Dat is m!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Sir David Attenborough?
Het lijkt er een beetje op alleen is het volgens mij een Franse naam en deze eindigt ook op 'let'.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bajonetsluiting
4 uur cup a soup?quote:
Tja je blijft een ambtenaar hequote:
je zegt zelf altijd dat je een ambtenaar bentquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ambtenaar?Echt niet
![]()
Ik ben nog steeds student.![]()
Volgens mij heb ik dat nooit gezegdquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
je zegt zelf altijd dat je een ambtenaar bentloop je nog stage eigenlijk?
Je bent er bijna! Er moet iets vóór en de i moet een a worden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:00 schreef Flitspaal het volgende:
Spinolet?
Dacht dat je altijd het grapje maakte dat je om precies 5 uur naar huis ging als ambtenaar, of deed iemand anders dat dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat nooit gezegd![]()
Ik loop nog stage ja, als het goed is ben ik 1 dag voor de meet afgestudeerd.Jij ook dacht ik he?
Meestal ben ik wel voor vijf weg ja. Ik ben nu ook al thuis.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht dat je altijd het grapje maakte dat je om precies 5 uur naar huis ging als ambtenaar, of deed iemand anders dat dan?Als alles goed gaat ben ik volgende week afgestudeerd
![]()
Ik was de G vergeten, officieel heet dit dus een Espagnolet. Je hebt hierbij verschillende soorten, te weten, pomp-espagnolet en kruk-espagnolet. Te gebruiken bij openslaande deuren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:57 schreef SaskiaR het volgende:
espanolet?
Bleh, fulltime heb ik nog geen zin in. Beetje freelancen (wat ik nu ook al doe) en daarnaast weer studeren denk ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Meestal ben ik wel voor vijf weg ja. Ik ben nu ook al thuis.![]()
Goed man vrouw, ik ben ook blij als ik eindelijk afgestudeerd ben. Wat ga je dan doen. An die arbeit?![]()
Dat is wel het relaxte aan journalist zijn ja. Ik ga wel fulltime werken, mijn geld is op.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bleh, fulltime heb ik nog geen zin in. Beetje freelancen (wat ik nu ook al doe) en daarnaast weer studeren denk ik
Welk nummer van wie?quote:The long and winding road that leads to your door
Here comes the sun it's alright people shout for more
But were you trying to deceive telling me
All you need is love to succeed
Across the universe one after nine 'o' nine
I got a feeling for you blue and I feel fine
I tried so hard to make believe that I'd see
All you need is love to succeed
Lady Madonna let it be
Something in the way you moved me yesterday
All you need is love so they say
Ik vind het wel een geinig nummertje, maar het slaat verder helemaal nergens op nee.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:18 schreef MaJo het volgende:
Het zuigt hard trouwensHoe durf je aan de beatles te komen
heet het niet Lady Madonna let it be?
Ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:25 schreef Eltonno het volgende:
Euhm volgens mij zag ik hem laatst bij top2000 a gogo.. Was het niet dat nummer dat volledig uit teksten van de beatles was gemaakt???
Dat is dan gelijk ook alles dat ik weetquote:
Dat is niet de titelquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:33 schreef SaskiaR het volgende:
Beatles parody?
Berkery + 1quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:42 schreef Berkery het volgende:
Barclay James Harvest - Titles
Nee, eentje lijkt mij ook genoegquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Dit is toch geen dubbel punten topic![]()
Je denkt in de goede richtingquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:50 schreef 1603 het volgende:
Alcohol? :p
Men noemt het guaranine als het in Guarana-plant zit, maar is chemisch hetzelfde.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:58 schreef SaskiaR het volgende:
caffeļne?
Ik ben niet zo'n enorme Normaalkenner, daarom maar ff een simpel vraagje.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:27 schreef Eltonno het volgende:
Bennie Jolink, voorspelbaar als je een normoal vraag wou..![]()
Dat dacht ik al, in één keer..quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:37 schreef David Letterman het volgende:
Peter Koelewijn?
wordt altijd gezegd, maar is toch echt fout...quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:45 schreef Neleos het volgende:
Norma Jean Baker
Oh, dan weet ik het niet, maar dat komt goed uit, want ik ga d'r toch vandoor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:46 schreef David Letterman het volgende:
[..]
wordt altijd gezegd, maar is toch echt fout...
Heb er zelf ook al es overgedacht om deze vraag te stellen, maar weet ondertussen het antwoord niet meerquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:46 schreef David Letterman het volgende:
[..]
wordt altijd gezegd, maar is toch echt fout...
TradeMarkie +1quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:57 schreef TradeMarkie het volgende:
playboy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |