Tof !quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:50 schreef Ripley het volgende:
Heerlijk, 20 minuten lopen in dit weer
In een jurkje
Ik kan me lol wel op met slechte spelersquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad een hoop klootviolen maar ik weet inmiddels de betere spelers te vinden. En het is gewoon leuk met dat 3d en die geluiden.
Ik stop er even mee. Ik ga eerst studeren met een boek vn Doyle.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:08 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik kan me lol wel op met slechte spelers
ff me stack omhoog pompen
Zonder studie net weer 15$ gewonnen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik stop er even mee. Ik ga eerst studeren met een boek vn Doyle.![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:50 schreef Ripley het volgende:
Heerlijk, 20 minuten lopen in dit weer
In een jurkje
Dinsdagmorgenvisual!
10$ per beurt inzettenquote:
Voel het gebouw hier ook bewegen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:20 schreef n00cL30n het volgende:
Men... zo is het hier ook wel... Heb alleen dat ik ondertussen een beetje zeeziek aan het worden ben vanwege het schudden van het gebouw.
Ik heb 'm niet meer onder controlequote:Op donderdag 11 januari 2007 16:20 schreef n00cL30n het volgende:
Hey StormQueen!... Zo is het wel weer mooi geweest met die wind van je!
Is echt niet meer normaal, zal de hele avond nogwel op en neer deinen op de bank.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:25 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Voel het gebouw hier ook bewegen.
Oef.... Hoop aan een kant maar, dat je hem lichtelijk mee hebt. Ik ga ook maar eens op naar huus!quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet meer onder controle
Troost je, ik ben degene die er zo 10 km doorheen mag fietsen
Geen idee, ik zal er eens op lettenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:42 schreef Armageddon het volgende:
Stijgen er wel vliegtuigen op trouwens?
Ja maar met vertraging. Als ze volgende week zaterdag maar vliegen vind ik het bestquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:42 schreef Armageddon het volgende:
Niet veel... eigenlijk bijna niet. Net weer een voor het eerst in een kwartier. Normaal kan ik er per minuut bijna wel eentje aanraken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:42 schreef Armageddon het volgende:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:23 schreef GI het volgende:
Ik had gisteren een bruiloftLekker weer voor een bruiloft
Kijk jij er ook op uit?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, ik zal er eens op letten
Kijk er toch op uit
Gozert!!!!quote:
Mennnnn... Dat is echt klote... Maar... Ik maak dit soort dag-verwisselingsfouten ook wel regelmatig hoor.:')quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Klote slaapproblemen. Rond 5.30 uur zou ik zweren dat een beest op m'n bed sprong en in m'n nek terecht kwam. Bleek niet het geval te zijn. Was wel gelijk klaarwakker. Toch maar weer geprobeerd te slapen. Lukte half. 7.00 uur uit bed gegaan. Ontbijten, douchen, etc. Naar buiten en wat zie ik daar? Het vuilnis! Huh? Heb ik iets gemist? Is de ophaaldag gewijzigd? Ik weer naar binnen. Alle ongeopende post doornemen. Heb ik een brief van de gemeente ontvangen dat er iets veranderd is? Nee, geen brief. Toch maar de vuilniszak volgegooid, buiten gezet en op m'n fiets gesprongen. Toch klopt er iets niet. Ik weer naar binnen. Televisie aan. Teletekst. Ah, het is vrijdag. Geen donderdag dus. Geen werkdag ook.
Toch maar naar kantoor gegaan.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Klote slaapproblemen. Rond 5.30 uur zou ik zweren dat een beest op m'n bed sprong en in m'n nek terecht kwam. Bleek niet het geval te zijn. Was wel gelijk klaarwakker. Toch maar weer geprobeerd te slapen. Lukte half. 7.00 uur uit bed gegaan. Ontbijten, douchen, etc. Naar buiten en wat zie ik daar? Het vuilnis! Huh? Heb ik iets gemist? Is de ophaaldag gewijzigd? Ik weer naar binnen. Alle ongeopende post doornemen. Heb ik een brief van de gemeente ontvangen dat er iets veranderd is? Nee, geen brief. Toch maar de vuilniszak volgegooid, buiten gezet en op m'n fiets gesprongen. Toch klopt er iets niet. Ik weer naar binnen. Televisie aan. Teletekst. Ah, het is vrijdag. Geen donderdag dus. Geen werkdag ook.
Toch maar naar kantoor gegaan.
Ahh... Okee.. ik schrok al...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jah, Eindhoven Airport is de bom
[..]
Wat wil je iedereen wacht op jouw jesters.quote:
Wij boeren hebben ook vliegveldenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ahh... Okee.. ik schrok al...
Ik kijk uit over de banen van Schiphol, vond het al zo raar dat het op 10km fietsen van Eindhoven lag.
Sorry.. was ik even vergeten. Terwijl ik er echt wel een paar keer langs ben gereden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij boeren hebben ook vliegvelden
Check d'r fotoboek.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:38 schreef n00cL30n het volgende:
Wat wil je iedereen wacht op jouw jesters.
Check de foto's die al geplaatst heb?quote:
Ik ben een paar dagen afwezig geweest. Nog geen zin gehad om terug te lezen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:42 schreef n00cL30n het volgende:
Check de foto's die al geplaatst heb?
Oeh! UIO, we moeten die RAOK nog doen!quote:
Doen... Dan begrijp je waarom de mensen hier graag nog wat meer zien.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben een paar dagen afwezig geweest. Nog geen zin gehad om terug te lezen.
Ze heeft ook sleutelbeenderen UIOquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben een paar dagen afwezig geweest. Nog geen zin gehad om terug te lezen.
Maak me geeeeeek!quote:
Ik heb een portemonnee vol met muntjes.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:43 schreef jogy het volgende:
Oeh! UIO, we moeten die RAOK nog doen!.
.
Bijgelezen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:44 schreef n00cL30n het volgende:
Doen... Dan begrijp je waarom de mensen hier graag nog wat meer zien.
Ja hequote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:56 schreef Joene het volgende:
Oh BTW Stenders Late vermaak is een leuke muziekquiz show / chaos
Ik niet, maar mijn aangepaste planning was om naar een Mc-donalds te huppelen en het daar te doen, gewoon 10 euro aan de koffie-juffrouw geven en dat omwisselen in muntjes ofzoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb een portemonnee vol met muntjes.
Isgoe, jij doet de foto's?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja he
En UIO en jogy, wel even melden wanneer en waar he?
Yup echt leuk !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja he
En UIO en jogy, wel even melden wanneer en waar he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |