ok is goedquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:51 schreef TwyLight het volgende:
Zullen we vanaf hier ook maar even stoppen met het gebash dan![]()
Het bestaat ook wat langer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik geloof dat Windows Media Center het toch nog steeds beter gaat doen dan Apple Tv. Simpelweg door meerdere mogelijkheden...
299 Euro pjee...quote:
scart is mogenlijk. voor denk nog geen tientje koop je een scart plug.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:54 schreef Rock-shocker het volgende:
Mja ik moet ook nog maar zien wat nou het nut gaat worden van een Apple TV voor mij. Muziek misschien, maar dat kan ik nu ook al naar mijn stereo streamen met mijn AirPort Express.
"Gekochte" tv series checken misschien? Mja maar dan zou ik ook gewoon een kabel kunnen kopen voor mijn PowerBook naar mijn tv.
Daarboven op. Kan je dat ding uberhaupt wel aan een ouwerwetse Scart hangen?
Uiteraard verwacht ik nog wel een leuk verhaaltje over Leopard en iLife, aangezien dit deze keer tot mijn teleurstelling niet verteld is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:54 schreef De_Hertog het volgende:
Overigens. Ik hoorde Steve aan het begin nog iets zeggen over hoe 2007 een mooi jaar ging worden, en dat er veel nieuwe producten aan zaten te komen. Ik weet niet precies wat hij zei, maar het klonk alsof er nog veel aan gaat komen de komende week. Niet om jullie al weer enthousiast te maken voor iets wat wellicht toch niet komt, maar meer zodat iedereen die dit te weinig vond daar rekening mee kan houden.
Die iPhone heeft ook wel een mooie indruk op me achtergelaten...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:56 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Apple heeft weer mooie producten gepresenteerd, jammer dat Leopard o.i.d. niet werd genoemd... maar ach, je kan niet alles hebben. Geef Steve eens ongelijk dat ie voornamelijk over de iPhone ging babbelen na al die jaren geruchten iPhone geruchten.![]()
Het ding voorkomt juist het gebruik van een stylus, pjeequote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:57 schreef het_fokschaap het volgende:
die iphone lijkt wel erg op een pocketpc phone edition
moet je met die iphone nu ook bellen door nummers in te typen met je stylus
dat vond ik niks, liever gewoon een keypad.
je hebt totaal geen stylusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:57 schreef het_fokschaap het volgende:
die iphone lijkt wel erg op een pocketpc phone edition
moet je met die iphone nu ook bellen door nummers in te typen met je stylus
dat vond ik niks, liever gewoon een keypad.
ik deed dat wel met mijn palm tungstenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:58 schreef Cahir het volgende:
Is het met meerdere vingers tegelijk kunnen typen niet een beetje overhyped? Ik bedoel alsj e gaat chatten neem ik aan dat er nooit 2 vingers tegelijk het aanraken anders kan je niet de woorden spellen?
Ik zag net (iPone he) 599 dollar bij 2 jarig aboquote:
Ach, ze werken ook met de beproefde T9 methode, dus maak je niet zo druk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:58 schreef Cahir het volgende:
Is het met meerdere vingers tegelijk kunnen typen niet een beetje overhyped? Ik bedoel alsj e gaat chatten neem ik aan dat er nooit 2 vingers tegelijk het aanraken anders kan je niet de woorden spellen?
Echt niet, het heeft maar 1 toets, de on/off...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zag net (iPone he) 599 dollar bij 2 jarig abo
verder vind ik t meer een palm-top als ik em op apple.com bekijk
met vette vingers dan op je schermpjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Het ding voorkomt juist het gebruik van een stylus, pjee
dan lijkt het een palm topquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Er was in het topic alleen nog maar over Apple TV gepost toen je "$600, jammer" postte, dus erg duidelijk was je nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Viiv ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:04 schreef De_Hertog het volgende:
Iemand trouwens enig idee wat voor processor in die Apple Tv zit? Op de site zeggen ze alleen 'Intel Processor', maar niets over type. En dat maakt me nieuwsgierig
Ik verwacht wel iets van een core 2 duo (minimaal een core duo).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:04 schreef De_Hertog het volgende:
Iemand trouwens enig idee wat voor processor in die Apple Tv zit? Op de site zeggen ze alleen 'Intel Processor', maar niets over type. En dat maakt me nieuwsgierig
Moet je je handen wat vaker wassen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
met vette vingers dan op je schermpje
Ja een Viiv compatible cpu + mobo.quote:
Je zou het haast verwachten. Maar om dat in zo'n kastje te krijgen moet het haast wel een ULV core chip zijn. En die zijn nogal duur. Zouden ze het daarom niet weergeven?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik verwacht wel iets van een core 2 duo (minimaal een core duo).
Ik gok van wel, zit USB op, net zoals op de nieuwe AP Extreme... en daar staat expliciet bij dat hij geschikt is voor aansluiting van een HD.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:09 schreef TwyLight het volgende:
Kan je eigenlijk een externe HDD aansluiten op de AppleTv? Zou wel mooi zijn om dan zo'n LaCie te nemen die ook precies onder een mac mini past
Ik hoop voor Apple dat het een ULV chip is, een core duo / core 2 duo koelen in zo'n klein kastje vereist echt een genieus ontwerp.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je zou het haast verwachten. Maar om dat in zo'n kastje te krijgen moet het haast wel een ULV core chip zijn. En die zijn nogal duur. Zouden ze het daarom niet weergeven?
En er nog bijrekenen dat de transformator ook nog in het kastje zit...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik hoop voor Apple dat het een ULV chip is, een core duo / core 2 duo koelen in zo'n klein kastje vereist echt een genieus ontwerp.
Kwam er al achter dat ik al een heel topic miste...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
Er was in het topic alleen nog maar over Apple TV gepost toen je "$600, jammer" postte, dus erg duidelijk was je niet
Waar ik tijdens het bouwen van systemen op dit moment mee aan het klooien ben is om op een betaalbare manier voldoende warme lucht af te voeren zonder dat je de fans hoort.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:14 schreef ChOas het volgende:
[..]
En er nog bijrekenen dat de transformator ook nog in het kastje zit...
Ik had er 70 voor $72 en 70 voor $55....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:24 schreef Dementor het volgende:
Ik heb nog aandelen gekocht toen ze rond de $60 stonden
Stufi is dan toch nog ergens goed voor
Het zou niet gek zijn, aangezien het gratis bij Tiger zat. (tenminste, de Tiger zoals ik hem had)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:40 schreef super-muffin het volgende:
Trouwens raar dat er geen iWork en iLife '07 zijn uit gekomen. Zouden ze dan toch met Leopard komen?
Wie weet zitten ze zelfs in Leopard zelf
Nee. Het zat gratis bij je Mac, waar ook iLife bij zat. iLife heeft nooit gratis bij Tiger gezeten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het zou niet gek zijn, aangezien het gratis bij Tiger zat. (tenminste, de Tiger zoals ik hem had)
--edit--- vuile kanker nsb-er fftjes je pik lopen trekken bij de adminsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:03 schreef oor het volgende:
... komen uit alle hoeken en gaten.
en wat zijn het toch allemaal experts. tjonge jonge jonge
Zeg zeg doe je rustig aan met de drank.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:03 schreef oor het volgende:
[..]
bobbie smulders vuile kanker nsb-er fftjes je pik lopen trekken bij de admins
Bedankt voor de opheldering. Aangezien hij meeinstalleerde bij een instalatie van OS X dacht ik even dat hij er al bij zat, maar dat is dus niet zo.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee. Het zat gratis bij je Mac, waar ook iLife bij zat. iLife heeft nooit gratis bij Tiger gezeten.
Je krijgt alleen iLife bij de Mac die je koopt en een demo van iWork als je je Mac koopt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het zou niet gek zijn, aangezien het gratis bij Tiger zat. (tenminste, de Tiger zoals ik hem had)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |