quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn vriendin had ons opgegeven voor de Vriendinnenochtend () die gisteren was, en daar zat een bonnetje bij voor een gratis tas.
Kan zijn dat deze caissiere van een andere afdeling kwam. Maar dan kwam de caissiere ernaast ook van een andere afdeling.
Oh ja, en ik kocht twee boekjes: Het grote billenboekvoor mijn dochter en een ander boek. Beide boekjes stonden niet in de kassa en niet in het mapje dat ze erbij hadden. Dus dat duurde ook al eeuwen, voordat ze daar de prijzen van hadden. Toen nog dat geklooi met de tas, en later nogmaals geklooi met de tas van mijn vriendin. Echt, de mensen die achter ons in de rij stonden, wat hebben die gebaald
![]()
Hhmmm..heb ik ook weer gehad.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:39 schreef MUUS het volgende:
Waarom liegt dat kijkenofhetopvoorraadisding tegen mij?. Van twee dingen zegt 'ie dat ze op voorraad zijn in Delft en ze waren er net toch mooi niet. Poftedomme.
. Nu weet ik ook niet wanneer ze er dan wel zijn, want dat kijkenofhetopvoorraadisding liegt.
. Ga ik dadelijk volgende keer weer voor Jan Lul.
.
Had ik al poftedomme gezegd?. Poftedomme.
.
Ah, tof. Als iets dan op is, kunnen ze ook meteen doorgeven wanneer het weer binnenkomt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
je kunt ook het kijkenofhetopvoorraadistelefoonnummer bellen, die hebben inzicht in de actuele voorraadsituatie en kunnen je dus melden of er ergens nog 20 van zijn of dat er nog 3 stuks zijn en er dus een risico in zit dat tegen de tijd dat jij bij IKEA bent, die drie stuks op zijn.
Wanneer ben je gister geweest dan? Ik heb namelijk gisteravond ook nog drie kwartier kassa gedaan... (ik weet trouwens wel hoe je die bonnetjes moet verwerken en ik sta normaal niet eens aan de kassa...)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die lamp hebben wij ook. Leuk is hij he!
Ik ben gister met een vriendin weer eens naar Ikea geweest. In de gids die laatst verspreid is, stond zo'n decoratieboompje waar je sieraden aan kunt hangen, voor 4,95 Het hele ding was nergens te zien bij Ikea en op de site kent hij de zoekterm ook niet.
En ik heb zelf het gidsje niet thuis, heb gister ff bij mijn moeder op internet gekeken, dus ik kan ook nog eens niet verder zoeken![]()
Ooooh en de caissieres gister! Wij hadden zo'n kortingsbonnetje voor een gratis blauwe Ikeatas. De caissiere wist niet hoe ze het moest verwerken. En de caissiere naast haar ook niet. En de rij achter ons keek achtereenvolgens![]()
![]()
![]()
![]()
Toen was er eindelijk een helder licht dat het voor elkaar kreeg. Toen moest mijn vriendin afrekenen. En begon het hele gedoe weer van voren af aan. Mijn vriendin wilde het kleine blauwe tasje van 50 ct gratis, maar ze mocht alleen de grote van 1 euro gratis. En vervolgens was de caissiere wederom vergeten hoe ze ook alweer die gratis tas moest verwerken en wist de muts naast haar het ook nog steeds niet
.
Ikea Hengelo: DOE er wat aan.
Verder was het een geslaagd ochtendje hoor, lekker rondgeneusd en wat leuke dingetjes gekocht.
Heel erg leukquote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:51 schreef MaLo het volgende:
Die lamp hebben wij ook. Leuk is hij he!
Dat boompje heet STATIST en is te vinden bij de decoratieafdleing (met de geurkaarsen enzoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben gister met een vriendin weer eens naar Ikea geweest. In de gids die laatst verspreid is, stond zo'n decoratieboompje waar je sieraden aan kunt hangen, voor 4,95 Het hele ding was nergens te zien bij Ikea en op de site kent hij de zoekterm ook niet.
En ik heb zelf het gidsje niet thuis, heb gister ff bij mijn moeder op internet gekeken, dus ik kan ook nog eens niet verder zoeken![]()
[..]
Kruisboog?!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel erg leukWaarom ie kruisboog heet, is mij een raadsel trouwens
Ik zing meestal zachtjes *o denneboom* als ik langs loop
KRYSBOquote:
Jah dat meende ik ook inderdaad...quote:Op zondag 28 januari 2007 01:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
KRYSBO
en dat dan heel vrij vertaald
Wij zijn rond een uurtje of 12:30 weer weggegaan. Tenminste, dat probeerden wequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wanneer ben je gister geweest dan? Ik heb namelijk gisteravond ook nog drie kwartier kassa gedaan... (ik weet trouwens wel hoe je die bonnetjes moet verwerken en ik sta normaal niet eens aan de kassa...)
Edit: ow je bent op de vriendinnenochtend geweest.. was het leuk?
Het nadeel van de kassa's is dat er best veel te onthouden is met verschillende pasjes, regels en dat soort dingen... dus waarschijnlijk heb je inderdaad iemand (of twee iemanden) getroffen die nieuw of net achter de kassa zaten...
Ah thnx, dat was de naam ja! Ik heb in Hengelo hard gezocht, maar hem niet kunnen vinden, ook niet op de decoratieafdeling. Ach, ik vind wel iets anders voor mijn sieradenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:44 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat boompje heet STATIST en is te vinden bij de decoratieafdleing (met de geurkaarsen enzo). We hebben ze nog gewoon in het assortiment, kan zijn dat we alleen maar de gele variant hebben, die kleur verkoopt namelijk niet zo goed
.
Heet hij zo ja? Helemaal niet op geletquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel erg leukWaarom ie kruisboog heet, is mij een raadsel trouwens
Ik zing meestal zachtjes *o denneboom* als ik langs loop
Haha naja ok das het belangrijkste natuurlijk... Als het maar gezellig was!quote:Op zondag 28 januari 2007 10:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij zijn rond een uurtje of 12:30 weer weggegaan. Tenminste, dat probeerden we. Ik denk dat wij inderdaad gewoon pech hebben gehad. Nou ja, we hebben een leuke ochtend gehad. Gratis thee met appeltaart en een gratis tas, en lekker geshopt
.
[..]
Ah thnx, dat was de naam ja! Ik heb in Hengelo hard gezocht, maar hem niet kunnen vinden, ook niet op de decoratieafdeling. Ach, ik vind wel iets anders voor mijn sieraden.
Ok, dank je wel!quote:Op zondag 28 januari 2007 11:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha naja ok das het belangrijkste natuurlijk... Als het maar gezellig was!
[afbeelding]
.... staat bij ons in Hengelo bij het decoratiespul na het glas en servies. Als je daar loopt heb je links het inpakpapier, voor de vazen en rechts van je de kaarzen. STATIST staat direct voor het inpakpapier.
(misschien voor als je binnenkort toch nog een keertje bij IKEA komt en em eigenlijk toch nog wilt hebben)
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:31 schreef schatje het volgende:
Verkoopt IKEA Nederland ook de Stockholm collectie ?
Nope kunnen alleen per 4 gedimt worden.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:53 schreef mrcool het volgende:
Ik zit er aan te denken de Glimt hanglamp te kopen. Nu staat erbij vermeld dat je de lamp aan en uit kunt zetten en kunt dimmen door de lamp aan te raken. Nu zitten er dus 4 lampjes aan en vraag ik me dus af of je deze 4 afzonderlijk kunt dimmen en aan en uit kunt zetten of dat ze alle 4 tegelijk gaan.
Het gaat dus om deze lamp:
[afbeelding]
ja, bij een designzaak betaal je pas echt de hoofdprijsquote:Op maandag 29 januari 2007 19:02 schreef Q. het volgende:
Nederlanders zijn gewoon cheapo's. Of ze willen geen duurdere dingen bij IKEA kopen maar ergens bij een design-zaak. Valt ook wel wat voor te zeggen.
Vette lamp is dat die heb ik ook hangen hier thuisquote:Op maandag 29 januari 2007 19:04 schreef nikanoru het volgende:
[..]
Nope kunnen alleen per 4 gedimt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |