Ik heb het niet zo op de Mac. Op het Leidseplein (of het Klein Gartmanplantsoen, geen idee hoe het daar heet) zit ook een snackbar met muntjestoilet. Daar kunnen we ook naast gaan staan.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:57 schreef jogy het volgende:
Ik niet, maar mijn aangepaste planning was om naar een Mc-donalds te huppelen en het daar te doen, gewoon 10 euro aan de koffie-juffrouw geven en dat omwisselen in muntjes ofzo.
Goed plan. Het ging om een shirtloze RAOK, niet?quote:
Check! Of in een coffee-shopquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op de Mac. Op het Leidseplein (of het Klein Gartmanplantsoen, geen idee hoe het daar heet) zit ook een snackbar met muntjestoilet. Daar kunnen we ook naast gaan staan.
Ehm, ja. Inclusief fotograaf.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed plan. Het ging om een shirtloze RAOK, niet?
Op een nader te bepalen datumquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:03 schreef GI het volgende:
Ow, wel lezen. Wanneer is de shirtloze shoot ?
Was inderdaad leuk om te zien. Mijn vriendin vond het echter pas leuk worden bij het CDA-tje van JP.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:56 schreef Joene het volgende:
Oh BTW Stenders Late vermaak is een leuke muziekquiz show / chaos
Vrijdag en Dinsdagochtend zijn altijd wel leuk om mee te maken ja.quote:
Het moet natuurlijk wel heel nonchalant gaan. Zo van, je bent met elkaar in gesprek staande naast het toilet. Iemand komt langs om het toilet binnen te treden. Wij houden alleen een hand omhoog met een muntje tussen onze vingers terwijl we doorpraten. En Rip staat met haar telelens aan de andere kant van de zaak onopvallend foto's te schieten. Of zo.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:01 schreef jogy het volgende:
Check! Of in een coffee-shop![]()
. De mogelijkheden zijn eindeloos
.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Op een nader te bepalen datum. Maar de intentie is weer fris en fruitig (
) aanwezig.
"Ja, wij staan hier gewoon een beetje shirtloos te hangen. Nee, dat wijf met die camera, geen idee. "quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel heel nonchalant gaan. Zo van, je bent met elkaar in gesprek staande naast het toilet. Iemand komt langs om het toilet binnen te treden. Wij houden alleen een hand omhoog met een muntje tussen onze vingers terwijl we doorpraten. En Rip staat met haar telelens aan de andere kant van de zaak onopvallend foto's te schieten. Of zo.
Gezellig naar australie komen. Duh.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:17 schreef jogy het volgende:
Oh, trouwens, 10 februari krijg ik 5 miljoen op de bankrekening omdat ik een staatslot gekocht heb. Heeft iemand nog leuke ideetjes met wat ik ermee kan doen?
Gratis toiletten in Amsterdamse uitgaansgelegenheden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:17 schreef jogy het volgende:
Oh, trouwens, 10 februari krijg ik 5 miljoen op de bankrekening omdat ik een staatslot gekocht heb. Heeft iemand nog leuke ideetjes met wat ik ermee kan doen?
Het zijn in ieder geval genoeg muntjesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:17 schreef jogy het volgende:
Daar koop ik dan een huisje, mag je gratis intrekken hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gezellig naar australie komen. Duh.
Ik was net aan het posten "Doe niet zo ordinair, K"quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was net aan het posten "Doe niet zo ordinair, K"
Klinkt goed, J![]()
Je zou het toch bijna gaan denken he?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:13 schreef Armageddon het volgende:
Het zal toch bijna weekend wezen!
Het wordt alleen wel een éénkamer appartement met een glazen douchekabine. Het enige waar wel een muurtje omheen komt is de wc. Want dat gaat me net weer een stukje te verquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was net aan het posten "Doe niet zo ordinair, K"
Klinkt goed, J![]()
Wat knusquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Het wordt alleen wel een éénkamer appartement met een glazen douchekabine. Het enige waar wel een muurtje omheen komt is de wc. Want dat gaat me net weer een stukje te ver.
Veel plezier... Hoie!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:26 schreef FlyingFox het volgende:
Hehehe.
ik ga nu naar school. om te piano spelen. doei
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo, de eerste trip van 2007 is geboekt. Nu voor de rest van het jaar nog wat reisjes bedenken.
We gaan naar Valencia: Voorverkenning van Valencia! Voedsel, vrouwen en voetbal.
Blij dat jij ook weer van de partij bent.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
misschien zijn mensen wel aan het werken ofzo.!!
Ja hequote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja he![]()
Ik kreeg gelijk een visioen van een naakte jogy, huppelend in een veld met madeliefjes![]()
Dat noemen ze "werk" of "arbeid".quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:42 schreef FlyingFox het volgende:
Dingen doen is één ding. Dingen móéten doen, das nog erger.
Jups, moet nog anderhalf uur en een beetje.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:44 schreef miss_bleu het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik wil weekend. Wat gaat die tijd traaaaag vandaag
man moet nog minimaal 2 tot 3 uur en ben al vanaf 9 uur bezig! en tot overmaat van ramp is er ook nog nix te doen vannavondquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups, moet nog anderhalf uur en een beetje.
Je verwart me volgens mij met BSquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja he![]()
Ik kreeg gelijk een visioen van een naakte jogy, huppelend in een veld met madeliefjes![]()
Dan had ik wel gezegd "nakende in een wei, met bier. En blonde krullenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |