abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42008572
Ik heb het spel nu al zo'n zestig uur gespeeld en ben het nog niet zat

2keer de campaign op normal uitgespeeld (2de keer om een A rank te halen en wat skills omhoog te poetsen voor hard)

en nu bij mission 10 van hard.

De gewone mappen heb ik niet zo heel veel gedaan. 1level heel vaak omdat die zo simpel was

Dat realtime spelletje is niks

De survival mode doe ik pas als ik klaar ben met de campaign

De winkel daar kwam ik pas laat achter, maar wel leuk dat die punten ook al nut hebben. (hachi was wel een leuke aankoop)

ik vind het iig een tof spel

Wanneer krijg je trouwens die extra skills? ik heb er pas 3

En oja alle medailles moeten gehaald worden zit nu eindelijk over de 100... nog 200 te gaan (krijg je daar nog iets unlocked voor?)

heb ik al gezegd dat ik het een tof spel vind?

pi_42013382
k vond hem niet zo heel super... nauwelijks vernieuwingen afgezien van dat je op 2 schermpjes tegelijk moest vechten, wat ik overigens super irritant vondt . De eerste advance wars heb ik wel helemaal kapot gespeeld
Bah !
pi_42015547
ik ben geen lliefhebber van Advance wars alhoewel ik het TBS genre zeer waardeer , geef mij maar Fire Emblem , Final Fantasy Tactics of Shining Force op de gba , Fire Emblem op de cube en disgaea en makai kingdom op de ps2.
Zeker niet dat het een slecht spel is maar ik houd gewoon niet van de setting
pi_42017949
60 uur lang een spelleke doen??????? gestoorde
Crikey! / I LOVE Koala's and Wombats :))
No money?? then no honey :P
pi_42018077
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:12 schreef Frederiqueske het volgende:
60 uur lang een spelleke doen??????? gestoorde
ik doe al 2000 uur World of Warcraft

Advance Wars DS is super, speel het vrijwel altijd als ik de kans krijg om te DSen, wat vaak zo is als ik bij mijn ouders op bezoek ben bv.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_42018934
Mwah ik heb het al eeuwen niet aangeraakt sinds ik vast kwam te zitten bij zn blije vulkaan missie, moet deeltje 1 en 2 ook nog uitspelen trouwens
pi_42019150
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

ik doe al 2000 uur World of Warcraft

Advance Wars DS is super, speel het vrijwel altijd als ik de kans krijg om te DSen, wat vaak zo is als ik bij mijn ouders op bezoek ben bv.
TWEEDUIZEND UUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! whahahaha ok ik dacht ff dat het niet erger kon haha

ik doe wel eens counterstrike totaal nog maar 4 uur gespeelt ofzo in 4 weken tijd

check
  donderdag 21 september 2006 @ 22:38:43 #8
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_42031458
ik heb hem eergister gekocht en het bevalt me tot noch toe goed Ik heb de eerste AW een tijdje geleden uitgespeeld, maar het 2e deel vind ik dus nog wel anders genoeg om te spelen. De besturing met de stylus vind ik wel relax werken.
pi_42032588
de stylus werkt niet zo effectief als gewoon knoppen rammen
pi_42047267
Ik zit vast bij missie 23 met die 2 vulkanen waarin je binnen 18 dagen de tegenstander moet wegvegen. Al een stuk of 6 keer zonder succes geprobeerd
  vrijdag 22 september 2006 @ 16:01:04 #11
154399 Frederiqueske
Freekske RULES :D
pi_42049656
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:24 schreef Platina het volgende:
Ik zit vast bij missie 23 met die 2 vulkanen waarin je binnen 18 dagen de tegenstander moet wegvegen. Al een stuk of 6 keer zonder succes geprobeerd
amai dan ben je het nu toch wel beu zeker onderhand haha, als mij het de eerste keer niet lukt, dan misschien nog een tweede keer maar daarna heb ik er geen zin meer in hoor whehe. Som heb ik zin om lekker lang eenspelletje te spelen maar meestal ben ik het beu na 20 minuten ofzo whehe
  vrijdag 22 september 2006 @ 16:07:11 #12
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_42049816
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:01 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

amai dan ben je het nu toch wel beu zeker onderhand haha, als mij het de eerste keer niet lukt, dan misschien nog een tweede keer maar daarna heb ik er geen zin meer in hoor whehe. Som heb ik zin om lekker lang eenspelletje te spelen maar meestal ben ik het beu na 20 minuten ofzo whehe
Jij bent dan ook een vrouw.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 22 september 2006 @ 16:20:37 #13
154399 Frederiqueske
pi_42050177
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:07 schreef stefmans het volgende:

[..]

Jij bent dan ook een vrouw.
Nou duurt nog wel ff 8 jaar denk whehe maar ik kan ook best lang een spelletje doen hoor, kijk maar op die site van mij, 14 uur RO heb ik wel een maand over gedaan denk ik haha maar goed toch veel he
pi_42050924
AAAAAAAH, net die missie 2x geprobeerd. Nog 2 units te mollen maar het mocht niet zo zijn. Iemand tips?
pi_42050970
extra skils trainen bij battle maps of opnieuw beginnen
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:00:30 #16
154399 Frederiqueske
pi_42050978
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:58 schreef Platina het volgende:
AAAAAAAH, net die missie 2x geprobeerd. Nog 2 units te mollen maar het mocht niet zo zijn. Iemand tips?
een ander spelleke kopen misschien
pi_42050999
trouwens nu kan ik me dat ding herinneren. Neem grit als persoontje onder en euh geen idee meer hoe het er boven uitzag...

eerst concentreren op die lui in de buitense ring van afstand knallen. zsm die base/airport overnemen.
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:04:46 #18
154399 Frederiqueske
pi_42051053
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:01 schreef outcast_within het volgende:
trouwens nu kan ik me dat ding herinneren. Neem grit als persoontje onder en euh geen idee meer hoe het er boven uitzag...

eerst concentreren op die lui in de buitense ring van afstand knallen. zsm die base/airport overnemen.
Volgens mij echt een spelleke waar jongens zich helemaal mee uit kunnen leven als ik dat zo eens lees whehe
pi_42051275
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:00 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

een ander spelleke kopen misschien
dat had ik een halfjaar geleden al gedaan toen ik vastzat. Nu wil ik die 50 euro die ik voor heb gedokt ook ten volste benutten

En ik ben nu met grit aant proberen, gaat redelijk goed!
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:31:58 #20
154399 Frederiqueske
pi_42051638
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:14 schreef Platina het volgende:

[..]

dat had ik een halfjaar geleden al gedaan toen ik vastzat. Nu wil ik die 50 euro die ik voor heb gedokt ook ten volste benutten

En ik ben nu met grit aant proberen, gaat redelijk goed!
nou ik zou zeggen hou ons op de hoogte whehe hoe heet het spelleke ook alweer ook ff kopen haha of is het niks voor meisjes
pi_42054494
Advance Wars: Dual Strike.

Ik kan natuurlijk een opmerking maken over hoe meisjes slecht zijn in ruimtelijk inzicht en dergelijke, maar als je van strategie spellen houdt is het wel wat voor je. Maarja aan de andere kant ben je ook weer een belg he
  vrijdag 22 september 2006 @ 19:27:30 #22
154399 Frederiqueske
pi_42054676
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 19:20 schreef Platina het volgende:

Ik kan natuurlijk een opmerking maken over hoe meisjes slecht zijn in ruimtelijk inzicht en dergelijke, maar als je van strategie spellen houdt is het wel wat voor je. Maarja aan de andere kant ben je ook weer een belg he
BELG?????????? Ben geen belg hoor........
pi_42055364
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 19:20 schreef Platina het volgende:

Lees haar profiel, doe research en je kan zien waar ze vandaan komt...

Niet zomaar dingen gaan blaaten
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  vrijdag 22 september 2006 @ 20:00:51 #24
154399 Frederiqueske
pi_42055751
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 19:50 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

pi_42057309
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 20:00 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Nou is het topic niet al te bijster. Maar moet je hem dan helemaal onder lopen spammen zonder het een keer over het onderwerp van het topic te hebben Gekke belg.

Maar dual strike is idd vet. Ik moet hem nog altijd verder spelen Maar dat gaat wel een keer komen
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  vrijdag 22 september 2006 @ 21:02:16 #26
154399 Frederiqueske
pi_42057693
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 20:49 schreef disjfa het volgende:

[..]

Nou is het topic niet al te bijster. Maar moet je hem dan helemaal onder lopen spammen zonder het een keer over het onderwerp van het topic te hebben Gekke belg.

Maar dual strike is idd vet. Ik moet hem nog altijd verder spelen Maar dat gaat wel een keer komen
nog 1 die het niet ziet....

Dual Strike koop ik maar niet denk ik, geen geduld voor en voor een groot spel moet je de tijd voor nemen en ben een spelletje meestal snel weer beu

verrek nu heeft mijn berichtje toch ineens wel met de topic te maken...
pi_42057763
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 19:50 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Persoonlijke gegevens
Voornaam: Frederique
Achternaam:
Geslacht: Vrouw

Daarbij komend dat ze als een belg praat, kan ik niet echt zeggen dat ik maar wat in de verte rondblaat zonder redelijke aannames.

Op een verdere note: missie 23 uitgespeeld Met Grimm onder en Jake boven op de 18de dag
De missie erna was zo makkelijk had ik binnen 12 dagen (24 tijdslimitiet) gehaald en nu dus de laatste missie.

Die valt me wel tegen. Weer zo een van met 6 CO's tegen de megasterke eindbaas waar ik dus weer 20x verschillende CO's combinaties en technieken kan gebruiken.
  vrijdag 22 september 2006 @ 21:11:34 #28
154399 Frederiqueske
pi_42058014
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 21:04 schreef Platina het volgende:

[..]

Persoonlijke gegevens
Voornaam: Frederique
Achternaam:
Geslacht: Vrouw

Daarbij komend dat ze als een belg praat, kan ik niet echt zeggen dat ik maar wat in de verte rondblaat zonder redelijke aannames.

Op een verdere note: missie 23 uitgespeeld Met Grimm onder en Jake boven op de 18de dag
De missie erna was zo makkelijk had ik binnen 12 dagen (24 tijdslimitiet) gehaald en nu dus de laatste missie.

Die valt me wel tegen. Weer zo een van met 6 CO's tegen de megasterke eindbaas waar ik dus weer 20x verschillende CO's combinaties en technieken kan gebruiken.
Ik als een belg praat..... oooh omdat ik SPELLEKE zei, zoek eens een belg op en ga luisteren en vergelijk dan met mij.... Misschien als je gekeken had naar mijn avatar en mijn website had je misschien iets meer kunnen weten.. maar ja, gelijk oordelen is makkelijker.
pi_42058099
Gemak dient de mens in dit geval. Maar ze is dus geen Belgische
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_42059110
amai klinkt ook belgisch evenals de username en ik ga echt niet van iedere user het profiel checken voordat ik voorbarige conclusies doe. Ik oordeel niet, ik zeg alleen wat ik waarneem.

Wat is jouw roll hier in frits? Ik heb nog geen gameverwante post in dit topic gezien.
  vrijdag 22 september 2006 @ 23:27:00 #31
154399 Frederiqueske
pi_42063050
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 21:40 schreef Platina het volgende:
amai klinkt ook belgisch evenals de username en ik ga echt niet van iedere user het profiel checken voordat ik voorbarige conclusies doe. Ik oordeel niet, ik zeg alleen wat ik waarneem.

Wat is jouw roll hier in frits? Ik heb nog geen gameverwante post in dit topic gezien.
Amai zeggen ze ook in brabant en limburg hoor... en als je dat vaak hoort dan ga je het vanzelf ook wel eens gebruiken hoor. En ben je gelijk een belg als je toevallig 2 belgisch klinkende woordjes gebruikt?? en mijn naam is Frederique als ik belgische zou zijn geweest had mijn naam Frederieke geweest waarschijnlijk.. maja.
pi_42067491
ah dus nu gaan we het niet over dualstrike hebben maar over een hockeymeisje van 13 jaar oud?

Fok you gotta love it
pi_42067844
owjah die heb ik ook nog
had het na 30 uur wel genoeg aan
pi_42075057
quote:
Er gaat toch geen scholiertje uit 1988 mij vertellen wat ik hier wel en niet mag/kan doen. Daar zijn Mods voor. Ga ff lekker verder gamen ofzo.

I do have a life!
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_42075522
mensen die schreeuwen dat ze een leven hebben ....
pi_42075607
mensen zoals jij--->
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  zondag 24 september 2006 @ 15:16:08 #37
66083 Platina
78th Element
pi_42092478
Frits waarom rot je niet snel ff op naar ONZIN ofzoiets, ga je mensen daar maar vervelen
Schreeuwen dat je een leven hebt maar hier wel fijn onzin zitten te posten, tsja het is maar net hoe je een leven wilt omschrijven he.

Ik heb Advance Wars vanmiddag uitgespeeld Ik had in de laatste missie voor de optie yes gekozen toen ze vroegen of ik Von Bolt wou doodschieten, wat gebeurt er als ik no kies? En is het de moeite waard om die missie opnieuw te doen om andere(?) cutscenes te bekijken?

Overigens wel een zeer makkelijke missie, 1ste poging kwam ik 1 dag tekort en de 2de poging had ik nog 1 dag over
pi_42099485
Nog eentje dan:
quote:
tsja het is maar net hoe je een leven wilt omschrijven he
quote:
Ik heb Advance Wars vanmiddag uitgespeeld Ik had in de laatste missie voor de optie yes gekozen toen ze vroegen of ik Von Bolt wou doodschieten
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  zondag 24 september 2006 @ 21:54:54 #39
66083 Platina
78th Element
pi_42099696
Gast, dringt het nou nog niet tot je door? Iedereen heeft hobbies en doet zijn ding, maar die dan te gaan bekritiseren of te zeggen dat iemand anders geen leven heeft terwijl je degene bent die speciaal hier naar toe komt om te posten en te zeggen dat wij geen leven hebben. Dat is pas TRIEST.
pi_42100497
En ik zei nog wel: 'Nog eentje dan'

Ik ga verder niet zeiken ofzo, vond dit alleen een te mooie quote om te laten liggen!
Ga lekker verder spelen, niet te laat naar bed hè!

Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_42114502
quote:
Op zondag 24 september 2006 22:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
En ik zei nog wel: 'Nog eentje dan'

Ik ga verder niet zeiken ofzo, vond dit alleen een te mooie quote om te laten liggen!
Ga lekker verder spelen, niet te laat naar bed hè!

jij bent echt stoer
pi_42116451
Ben nu met hard campaign bezig, opzicht wel relaxt dat ik nu Andy kan gebruiken en Kanbei. Andy + Kanbei op een map zonder bases is zekers wel de bomb .

Heb nu eindelijk ook door dat je de map eerst goed moet bekijken alvorens je een CO pakt. Net ff voor map met 10 copters ofzo die Hachi gast gepakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')