quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:45 schreef Githa het volgende:Weet je wat raar is, dat ik het zo logisch zie voor een ander, voor Dutchie nu bijv. en zo onverklaarbaar voor mezelf.
Wat kan een mens gek denken he
Dat ken ik!
Ik weet precies wat een ander moet doen. Hoor mezelf nog zo vorige week goede raad geven aan een huilende collega. En wat was ze me dankbaar. Maar je bent gewoon harder voor jezelf.
Ik vind het bij jou dus ook veel logischer dat je je zo voelt zoals je je voelt, vind dat jij veel harder die knuffel en rust nodig hebt dan ik.
Ik zou nu vandaag gewoon idd rust willen, maar ik voel me zo vreselijk verantwoordelijk voor mijn baan en mijn collega's dat ik vandaag maar gewoon even doorbijt. Ookal zou ik vandaag gewoon het liefst op de bank willen ploffen en gedachteloos voor de honderduuzendste keer LOTR willen kijken. Lekker meejanken met Frodo als Gandalf in de duisternis valt en vooral als Boromir sterft. Ik gun het mezelf zo, maar kan het mijn collega's niet aandoen.
Lishe, ik heb het hier exrpes niet verteld, eigenlijk alleen maar familie en onze beste vrienden. Zo van, als ik niks zeg dan is er ook niks aan de hand. En tegen de mensen die het wisten heb ik heel nonchalant gedaan. Stukje zelfbescherming.
![]()
Wat Githa al zei, als je er eenmaal aan toegeeft waar eindigt het dan? En dat was het laatste wat ik nodig had. Het ging nu ook niet om mij, het mannetje had mij nodig. En toen ik gister in het zh na het onderzoek zijn opgeluchte door slaapmiddelen verdoofde glimlach zag toen knapte ik wel. En de rest van de dag zaten de tranen zo hoog. Heb ik altijd, het gaat goed tot de spanning voorbij is, daarna sta ik pas te shaken. En da's best lastig, want de rest van de wereld gaat gewoon vrolijk door. Ik vertel je het hele verhaal binnenkort nog wel eens.
Maar het zijn slopende weken geweest en godzijdank is alles goed. Dat is gewoon mijn mantra.
![]()
En lieve dappere Githa, gij stoer wijf.