abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45452821
Mensen kunnen heel gek denken Githa. Maar het valt toch echt niet mee wat jij allemaal op je bordje krijgt hoor.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat het voor mij als een enorme opluchting voelde dat mijn huisarts aangaf dat ik nog maar niet moest gaan werken en dat dat geen aanstellerij was omdat ze mij een hele stoere vond (ik wist niet wat ik hoorde ). Als ze niks had gezegd had ik vandaag op mijn werk gezeten en dat was niet goed geweest.
en Githa, jij bent een nog veel stoerdere. Dus doe voorzichtig met jezelf
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 17 januari 2007 @ 23:17:14 #202
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45456677
Snoopy

Dutchie

Githa

Evenstar
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 17 januari 2007 @ 23:37:25 #203
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45457407
Meiden (waar is nou die knuffelsmilie?)
Lekker douchen!
  donderdag 18 januari 2007 @ 01:11:18 #204
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45459621
Githa en dutchie

ik denk dat het ook wel moeders eigen is, om maar door te gaan en te gaan en maar sterk moeten zijn ( van hun zelf) verdriet mag niet want je moet er zijn voor je kindje(s) je man/vriend..
we gunnen onszelf het verdriet niet de rust niet.. en soms.. dan escaleert het..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45461746
Sjak,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 18 januari 2007 @ 10:01:42 #206
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_45462992
Linda, wat fijn dat je zo de balans hebt in je leven, super toch? En laat je omgeving maar kletsen, ik denk dat je misschien stiekem nog wel een voorbeeld bent voor anderen, om het 'anders' te doen dan anderen.

Dutch, denk aan jezelf he, als werken er even niet bijkan, moet dat ook niet!

Githa, ik vind het altijd knap als ik lees waar jullie allemaal aan staan, en ik je toch vooral helpende en lieve posts voor anderen zie schrijven! Ook voor jou geldt dat je wel aan jezelf moet denken!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_45463121
Dutchie, ik hoop dat je snel even flink kan uitrusten! Die moeheid... bah bah bah...en bij jou is het al helemaal logisch dat je nu helemaal op bent. Ik vind het wel een goede reden om je ziek te melden hoor...
(en anders is het gelukkig ook weer snel weekend, hopelijk heb je dan ook vrij) Sterkte!

Githa, dat herken ik wel heel erg, dat je een heel verhaal typt en het dan helemaal weer weghaalt. Er niet aan toe willen geven eigenlijk. Fijn dat het wel goed gaat met Jordy, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat het automatisch met jou ook goed moet gaan? Ik kan me voorstellen dat je er echt doorheen zit hoor... heb je ook alle recht toe!
  donderdag 18 januari 2007 @ 10:29:54 #208
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45463657
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:45 schreef Githa het volgende:
Weet je wat raar is, dat ik het zo logisch zie voor een ander, voor Dutchie nu bijv. en zo onverklaarbaar voor mezelf.
Wat kan een mens gek denken he
Dat ken ik!
Ik weet precies wat een ander moet doen. Hoor mezelf nog zo vorige week goede raad geven aan een huilende collega. En wat was ze me dankbaar. Maar je bent gewoon harder voor jezelf.
Ik vind het bij jou dus ook veel logischer dat je je zo voelt zoals je je voelt, vind dat jij veel harder die knuffel en rust nodig hebt dan ik.
Ik zou nu vandaag gewoon idd rust willen, maar ik voel me zo vreselijk verantwoordelijk voor mijn baan en mijn collega's dat ik vandaag maar gewoon even doorbijt. Ookal zou ik vandaag gewoon het liefst op de bank willen ploffen en gedachteloos voor de honderduuzendste keer LOTR willen kijken. Lekker meejanken met Frodo als Gandalf in de duisternis valt en vooral als Boromir sterft. Ik gun het mezelf zo, maar kan het mijn collega's niet aandoen.

Lishe, ik heb het hier exrpes niet verteld, eigenlijk alleen maar familie en onze beste vrienden. Zo van, als ik niks zeg dan is er ook niks aan de hand. En tegen de mensen die het wisten heb ik heel nonchalant gedaan. Stukje zelfbescherming. Wat Githa al zei, als je er eenmaal aan toegeeft waar eindigt het dan? En dat was het laatste wat ik nodig had. Het ging nu ook niet om mij, het mannetje had mij nodig. En toen ik gister in het zh na het onderzoek zijn opgeluchte door slaapmiddelen verdoofde glimlach zag toen knapte ik wel. En de rest van de dag zaten de tranen zo hoog. Heb ik altijd, het gaat goed tot de spanning voorbij is, daarna sta ik pas te shaken. En da's best lastig, want de rest van de wereld gaat gewoon vrolijk door. Ik vertel je het hele verhaal binnenkort nog wel eens.
Maar het zijn slopende weken geweest en godzijdank is alles goed. Dat is gewoon mijn mantra.

En lieve dappere Githa, gij stoer wijf.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_45464218
Je bent stoer Githa, alle toestanden om Jordy heen, het einde dat daarbij niet in zicht is. Toch moet je wel op jezelf letten, maar dat is moeilijk. Ontkennen is gewoon makkelijker. En handiger vaak, omdat alle toch doorgaat.

Fijn dat er nu een rustiger tijd komt Dutchie. Hopelijk kun jij nu weer steun zoeken bij hem, sta je weer quitte.

Zo stom, dat je een ander wel zegt wat hij of zij moet doen, maar dat je het niet doet voor jezelf. Raar biologisch iets.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 18 januari 2007 @ 10:55:26 #210
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45464282
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 10:29 schreef dutchie het volgende:

[..]

-knip-

En lieve dappere GithaDutchie , gij stoer wijf.
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:07:10 #211
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45464615
Lief...
Jullie zijn trouwens allemaal lief.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_45465183
quote:
voor de honderduuzendste keer LOTR willen kijken. Lekker meejanken met Frodo als Gandalf in de duisternis valt en vooral als Boromir sterft.
Dat doe ik ook
Niet alleen met LOTR trouwens, er zijn nog een paar flims waar ik nogal emo van wordt. Die Tina Turner-film bijv met die scene dat ze hem eindelijk es terugslaat. Zit ik gewoon mee te meppen
En erna heb ik een woest soort energie

Vandaag ga ik Githa en dutchie maar een hart onder de riem steken. Het gaat niet echt lekker met een hoop dames hier zeg, snie eerlijk dat leven...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † donderdag 18 januari 2007 @ 12:36:27 #213
81992 Githa
pi_45467578

Wat Dutch zegt, jullie zijn allemaal lief!

Het is zo fijn om hier soms wat dingen te delen zonder dat daar consquenties aan vast zitten.
  donderdag 18 januari 2007 @ 18:16:42 #214
108648 cattie
lieve moeder
pi_45480979
Dutchie, gisteravond had ik geen tijd om lang te reageren, dus nu maar even spuit 11:
Wat ontzettend rot dat jullie zo in spanning hebben gezeten, maar wat ontzettend fijn dat alles toch goed is. Ik kan me voorstellen dat je jezelf groot hebt gehouden. Dat kost heel veel energie, dus als je nu een beetje instort, snap ik dat wel. Neem alsjeblieft even de tijd om weer bij te komen, dat heb je nodig en dat verdien je. Jammer dat je vandaag moest werken, maar heb je nu morgen en dit weekend wel tijd om even flink bij te komen en uit te huilen?
Dikke knuffel en laat je maar even lekker gaan!
pi_45485427
Voor iedereen!

Wil ff laten weten dat ik mw NOG STEEDS niet heb kunnen bereiken. Na vele emailtjes en telefoontjes. Ben er nu echt zat van. Ik hoop dat ik een ander kan krijgen. Iemand enig idee hoe dat werkt? Gewoon met hoofdkantoor bellen?
pi_45485496
Nee, morgen de huisarts bellen en hem even duidelijk maken dat je de mw op geen enkele mogelijkheid te bereiken kan.
dan de situatie uitleggen hoe het ervoor ging voordat je haar niet te pakken kreeg.

en dan aansporen op een totaal andere aanpak dat je het nodig hebt
pi_45485821
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:08 schreef _Bar_ het volgende:
Nee, morgen de huisarts bellen en hem even duidelijk maken dat je de mw op geen enkele mogelijkheid te bereiken kan.
dan de situatie uitleggen hoe het ervoor ging voordat je haar niet te pakken kreeg.

en dan aansporen op een totaal andere aanpak dat je het nodig hebt
Is ook een goed idee. vind het nu zo raar. Ik weet dat ze er wel is, want er wordt gezegd dat ze met een client in gesprek is. Zeg dan eerlijk dat je neit wilt helpen, omdat ik 20 maart naar de psych ga. Dat idee hebben djeez en ik nu.
pi_45486072
tja ik krijg de psycholoog ook niet altijd gelijk te pakken en is hij ook idd met een client in gesprek.
al ben ik tegenwoordig al een tijd in het bezit van zijn prive mobiele nummer, krijgt niet iedereen overgens, dus bevind me echt in een luxe positie.

Maar ga gewoon naar je huisarts
pi_45486113
Raar hoor Ingrid, en goed dat je boos bent/wordt....

Wat voelde ik me vandaag ineens kwetsbaar, door die storm. Voor mezelf kan het me niet schelen, maar we hebben nu een kindje! A was met Eva naar zijn ouders, redelijk dicht bij mijn werk. Ik zat op het werk en kon geen trein meer nemen, dus hij heeft me opgehaald. Maar het spookte flink door mijn hoofd: 'er zal maar wat met ons gebeuren'. gelijk maar besloten om na te gaan denken over een voogd voor Eva Wij zijn nu bij mijn schoonouders en blijven slapen. A heeft vanmiddag nog extra voeding voor Eva, en een schoon slipje voor mij gehaald
Eva
pi_45486196
Die onderste regel is wel heel schattig Linda.

En nadenken over een voogd kan nooit kwaad. Het is geen leuke gedachte maar je wilt toch dat je kindje goed terecht komt en getouwtrek in de familie dan is ook niks.
Syllables govern the world
pi_45488146
Door die storm was ik wel blij dat Anna en ik iig samen waren. Kan ze altijd eten.

Kan ik mezelf al nomineren voor de 'domste moeder award'?

Vanmiddag zou ik met Anna weg gaan, gewoon hier in de stad. Ik zet haar in het autostoeltje en als ze vast zit, merk ik dat ik mijn voet net in een plas water (in de goot) heb gezet. Ik stap achteruit en laat de autodeur los door de wind. Deur vliegt dicht, op slot, sleutels in de auto en Anna ook. J. op z'n werk meer dan een half uur weg en treinen die bijna niet reden. Ik stond bijna te janken daar, maar dat schoot ook niet op. Naar de buren, of zij het nummer van de anwb hebben. Ze konden alleen het algemene info nummer vinden, maar dan krijg je tig doorkeuzenummers en geen pechhulp. Tijdens het gesprek merkte ik dat de huissleutels in mijn jas zaten. Snel naar binnen gerend en ik wilde op internet het nummer zoeken. Maar door de storm (?) site anwb superstraag. Weer naar buiten, kijken hoe het met Anna ging. Onderweg een hamer uit de berging gehaald om eventueel de ruit in de kunnen slaan. Het ging nog goed, ze zat te lachen. Weer naar de buren die nu wel hun pasje konden vinden. Anwb gebeld. Die zouden komen, maar het kon lang duren. Inderdaad. Drie kwartier. In de stromende regen. Anna zat er niet mee. Die zat te lachen naar me en viel zelfs in slaap. Die anwb-man had de auto zo open.

Wat een schrik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_45488173
O ja, en nu het ergste. Toen ik de sleutels weer vast had, bedacht ik mee dat J.'s autosleutels altijd aan de kapstok hangen als hij met de trein naar zijn werk gaat.
*OUD heilige*
  † In Memoriam † donderdag 18 januari 2007 @ 21:15:22 #223
81992 Githa
pi_45488327
Yppy, eerst een voor de schrik.
Ik kan me levendig voorstellen hoe jij je gevoeld moet hebben op dat moment, maar weet je, dit is echt zoiets wat ons allemaal kan overkomen, dus dom echt niet!

Gelukkig zat Anna er niet zo mee, dat zou het allemaal nog moeilijker hebben gemaakt, maar gelukkig is ze weer lekker binnen en kun je weer lekker knuffelen!
  Jubileum moderator donderdag 18 januari 2007 @ 21:16:02 #224
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45488357
Ow Yppy wat een verhaal
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_45488410
Yppy
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:19:44 #226
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45488511
Oh, yppy, wat vreselijk rot moet je je gevoeld hebben!
Lekker douchen!
pi_45488672
YPPY!!!
Overeenjaarlachjehieromovereenjaarlachjehierom...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:33:22 #228
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45489128

En over 15 jaar wordt het tegen je gebruikt: "Ja maar mam, het is flauw dat ik nu niet to 05.00 uur mag stappen. Je moet me leren loslaten daar heb je altijd al moeite mee gehad want toen ik nog een baby was liet je me ook gewoon in de auto zitten met de deuren op slot. "
Lekker douchen!
pi_45489213
Yppy wat zal jij in de zenuwen gezeten hebben terwijl je daar naast die auto stond.
Syllables govern the world
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:40:38 #230
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45489510
yppy voor de schrik
pi_45490006
Jeetje Yppy dat is ff schrikken zeg...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45497836
De ergste schrik kwam gisteravond pas. Ik ben alsnog weggegaan, om te voorkomen dat ik nooit meer met Anna met de auto zou durven. Toen ik vertelde waarom ik zo veel te laat was, was er eerst schrik en daarna idd lachen (bij dat stuk over de sleutel aan de kapstok).

Volgendjaarlachikhieromvolgendjaarlachikhierom.

Het positieve is wel dat ik bevestigd heb gekregen dat Anna meestal een makkelijke lieverd is.
*OUD heilige*
pi_45497958
YPPY wat een verhaal zeg. Gelukkig is het goed afgelopen en bleef Anna cool
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 19 januari 2007 @ 10:57:00 #234
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45500558
Oh wat een eng avontuur Yppy!
Worst nightmare van elke ouder lijkt me...
Hoewel er natuurlijk nog veel meer worst nightmares zijn....

En wat een stoere Anna!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_45501291
yppy wat een toestand! en die sleutels aan de kapstok, ooh ik kan 't me levendig voorstellen dat ik daar ook niet aan zou denken. gelukkig is 't allemaal goed afgelopen maar wat een rot uur moet dat voor jou geweest zijn zeg.
pi_45502987
Yppy, wat eng!
tipje van de dochter van een autohandelaar voor alle moeders-met-kinderen-en-een-auto: met een nummerplaat of een vergelijkbaar stevig maar dun plaatje of stokje (metalen kleerhanger!) tussen ruit en rubber in de deur duwen en trekken krijgt bijna elke auto wel open. Bij de meeste auto's kan je het slot-pinnetje zo open duwen
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:39:22 #237
45621 Suzanna
Mama van...
pi_45503230
Owlet dat is gelijk ook een leuke tip voor evt. dieven...

Goed om te weten dus!

Yppy, mén wat zou ik ook zijn geschrokken zeg. Ik vind Anna ook erg stoer zeg! Emma zou moord en brand hebben gegild denk ik (en Noa al helemaal, die begrijpt al zoveel)
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:45:00 #238
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45503403
Dat doet de wegenwacht volgens mij ook zo, gewoon een stuk ijzer tussen de deur.
Owlet, ben jij deze week getrouwd? Zo ja, heb ik het versclag ergens gemist
Lekker douchen!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:46:24 #239
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_45503455
Arme Dutch en Githa. Sterkte meiden! Een dikke kus voor jullie en hopelijk snel betere tijden.
pi_45503714
Yppy ! Heel soms doe ik een boodschapje om de hoek bij de Turkse groenteman, als Eva ligt te slapen. Maar elke keer check ik 3 keer of ik mijn sleutels heb, voor ik de deur dicht trek... het is me al eens gebeurd namelijk , maar gelukkig had ik toen de achterdeur open gelaten...

Wij gaan lekker een weekendje met ons drieën weg, naar een bungalowpark. Lekker niks doen, uit eten, zwemmen als Eva dat ook leuk vindt en badderen en lekker bij de open haard

Eva
pi_45503917
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:53 schreef linda856763 het volgende:
Yppy ! Heel soms doe ik een boodschapje om de hoek bij de Turkse groenteman, als Eva ligt te slapen. Maar elke keer check ik 3 keer of ik mijn sleutels heb, voor ik de deur dicht trek... het is me al eens gebeurd namelijk , maar gelukkig had ik toen de achterdeur open gelaten...

Wij gaan lekker een weekendje met ons drieën weg, naar een bungalowpark. Lekker niks doen, uit eten, zwemmen als Eva dat ook leuk vindt en badderen en lekker bij de open haard

Ik heb het een keer gehad dat ik de vuilniszak weg ging gooien, geen sleutel meegenomen, Amber in bedje. Ik loop de trap af, naar de container, kom terug, harde wind.. onze eigen deur dicht... toen was ik wel even in de stress.. Had ook geen telefoon bij me. Gelukkig was de buuf thuis en die heeft onze sleutel... maar nu check ik ook zeker een keer of 2 of ik mijn sleutels wel bij me heb.

Linda, fijn weekend!!

en nu ga ik weer terug mijn bedje in... pff keelpijn, suf en heb geen stem meer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:03:52 #242
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45504093
Pff, wat een enge dingen allemaal. Ik ben ook altijd bang dat er iets gebeurd als ik even de deur uitloop.
Beterschap Vicky!
Fijn weekend LInda, heb je zwemluiers mee voor Eva?
Lekker douchen!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:31:26 #243
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_45505038
YPPY, wat schrikken zeg! Ik ben daar ook zo bang voor, gelukkig kan onze auto niet dichtgegooid op slot, je hebt echt de sleutel nodig! Maar soms als ik iets uit de auto pak, ben ik weer bang dat de voordeur dichtwaait (ook al zit de knip dan open). En gisteren was ik er ook niet gerust op met de storm, Simon was wel thuis maar ik ging werken, toen ik wegging was ik even bang dat er iets met mij zou gebeuren, waardoor Simon geen mama meer had!

Vraagje, die zwemluiers, zijn die ook bestand tegen spuitpoep?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † vrijdag 19 januari 2007 @ 13:33:29 #244
81992 Githa
pi_45505102
hmmmz, ik zou het niet weten Pm-girl, maar volgens mij is niks bestand tegen spuitpoep
pi_45505366
Ff snel, want fok ligt er hier telkens uit. Nu heb ik ff de kans.
Jullie zullen het haast niet geloven, maar...... mw heeft gebeld. Jaja, had het niet meer verwacht.
Ik had gisteren een pissige mail gestuurd en dat heeft toch geholpen blijkbaar.
Ze komt as donderdag hier langs. Zal dan wel zeggen dat ik het vreemd vind dat ze niet eerder heeft gebeld.
  † In Memoriam † vrijdag 19 januari 2007 @ 13:51:23 #246
81992 Githa
pi_45505399
Dat had je eigenlijk nu moeten zeggen Ingrid, maar wat gaf ze als reden op dan?
pi_45510661
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:51 schreef Githa het volgende:
Dat had je eigenlijk nu moeten zeggen Ingrid, maar wat gaf ze als reden op dan?
Eigenlijk wel, maar op dat moment durfde ik niet.
Ze gaf geen reden op. Ze zei wel dat we dan alles bespreken. Ze komt dan op huisbezoek.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:30:39 #248
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45512319
Nou, goed dat ze uiteindelijk heeft gereageerd Ingrid. En nu kun je op je gemak op een rijtje zetten wat je zoal met haar wil bespreken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_45512784
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:58 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik heb het een keer gehad dat ik de vuilniszak weg ging gooien, geen sleutel meegenomen, Amber in bedje. Ik loop de trap af, naar de container, kom terug, harde wind.. onze eigen deur dicht... toen was ik wel even in de stress.. Had ook geen telefoon bij me. Gelukkig was de buuf thuis en die heeft onze sleutel... maar nu check ik ook zeker een keer of 2 of ik mijn sleutels wel bij me heb.

Linda, fijn weekend!!

en nu ga ik weer terug mijn bedje in... pff keelpijn, suf en heb geen stem meer
Wat dacht je van:

-zoontjelief dat de onderste knip van de keukendeur dichtdraait terwijl ik de was op sta te hangen?
-zoontjelief die de sleutel van het balkon omdraait terwijl mijn man daarop staat te roken (toen heb ik, in B.A.-stijl de voordeur(knip) ingetrapt
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:01:49 #250
144006 chacama
Ondernemend!
pi_45513110
Mwana bij ons was het een neefje. Maar mijn man heeft ook even B.A. uitgehangen. Schrok wel even van het eindresultaat toen ik thuis kwam.

Vicky beterschap.

Linda heel veel plezier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')