ik doe al 2000 uur World of Warcraftquote:Op donderdag 21 september 2006 16:12 schreef Frederiqueske het volgende:
60 uur lang een spelleke doen???????gestoorde
![]()
TWEEDUIZEND UUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! whahahaha ok ik dacht ff dat het niet erger kon hahaquote:Op donderdag 21 september 2006 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
ik doe al 2000 uur World of Warcraft
Advance Wars DS is super, speel het vrijwel altijd als ik de kans krijg om te DSen, wat vaak zo is als ik bij mijn ouders op bezoek ben bv.
amai dan ben je het nu toch wel beu zeker onderhand haha, als mij het de eerste keer niet lukt, dan misschien nog een tweede keer maar daarna heb ik er geen zin meer in hoor whehe. Som heb ik zin om lekker lang eenspelletje te spelen maar meestal ben ik het beu na 20 minuten ofzoquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:24 schreef Platina het volgende:
Ik zit vast bij missie 23met die 2 vulkanen waarin je binnen 18 dagen de tegenstander moet wegvegen. Al een stuk of 6 keer zonder succes geprobeerd
Jij bent dan ook een vrouw.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:01 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
amai dan ben je het nu toch wel beu zeker onderhand haha, als mij het de eerste keer niet lukt, dan misschien nog een tweede keer maar daarna heb ik er geen zin meer in hoor whehe. Som heb ik zin om lekker lang eenspelletje te spelen maar meestal ben ik het beu na 20 minuten ofzowhehe
Nou duurt nog wel ff 8 jaar denk whehequote:
een ander spelleke kopen misschienquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:58 schreef Platina het volgende:
AAAAAAAH, net die missie 2x geprobeerd. Nog 2 units te mollen maar het mocht niet zo zijn. Iemand tips?
Volgens mij echt een spelleke waar jongens zich helemaal mee uit kunnen leven als ik dat zo eens lees whehequote:Op vrijdag 22 september 2006 17:01 schreef outcast_within het volgende:
trouwens nu kan ik me dat ding herinneren. Neem grit als persoontje onder en euh geen idee meer hoe het er boven uitzag...
eerst concentreren op die lui in de buitense ring van afstand knallen. zsm die base/airport overnemen.
dat had ik een halfjaar geleden al gedaan toen ik vastzat. Nu wil ik die 50 euro die ik voor heb gedokt ook ten volste benuttenquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:00 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
een ander spelleke kopen misschien![]()
nou ik zou zeggen hou ons op de hoogte whehequote:Op vrijdag 22 september 2006 17:14 schreef Platina het volgende:
[..]
dat had ik een halfjaar geleden al gedaan toen ik vastzat. Nu wil ik die 50 euro die ik voor heb gedokt ook ten volste benutten
En ik ben nu met grit aant proberen, gaat redelijk goed!
BELG??????????quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:20 schreef Platina het volgende:
Advance Wars: Dual Strike.
Ik kan natuurlijk een opmerking maken over hoe meisjes slecht zijn in ruimtelijk inzicht en dergelijke, maar als je van strategie spellen houdt is het wel wat voor je. Maarja aan de andere kant ben je ook weer een belg he
Lees haar profiel, doe research en je kan zien waar ze vandaan komt...quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:20 schreef Platina het volgende:
Advance Wars: Dual Strike.
Ik kan natuurlijk een opmerking maken over hoe meisjes slecht zijn in ruimtelijk inzicht en dergelijke, maar als je van strategie spellen houdt is het wel wat voor je. Maarja aan de andere kant ben je ook weer een belg he
quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lees haar profiel, doe research en je kan zien waar ze vandaan komt...
Niet zomaar dingen gaan blaaten![]()
Nou is het topic niet al te bijster. Maar moet je hem dan helemaal onder lopen spammen zonder het een keer over het onderwerp van het topic te hebbenquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nou is het topic niet al te bijster. Maar moet je hem dan helemaal onder lopen spammen zonder het een keer over het onderwerp van het topic te hebbenGekke belg.
Maar dual strike is idd vet. Ik moet hem nog altijd verder spelenMaar dat gaat wel een keer komen
Persoonlijke gegevensquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lees haar profiel, doe research en je kan zien waar ze vandaan komt...
Niet zomaar dingen gaan blaaten![]()
Ik als een belg praat.....quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:04 schreef Platina het volgende:
[..]
Persoonlijke gegevens
Voornaam: Frederique
Achternaam:
Geslacht: Vrouw
Daarbij komend dat ze als een belg praat, kan ik niet echt zeggen dat ik maar wat in de verte rondblaat zonder redelijke aannames.
Op een verdere note: missie 23 uitgespeeldMet Grimm onder en Jake boven op de 18de dag
![]()
De missie erna was zo makkelijk had ik binnen 12 dagen (24 tijdslimitiet) gehaald en nu dus de laatste missie.
Die valt me wel tegen. Weer zo een van met 6 CO's tegen de megasterke eindbaas waar ik dus weer 20x verschillende CO's combinaties en technieken kan gebruiken.
Amai zeggen ze ook in brabant en limburg hoor... en als je dat vaak hoort dan ga je het vanzelf ook wel eens gebruiken hoor. En ben je gelijk een belg als je toevallig 2 belgisch klinkende woordjes gebruikt?? en mijn naam is Frederique als ik belgische zou zijn geweest had mijn naam Frederieke geweest waarschijnlijk.. maja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:40 schreef Platina het volgende:
amai klinkt ook belgisch evenals de username en ik ga echt niet van iedere user het profiel checken voordat ik voorbarige conclusies doe. Ik oordeel niet, ik zeg alleen wat ik waarneem.
Wat is jouw roll hier in frits? Ik heb nog geen gameverwante post in dit topic gezien.
Er gaat toch geen scholiertje uit 1988 mij vertellen wat ik hier wel en niet mag/kan doen. Daar zijn Mods voor. Ga ff lekker verder gamen ofzo.quote:Wat is jouw roll hier in frits? Ik heb nog geen gameverwante post in dit topic gezien.
quote:tsja het is maar net hoe je een leven wilt omschrijven he
quote:Ik heb Advance Wars vanmiddag uitgespeeld Ik had in de laatste missie voor de optie yes gekozen toen ze vroegen of ik Von Bolt wou doodschieten
jij bent echt stoerquote:Op zondag 24 september 2006 22:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
En ik zei nog wel: 'Nog eentje dan'
Ik ga verder niet zeiken ofzo, vond dit alleen een te mooie quote om te laten liggen!
Ga lekker verder spelen, niet te laat naar bed hè!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |