Je moederquote:
Die OP?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:26 schreef Blue_ei het volgende:
Ziet er prachtig uit
Het is wel aardig opgeknapt, die figuurtjes erbij enzoquote:
Heb ik gemaakt voor het 100jarig jubileumquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:01 schreef DuranK het volgende:
[..]
Het is wel aardig opgeknapt, die figuurtjes erbij enzoWas nog niet een aantal topics geleden. 20 ofzo
Daarna niet zo meer gevolgd hier
![]()
Schrijf je altijd samen met je band? Wat ik in jams bedenk is natuurlijk altijd ongelooflijk goedquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:17 schreef Cynic het volgende:
morgen weer oefenen en nummers schijven, ik geloof dat we van plan zijn binnenkort op te gaan nemen.
Eens, meestal bedenk ik of de zangeres (& toetseniste) wat en dat werken we samen uit, wat we pas later in de oefenstudio helemaal uitwerken, schrijven met de hele band werkt toch niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:06 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Schrijf je altijd samen met je band? Wat ik in jams bedenk is natuurlijk altijd ongelooflijk goed, maar ik doe het liever in m'n eigen tijd. Dan is het resultaat ook veel beter.
1 iemand heeft vaak een idee, en dan werken we het samen uit. Kan wel hele nummers gaan voorbereiden maar onze zanger-gitarist moet er wel mee uit de voeten kunnen. We kunnen het ons niet echt veroorloven teveel af te wijken van de vorige cd's namelijk. MAar er moet wel een beetje verandering zijn. Lastig hoor!quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:06 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Schrijf je altijd samen met je band? Wat ik in jams bedenk is natuurlijk altijd ongelooflijk goed, maar ik doe het liever in m'n eigen tijd. Dan is het resultaat ook veel beter.
Ik vind het juist gaaf als een band een volgende cd weer heel anders is. Anders word 't op ten duur echt saai.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
1 iemand heeft vaak een idee, en dan werken we het samen uit. Kan wel hele nummers gaan voorbereiden maar onze zanger-gitarist moet er wel mee uit de voeten kunnen. We kunnen het ons niet echt veroorloven teveel af te wijken van de vorige cd's namelijk. MAar er moet wel een beetje verandering zijn. Lastig hoor!
quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:18 schreef Dribbel_ het volgende:
zo half lam goed de weg kwijt blik knakworstjes gevonden ik ben weg ajuus n tot laaterz dag![]()
Er moet toch wel een zekere continuïteit zijn vind ik, je kan niet ineens van de ene op de andere plaat een heel andere stijl hebben. Dan kan je net zo goed een andere band beginnen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik vind het juist gaaf als een band een volgende cd weer heel anders is. Anders word 't op ten duur echt saai.
Bands die 3 dezelfde albums hebben opgenomen zijn vaak live best saai op 't eind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |