Mag het ook dit jaar gebeuren ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens weetje wat best vermakelijk is, topics van begin januari doorlezen vorig jaar
ahja mag ook.quote:
Ok, chill.quote:
Tot zo in bed.quote:
* Maakt een D_A & Merel topicquote:
Plan wel.quote:
Beausjeastiquote:
Ok, welkomquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:59 schreef MrNGm het volgende:
Oh ja, even voorstellen... Was ik vanochtend (2 deeltjes geleden dus) vergeten.
Ik ga in het gewone leven door als Gerdriaan, ben een 16 jarige jongen en ik doe tweetalig VWO. Ik zit op die school in Ede in de 4e klas alweer met profiel N&T met keuzevakken Latijn en informatica(wat ik pas in de 5e krijg). Verder ben ik moderator op een forum van een computerblad, namelijk PC-Active. Daarnaast doe ik niet meer aan sport. Ik heb vroeger op judo gezeten. Dat is nu zo'n 4 à 5 jaar geleden. Vroeger heb ik viool gespeeld, maar nu speel ik keyboard (ook alweer de nodige jaartjes).
En nu even gaan douchen...
Ik ben trots op je.quote:
Haha, lekkâh hoahquote:
dat gaat me te verquote:
Ook hoiquote:
Wtf, ben jij nou een echte Hageneesquote:
Juist schat, goedgezegdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:06 schreef TwyLight het volgende:
Zeg seekfaM je hoeft niet telkens de laatste paar posts te spammen om zo maar een nieuw deel te openen, danwel extra posts te krijgen hoor.
quote:
Noobquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:10 schreef seekfaM het volgende:
":{"
Hou je bek!quote:
Haha, gevalletje gefrustreerd ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:11 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Hou je bek!
En ja ik geef het toe en ik zal het niet meer doen, maar dat had ik me al gerealiseerd dus, ga lekker ergens anders, '' Mod '' spelen
Nee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:12 schreef TwyLight het volgende:
Hoezo zou je gelijk een een wannab-mod zijn als je je ergens aan ergert en vraagt dan wel zegt dat diegene dat niet meer moet doen?
3de keer jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:13 schreef TwyLight het volgende:
Bovendien is het niet de eerste keer dat je het doet maar ongeveer elke keer dat je de kans krijgt.
kwakquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:13 schreef MaddoxX het volgende:
kawk
Ga dan maar lekker naar bedje, sta je morgen weer helemaalquote:
Ga fietsenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:14 schreef TwyLight het volgende:
Je houd het nog bij ook?
Ok, maar toch pik ik het nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:15 schreef seekfaM het volgende:
Nee sorry gasten.. Besef me nu even dat ik een beetje kut doe tegen jullie
Maar, jullie zijn het niet, het zijn gewoon aantal andere mensen die een beetje zwaar kut tegen me doen, en daar ben ik boos op, niet op jullie. sorry even woede op verkeerde mensen afgereageerd
Ach, ik heb dat nu ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:15 schreef seekfaM het volgende:
Nee sorry gasten.. Besef me nu even dat ik een beetje kut doe tegen jullie
Maar, jullie zijn het niet, het zijn gewoon aantal andere mensen die een beetje zwaar kut tegen me doen, en daar ben ik boos op, niet op jullie. sorry even woede op verkeerde mensen afgereageerd
Wat danquote:
Haha, gelukkig maarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:21 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dan doe je dat nietik leef lekker verder
![]()
Applequote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Alles is kut. Behalve de Apple iPhone.![]()
Ja, alleen zijn die tyvesduurquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat is idd nu een glunsteringquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Idd, echt kutquote:
itunes enzo.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:24 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ach. Gelukkig heb ik de argumenten en jij het vooroordeel.![]()
Doe dan een HP usbstick kopen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:25 schreef MaddoxX het volgende:
iPod is gewoon craplevensduur van die batterijen is nog geen geen halfjaar
iTunesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:26 schreef mstr het volgende:
[..]
itunes enzo.
Maar, volgens mij heeft alleen Bart mijn geniale topic pas gezien
Wat is dat nou weer voor een bullshit gezeik. ik heb hier nog een iPd 2G die werkt nog perfect en mijn iPod 5G werkt ook nog goed.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:25 schreef MaddoxX het volgende:
iPod is gewoon craplevensduur van die batterijen is nog geen geen halfjaar
ja hoor, twas vet simpel, maar moet nog wennenquote:
Mja ik zelf heb geen extreme nodig hier. de huidige express werkt goed.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:37 schreef seekfaM het volgende:
Wel nieuwe airport. En iLive en Iwork zijn meer standaard dingen, die komen er gewoon
Een goed begin is het halve werkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
ja hoor, twas vet simpel, maar moet nog wennen
Mijne ook niet, net te vroeg gekocht.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:41 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja ik zelf heb geen extreme nodig hier. de huidige express werkt goed.
eigenlijk wel een must voor de appletv maar mijn imac heeft geen 802.11n
achja zit nu lekker met gitaar hier mn oom is hier met zn ex en dat is echt knipperlicht dit en dat in slow versnelling zegmaar (ik kan het iig niet meer volgenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:47 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk
en dan zou je nog sneller klaar zijn![]()
Vooral met die bokshandschoen vin ik wel geinig, met weeman, hoe Bam dan lachtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:49 schreef gfo het volgende:
seireus ik heb jackass 2 nog nooit gezien.. maar ik vind em echt vet
weeman die net geplet wordt door zon vrouw van 200 kilo, het stuk dat ze trefbal gaan doen met die zwareballen.. en ook met ryan dunn. dat bam margera dat rolluik naar benede doet.. als hij gelanceerd wordt in dat winkelwagentje!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vooral met die bokshandschoen vin ik wel geinig, met weeman, hoe Bam dan lacht![]()
Eerste keer lancering met Johnny knoxville, met die raket, dat het misluktquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:59 schreef gfo het volgende:
[..]
weeman die net geplet wordt door zon vrouw van 200 kilo, het stuk dat ze trefbal gaan doen met die zwareballen.. en ook met ryan dunn. dat bam margera dat rolluik naar benede doet.. als hij gelanceerd wordt in dat winkelwagentje!
Tot nu toe is hij echt geweldigquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Eerste keer lancering met Johnny knoxville, met die raket, dat het mislukt
Ah je bent nog niet klaar, da dacht ik sorryquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:04 schreef gfo het volgende:
steve o heeft nu slang met bier in zijn reet
Hmm dat einde is vetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:07 schreef gfo het volgende:
anaconda ballenbakhoe verzinnen die idoten die shit allemaal
opzoekzequote:
Slaap lekkerquote:
zit er nog 1quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hmm dat einde is vetals ze die slang druit hebben
Nog niet gevondenquote:
en wat doen ze drmee?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:13 schreef gfo het volgende:
gvd gaan ze sperma van een paard opzuipen te ranzig
juist datquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:18 schreef gfo het volgende:
ik heb het doorgespoeld want ik vond het TE ranzig
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:22 schreef mstr het volgende:
Jullie missen hier heel wat: Meisjes die tegen je aanlopen
Niets, maar kijk ook waar het staat, in ONZ.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:23 schreef gfo het volgende:
wat heb je aan meisjes die ALLEEN tegen je aankomen?
Das voor Do al heel wat hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:23 schreef gfo het volgende:
wat heb je aan meisjes die ALLEEN tegen je aankomen?
Dat doet maar één iemand, en daar heb ik dus ruzie meequote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Das voor Do al heel wat hoor
Normaal lopen ze via de andere kant van de gang om hem maar niet aan te hoeven raken.
Neuh.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:24 schreef gfo het volgende:
[..]
Dat meen je nietonzin is dat serieus
?
Dat lijkt me zó maar dan ook echt zóó klotequote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:26 schreef gfo het volgende:
kut als meisjes in een straal van x aantal meter niet om je heen lopen
ik denk dat het te laat voor mij isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat lijkt me zó maar dan ook echt zóó klote
Watdan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
ik denk dat het te laat voor mij is![]()
snap dr geen fuck meer vanquote:
Waarom denk je dat het voor jou te laat is dat het klote is dat ze om je heen lopen met x meters?quote:
Daar doelde ik toenstrax dus opquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:29 schreef gfo het volgende:
ik ook niet.. daarom zeg ik maar wat.. iig die raket klapt de eerste keer uit elkaar
Watdan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar doelde ik toenstrax dus op![]()
Morgen hebben jullie of heel veel last van me (zoals gewoonlijk) of helemaal geen last meer van me
![]()
Ik ga voor Cquote:
Nja dr is zo`n mafkees... wacht, ander woordquote:
quote:
Ben ik heel nep als ik niet weet wat dat isquote:
Ja.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ben ik heel nep als ik niet weet wat dat is![]()
Hehe jep en waar die baard van is gemaaktquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:42 schreef gfo het volgende:
ok jackass 2 was echt geweldigvooral dat ze die nep aanslag willen doen met die taxi.. die gast schijt hem echt XD
Ja echt ranzige shit.. iemand heeft luizne meegnomen.. van wie zijn die luizenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hehe jep en waar die baard van is gemaakt
Iddquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:43 schreef gfo het volgende:
[..]
jackass maar dan 30x erger.. spijker door je zak enzo
kept gekopieerd, mjaquote:
toekomstquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
kept gekopieerd, mja. doe ookal iets van 6 uur een poging om te leren maarja, wat hebje draan
Ik heb het samen met een vriend al opgegeven vanmiddag toen we het oefententamen van morgen bekekenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
kept gekopieerd, mja. doe ookal iets van 6 uur een poging om te leren maarja, wat hebje draan
en dan te bedenken dat ik dr (waarschijnlijk) tot mn pensioen zitquote:
Hahaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ik dr (waarschijnlijk) tot mn pensioen zit![]()
Succes dan iig, ik morgen ook toets maar ach, die docent loopt altijd te eikelen, vorige toets (zelfde vak, ander onderwerp) had ik 1e keer 3,2, mocht ik herkansen op een maandag, normaal maandags stage van 8 tot 4, nu was herkansing om 11 uurquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:55 schreef Bravebart het volgende:
Mwa ik ben maar aan het bier gegaan en ga morgen relaxt dat tentamentje maken, er van uitgaande dat ik het toch niet haal
Haha, das wel chill jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Succes dan iig, ik morgen ook toets maar ach, die docent loopt altijd te eikelen, vorige toets (zelfde vak, ander onderwerp) had ik 1e keer 3,2, mocht ik herkansen op een maandag, normaal maandags stage van 8 tot 4, nu was herkansing om 11 uur. naja drvoor ga je dus niet naar stage, en drna ga je eerst nog ff langs cafetaria, zit je dr nog maar 2 uur ofzo, dus als ik het haal mooi, als ik het niet haal ook genoeg positieve punten
![]()
Zie quotequote:
Jep, maar waarschijnlijk heb ik een half jaar studievertraging aan mn reet hangen, waarschijnlijk lul ik me dr wel weer uitquote:
quote:
Is goedquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jep, maar waarschijnlijk heb ik een half jaar studievertraging aan mn reet hangen, waarschijnlijk lul ik me dr wel weer uit, maar mocht dit niet zijn dan hek maar pech. Iig, ik kreeg vanaf september tot februari om 6 opdrachten te doen. 'k Heb dr nu 2 af. en nog 3 weken ofzo dus... Naja nu heb ik het geluk dat ik liever een 6 heb en alles af dan een 9 en maar 2 af
, maar toch het wordt wel ff blokken denkik (afin ben opzich wel goed in nachtwerk, maarja begeleidster moet dan ook meewerken
)
Ik meld nog wel of ik door ben![]()
Naja, ik weet wel dat als ik door ben (ook als ik het niet ben BTWquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is goed
Maar nachtwerk is chill ja
Haha, ja daar heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Naja, ik weet wel dat als ik door ben (ook als ik het niet ben BTW) dat ik gwoon gelijk int begin eraan ga trekken, je doet er even lang over (misschien langer) maar je hebt minder druk, en ik heb altijd nog de kantjes eraf gelopen, maar ik merk nu dat het toch wel makkelijk is als je eerder klaar ben (wijsheid komt met de jaren he?!
)
Ach ja, ik de dikke verhalen en jij de halve zinnetjesquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ja daar heb je helemaal gelijk in
Ghehe, dan heb je het juiste groepje gekozenquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ach ja, ik de dikke verhalen en jij de halve zinnetjes. maarja, eigenlijk best wel slecht van mn docent ook, want de klas is in 3en gesplitst (9 per MWB-groep) en de andere 2 groepen moesten ze voor de kerstvakantie al 5 opdrachten af hebben, en wij moesten gewoon zorgen dat we de 6 op tijd hebben, dus eigenlijk is het al meer naar het PABO niveau maar daar ben ik gewoon nog niet aan toe blijkbaar
. Naja ik weet wel wat ik doe vaak maar nu dus nog net eventjes niet
![]()
True, maar als ik eerlijk ben zie ik mezelf dit ook nog wel met een ruime voldoende af te rondenquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ghehe, dan heb je het juiste groepje gekozenKan je op veel relaxter tempo werken dan die van die groepjes van voor de kerstvakantie
Ok, slaap lekkerquote:
Heuyquote:
Ah, ik dacht al, waar blijft Bartquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al, waar blijft Bart![]()
Nee kutquote:
Okquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee kut
Maargoed, komt wel weer goed![]()
Ok, slaap lekkerquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ok
Ik ga slapenBen echt kapot
![]()
Goedemorgen mereltjeliefquote:
Je bent er vroeg bij men!quote:
Ik ben dr welquote:
Haha wijsneusquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:57 schreef gfo het volgende:
ahhhh eerste hele dag uitval van 2007 is ook weer een feit!heerlijk lekker nijnja vervelen XD
door omstandighedenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:00 schreef gfo het volgende:
hehe ja ik moet ondanks ik vrij ben nog een heel spaans taaldossier makenen aangezien ik door omstandigheden nooit fatsoenlijk aanwezig kon zijn in de lessen
Kan je d'r ook niet binnendoor komen (bij het brandprogramma?) of downloaden? of kan je het dan alsnog niet installerenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:10 schreef Merel1808 het volgende:
Jezus. Ik moet een cd branden. Dus ik moet op de pc van mn pa. Wil die het wachtwoord niet geven.![]()
Jij drumt? Wat voor'n muziek maak je danquote:
Ik drum niet, ik heb echt het maatgevoel van een garnaalquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij drumt? Wat voor'n muziek maak je dan?
Van het...? Gelukt met CDquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik drum niet, ik heb echt het maatgevoel van een garnaal
En mn mond doet pijn nu![]()
Hoe erg heeft hij (zij?) je mond bewerktquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, nu is het wel gelukt met de CD's, gelukkig
Pijn van de tandarts![]()
Dat is zó klotequote:Op woensdag 10 januari 2007 12:07 schreef wickedweirdo het volgende:
ik begin ineens snotterig te worden.. plus dat ik een irritante kriebel in m'n keel heb waardoor ik steeds moet hoesten![]()
Er zal er vast wel 1 zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:10 schreef wickedweirdo het volgende:
Mja idd, waar het zo ineens vandaan komt.. Joost mag het weten
en nu hopen dat hier geen Joost ronddwaalt
LLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
hahahahahahahahquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
LLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
pwntquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:10 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahahahahahahah
GODSE TYFUS TERING REGEN![]()
Idd, echt kutweer om in de trein te zittenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:10 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahahahahahahah
GODSE TYFUS TERING REGEN![]()
ik ben droog over gekomen hoorquote:
veel plezier daar!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, echt kutweer om in de trein te zitten![]()
![]()
Naja boeien, ik ben naar Utrecht
Doeg allemaal en Lis![]()
netjes!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:24 schreef nijnja het volgende:
uiteindelijk als 1 van de weinigen m'n opdrachten af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |