvision hebben.
Wel vet though, en kan goed dat het wel klopt dan vergis ik me![]()
Zou inderdaad wel kunnen... In het rechter oog is bij nadere inspectie een blokje te zien dat w.s. door Photoshoppen zal komen. Ik ben erin getuind; mijn excuses.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:37 schreef Camplo het volgende:
Volgens mij is die onderste foto een beetje een hoax, want m'n zusje vertelde ooit dat katten bijna altijd hun hoofd meedraaien naar iets, omdat ze een soort tunnelvision hebben.
Wel vet though, en kan goed dat het wel klopt dan vergis ik me![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/13247/daeaa601/index.html.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk niet dat ie dan zijn teentjes nog zo strak op het hout kan houdenquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hulde aan de fantastische fotograaf die op de laatste foto zonder dat de kijker het doorheeft de repen vlees en de plassen bloed buiten beeld weet te houden. Een zinderend stilleven.
Zo is het net een schattig plaatje.![]()
Lijkstijfheidquote:Op woensdag 18 april 2007 08:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie dan zijn teentjes nog zo strak op het hout kan houden. Dat zou er dan toch 'ontspannen' uit moeten zien? (moeilijk uit te leggen, maar wie weet begrijpt iemand mij
)
Wat jij denkt dat hij doetquote:
Die pootjes, uberschattigquote:Op donderdag 26 april 2007 14:43 schreef tonja het volgende:
Mocha de hamster krijgt voor het eerst een stukje broccoli te eten![]()
http://www.youtube.com/watch?v=r0E-0ntoNWo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |