Volgens hun managementbureau ProActs zal de band eind dit jaar een "adempauze inlassen" van ongeveer een jaar. De formatie heeft tien jaar vrijwel onafgebroken opgetreden. Veel fans vrezen echter dat de aangekondigde 'adempauze' de opmaat is tot een totale breuk tussen de bandleden. ProActs-woordvoerder Klaas de Jong weigert echter elk commentaar.
Volgens de bandleden is de adempauze op zijn plaats, gezien de recent uitgekomen cd's Kastkrakers en de dvd Open. De bandleden willen met de adempauze eigen activiteiten ontplooien. Vanaf zaterdag start de theatertour Kastkrakers. Na deze geplande tour en optredens tijdens zomerfestivals houdt de band het eventjes voor gezien.
(uit de Telegraaf)
De zon schijnt, de vogeltjes fluiten en de Kast is (althans voorlopig) uit elkaar!
quote:Die waren toch begin van dit jaar al gekapt? alleen vandaag kwam pas het officiele bericht
Op vrijdag 18 januari 2002 11:06 schreef SanderThomas het volgende:
JahEn rijk de gooijer en maarten spanjer stoppen met KPN reclames, dit is de mooiste dag uit m'n leven
quote:quote van Stenders vroeg op radio 3
komen strakkies terug als nachtkastje (afgeslankte versie)
is er ook zulk goed nieuws over Twarres misschien?
Hier staat een minder niet leuke Jelle-Parodie, volgens mij heeft Sieb er zelf aan meegewerkt. gemaakt voor/door Patrick Kicken.
Download is legaal
http://www.kicken.com/audio/Patrick_Kicken-SybvanderKast.mp3
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 18-01-2002 14:44]
quote:Zeg nooit nooit, hoorde ze vandaag nog op de radio op mn werk....
Op vrijdag 18 januari 2002 11:07 schreef Kipman het volgende:
Nou ja, we hadden de laatste jaren ttoch geen last meer van De Kast. Ze worden nooit meer op de radio gedraaid. Dus dat ze een jaartje rust nemen, zal voor mij ongemerkt blijven.
quote:dit is een mooi begin, jammer dat het maar voor een jaar is.
Op vrijdag 18 januari 2002 12:43 schreef Meister het volgende:
GVD! Goed nieuws (nu Blof en Acda & De Munnik nog)
Nu idd die andere nog, misschien kunnen ze met drie bandjes samen iets gaan doen op de hei waar niemand er last van heeft.
quote:Dat zou ik niet willen zeggen. Maar dit is wel goed nieuws.
Op vrijdag 18 januari 2002 12:43 schreef Meister het volgende:
GVD! Goed nieuws (nu Blof en Acda & De Munnik nog)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |