En dat doet mij weer heel erg denken aan déze post, van Kozakken ook.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:44 schreef Moonah het volgende:
Deze post is me de hele week bij gebleven. Je omschrijft dat gevoel zó mooi!
Vanmiddag had ik iets vergelijkbaars.
We reden terug van een weekendje schoonouders. J lag naast me te slapen, Thies achterin. Ik was me er zó van bewust dat ik verantwoordelijk was voor mijn mannen, mijn gezin. Op een gegeven moment begon het meer dan hard te regenen, het water kletterde met bakken op de voorruit en ik vond het eigenlijk best eng ineens. Voelde me enorm kwetsbaar. Stel je voor dat ik in een slipspoor zou raken, wat als de ruitenwissers het niet meer konden bijbenen.. . Ik merkte dat ik gespannen was. Voelde me erg opgelucht toen de hevige bui voorbij trok. Maar mijn mannen sliepen gewoon door, zich volledig overgevend aan mij, compleet vertrouwend op mama....![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 23:43 schreef kozakken het volgende:
En zo zat ik zondagavond in de auto terug naar huis met al mijn mannen. Het was rustig, want iedereen lag te slapen na een vermoeiende dag spelen bij vrienden.
En het enige wat ik kon denken (behalve de route) was: Dit is nu mijn kostbaarste bezitEn ik voelde me zo gelukkig, zo compleet en tegelijkertijd zo vol van bewust van alle gevaren buiten. Maar in de auto speelde dat even niet. Ik was als enige wakker en had mijn grootste goed om me heen en mocht dat ook nog naar huis brengen.
![]()
Ik vraag me af waarom je een mixje 'uit test' als er toch heel duidelijk op AD medicijnen staat dat het niet goed is in combinatie met alcohol?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:20 schreef Ingrid19 het volgende:
OntopicHeb 1 mixje uitgetest, dat gaat best met de ad medicijnen.
Vraag me af of ik in combi met de ad medicijnen een joint mag hebben.
Als het lukt reageer ik morgen wel, want fok ligt er hier constant uit, kan niet zien of mijn post gelukt is.quote:Op zondag 21 januari 2007 21:32 schreef reese.com het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je een mixje 'uit test' als er toch heel duidelijk op AD medicijnen staat dat het niet goed is in combinatie met alcohol?
Natuurlijk kan 1 glas alcohol misschien geen kwaad maar ik heb toch nooit de behoefte gehad om het uit te proberen voor het geval die waarschuwing er toch daadwerkelijk niet voor niks opstaat.
Ik wil je niet aanvallen hier maar ik vind het gewoon niet slim om de bijsluiter van AD medicijnen te negeren.
quote:Op zondag 21 januari 2007 19:08 schreef Sugar het volgende:
[..]
En dat doet mij weer heel erg denken aan déze post, van Kozakken ook.![]()
[..]
Dat je het niet snapt is natuurlijk geen meningquote:Op zondag 21 januari 2007 22:49 schreef Vicky het volgende:
Ingrid, lijkt me nou niet zo slim om te gaan blowen. Ook niet als Kim er is. Zoals al aangegeven versterkt een joint je stemming en als je depressief bent en je gaat blowen heb je kans dat het alleen maar versterkt.. sowieso snap ik nooit wat mensen aan blowen vinden, maar dat is mijn mening..
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:51 schreef Moonah het volgende:
Trouwens, wij hebben vandaag feest.
Thies is een jaar geleden verwekt....![]()
Wat mooi dat jullie het zo mooi vondenquote:Op zondag 21 januari 2007 22:38 schreef Moonah het volgende:
[..]
Blijkbaar een vaak voorkomend gevoel! Hoe vreemd ook met nieuwbakken moeders wier hormonen door hun lijf gieren...
Dat jullie dat zo precies weten, zegquote:Op maandag 22 januari 2007 07:45 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Dat dacht ik vorige week ook ineens.
Dus eigenlijk is Fons ietske ouder dan Thies ipv omgekeerd.![]()
Alle belangrijke zwangerschapsdata op een rij!quote:
Dat bedoelde ik ook niet te zeggen.quote:Op zondag 21 januari 2007 21:05 schreef Ingrid19 het volgende:
Nog ff voor de duidelijkheid, ik zou nooit blowen als Kim er bij is natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |