quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:23 schreef Jimbo het volgende:
ze doet me zo aan pony-lover herdenken, geweldig
Maikuuul snapt em, GIVE THIS MAN A SIGARquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:25 schreef Maikuuul het volgende:
Helaarsch, haar echte tanden steken een beetje der boven uit
Dat is haar neusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jammer van die grote puist op haar neus...
Sorry dat ik het zeg, maar mss moet je nog iets langer lurken, voor je ook daadwerkelijk gaat reageren hier in ONZ...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:26 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Maikuuul snapt em, GIVE THIS MAN A SIGAR![]()
je bent zo lelijk als de nacht en je tanden zijn zo geel als een kanarie vachtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zij doet mijn denken aan een liedje uit de jaren 90.
Of misschien wordt het es tijd te kappen met dat schijtgejank over wanneer iemand hier reageert.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:28 schreef WurM het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar mss moet je nog iets langer lurken, voor je ook daadwerkelijk gaat reageren hier in ONZ...
Boh, gek.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:28 schreef WurM het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar mss moet je nog iets langer lurken, voor je ook daadwerkelijk gaat reageren hier in ONZ...
fapp0rT.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:31 schreef C2C het volgende:
kut, beeldscherm fies
Je bent zelf nou ook niet bepaald een perfect voorbeeld.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:28 schreef WurM het volgende:
[..]
pony_friend89@hotmail.comquote:
Ah, Skaai heeft weer gepost in US.quote:
ask@mrctrl.comquote:
quote:
Idd, zoek de verschillen:quote:
pony-lover.rar +quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:36 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Idd, zoek de verschillen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie echt geen enkel verschil![]()
![]()
![]()
![]()
hihihiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:38 schreef Originele_Naam het volgende:
Hoe doe je ook alweer het geluid van een paard na
doet mn topic eindelijk eens iets goeds :quote:
Neen, dat is haar avondeten van gisteren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:24 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Leuk, die neptanden. Haar echte tanden kun je achter nog gewoon zien
zet jij je bril eens opquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:41 schreef Canisfire het volgende:
Van boven naar beneden ziet er tot aan die puist nog wel redelijk uit
http://www.youtube.com/watch?v=RVn8uH2HRocquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:38 schreef Originele_Naam het volgende:
Hoe doe je ook alweer het geluid van een paard na
De ogen dan he ! verder is het natuurlijkquote:
Dikke noob, ik weet hoe je IRL een paard nadoet, maar hoe doe je dat met een toetsenbordquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:42 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=RVn8uH2HRoc
Dan weet je het, en trouwens?
Uit welke anus ben jij achterstevoren geboren?![]()
![]()
![]()
![]()
Zet je msn eens aanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:53 schreef Maisnon het volgende:
ik ging d'r photoshoppen maar ik kan er niks van makente erg gewoon
HIHIHIHIHIHIHIHIHIIIIfrrrrrrrrbbbbbbbbbbbrbrbbquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:51 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Dikke noob, ik weet hoe je IRL een paard nadoet, maar hoe doe je dat met een toetsenbord![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:38 schreef Jimbo het volgende:
vandaag weer zn ongelofelijk mooi meisje die me toevoegde
[afbeelding]
weet je zeker wel dat je posten wil hier,,, ik bedoel.. tis wel je eigen foto die je nu belachelijk maaktquote:
pijpen incl pijnenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:42 schreef Koenz0r het volgende:
HAHAHAHAHA!!!!11EINSZWEI!!1HERTMITGROSEZAHNE!!!11
ik ga echt kapot hier. Wat een smoelwerk. Hoe moet ze wel niet pijpen?! Volgens mij wipt ze zo je eikel eraf alsof ze een flesje bieropen maakt
hoezo maak ik iets belachelijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet je zeker wel dat je posten wil hier,,, ik bedoel.. tis wel je eigen foto die je nu belachelijk maakt
quote:Kijk, dat zou ik dus nooit doen; moet je niet doen. Wanneer een kind niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen. Ja, ik weet ook wel, je kunt ook weer niet zeggen van: "Wat is dat een lelijk kind!" Dat kan niet, moet je ook niet doen. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: "Het is een lief kind."
Onze buren bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook heel eerlijk gezegd: "Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien."
een soort gesmolten e.t.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:04 schreef slindenau het volgende:
Ja, om even Herman Finkers te citeren:
[..]
dat zegt hans teeuwenquote:
hihi doe nie zo hard man whaha, kan da meisje toch niets aan doen zegquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:42 schreef Devilnl het volgende:
D'r staat een paard in de gang!.. JA JAAaaaaaaaa.....
Eigelijk moet er zo een briesend paardengeluid uit je boxen komen als je dit topic opentquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:23 schreef Jimbo het volgende:
tering zeg ik heb echt de sma van mn leven ontmoet...
zoals de normale regel is.. This topic is useless without pics :'( daarom hierzo de feauteau
[afbeelding]
is het geen schatje? ze doet me zo aan pony-lover herdenken, geweldig
quote:Op donderdag 11 januari 2007 06:24 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Eigelijk moet er zo een briesend paardengeluid uit je boxen komen als je dit topic opent
quote:
mooie openingszinquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je bent zo lelijk als de nacht en je tanden zijn zo geel als een kanarie vacht
whow een mod die me quote zonder een slotjequote:
sterf zelf ff please en leesquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
whow een mod die me quote zonder een slotje
oja @ frederique
sterf![]()
van een mooi bord kan je niet eten.. nou je kan dr perfect van eten en als t op is heb je nog wat leuks om naar te kijken
heej advancewars topic persoontje.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:50 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
sterf zelf ff please en lees [afbeelding] met hoofdletter L
@Outcast_withinStarship Troopers toch dat plaatje??
ook wel een paardje maar niet zo erg als die andere hoor whehe
???quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:54 schreef outcast_within het volgende:
[..]
heej advancewars topic persoontje.
ajup starshippulptrooopers![]()
toen had je nog een australische vlagquote:
ja Australische vlag ja, showflirten????? nou denk het nie hoor,,, advanced wars??? welk spel bedoel je?? RO?? en maak van dat 12 asjeblieft ff bijna 14 ja...quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:04 schreef outcast_within het volgende:
[..]
toen had je nog een australische vlag
zat je te slowflirten met een of ander persoon in dat game topic.
Was je niet zo goed in advance wars
en schrok ik dat 12 jarige kinderen op internet zaten. en dan ook nog eens hockey speelden en een deftige naam hadden.
gevondenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:16 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja Australische vlag ja, showflirten????? nou denk het nie hoor,,, advanced wars??? welk spel bedoel je?? RO?? en maak van dat 12 asjeblieft ff bijna 14 ja... [afbeelding]
en ik speel hockey jaen heb ik een deftige naam???
ok dan whaha
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:46 schreef outcast_within het volgende:
ah dus nu gaan we het niet over dualstrike hebben maar over een hockeymeisje van 13 jaar oud?
Fok you gotta love it
oh toen vroeg ik wat voor spel het was ofzo jaquote:
Zo fout.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:31 schreef denka het volgende:
[afbeelding]
In de rode cirkel heeft ze nog een tand..Maar hier kan geen pony tegenop!
Tof spel, maar als ik em aanzet kan ik niet meer stoppenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ik vind advance wars af en toe wel leuk
Er staat een paard in de gang?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zij doet mijn denken aan een liedje uit de jaren 90.
Dat viel mij ook als eerste op, men, wat freakyquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:31 schreef denka het volgende:
[afbeelding]
In de rode cirkel heeft ze nog een tand..Maar hier kan geen pony tegenop!
Da's wel erg triestquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:06 schreef skiczukie het volgende:
Deze foto ga ik elke dag voordat ik er weer tegen aan moet bekijken. Hier krijg ik zelfvertrouwen van!
Ik ga het uitprinten en aan de voordeur hangen. Elke keer als ik de buitenwereld instap zie ik die kop en voel ik me top.quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ga het uitprinten en aan de voordeur hangen. Elke keer als ik de buitenwereld instap zie ik die kop en voel ik me top.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |