Ik zag net (iPone he) 599 dollar bij 2 jarig aboquote:
Ach, ze werken ook met de beproefde T9 methode, dus maak je niet zo druk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:58 schreef Cahir het volgende:
Is het met meerdere vingers tegelijk kunnen typen niet een beetje overhyped? Ik bedoel alsj e gaat chatten neem ik aan dat er nooit 2 vingers tegelijk het aanraken anders kan je niet de woorden spellen?
Echt niet, het heeft maar 1 toets, de on/off...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zag net (iPone he) 599 dollar bij 2 jarig abo
verder vind ik t meer een palm-top als ik em op apple.com bekijk
met vette vingers dan op je schermpjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Het ding voorkomt juist het gebruik van een stylus, pjee
dan lijkt het een palm topquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Er was in het topic alleen nog maar over Apple TV gepost toen je "$600, jammer" postte, dus erg duidelijk was je nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Viiv ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:04 schreef De_Hertog het volgende:
Iemand trouwens enig idee wat voor processor in die Apple Tv zit? Op de site zeggen ze alleen 'Intel Processor', maar niets over type. En dat maakt me nieuwsgierig
Ik verwacht wel iets van een core 2 duo (minimaal een core duo).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:04 schreef De_Hertog het volgende:
Iemand trouwens enig idee wat voor processor in die Apple Tv zit? Op de site zeggen ze alleen 'Intel Processor', maar niets over type. En dat maakt me nieuwsgierig
Moet je je handen wat vaker wassen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
met vette vingers dan op je schermpje
Ja een Viiv compatible cpu + mobo.quote:
Je zou het haast verwachten. Maar om dat in zo'n kastje te krijgen moet het haast wel een ULV core chip zijn. En die zijn nogal duur. Zouden ze het daarom niet weergeven?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik verwacht wel iets van een core 2 duo (minimaal een core duo).
Ik gok van wel, zit USB op, net zoals op de nieuwe AP Extreme... en daar staat expliciet bij dat hij geschikt is voor aansluiting van een HD.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:09 schreef TwyLight het volgende:
Kan je eigenlijk een externe HDD aansluiten op de AppleTv? Zou wel mooi zijn om dan zo'n LaCie te nemen die ook precies onder een mac mini past
Ik hoop voor Apple dat het een ULV chip is, een core duo / core 2 duo koelen in zo'n klein kastje vereist echt een genieus ontwerp.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je zou het haast verwachten. Maar om dat in zo'n kastje te krijgen moet het haast wel een ULV core chip zijn. En die zijn nogal duur. Zouden ze het daarom niet weergeven?
En er nog bijrekenen dat de transformator ook nog in het kastje zit...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik hoop voor Apple dat het een ULV chip is, een core duo / core 2 duo koelen in zo'n klein kastje vereist echt een genieus ontwerp.
Kwam er al achter dat ik al een heel topic miste...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
Er was in het topic alleen nog maar over Apple TV gepost toen je "$600, jammer" postte, dus erg duidelijk was je niet
Waar ik tijdens het bouwen van systemen op dit moment mee aan het klooien ben is om op een betaalbare manier voldoende warme lucht af te voeren zonder dat je de fans hoort.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:14 schreef ChOas het volgende:
[..]
En er nog bijrekenen dat de transformator ook nog in het kastje zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |