abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45270395
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:17 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik wil een 45cm vaatwasser van renlig, is die alleen te combineren met 50cm deuren en heb je dus (lelijke) bedekkingspanelen nodig of bestaat er ook een mogelijk om echt van die 45cm gebruik te maken. ik geloof dat er in de rubrik serie iets zit???

advies?
. Dit zijn leuke vragen om te leren! Nu is het zo dat afwasmachines niet in kastjes geplaats worden, deze staat op eigen stelpoten, er hoeft dus idd geen rekening gehouden te worden met de standaard kast maten (30-40-50-60-80). Alleen nu weet ik nóg niet of er dan een passende deur van 45cm. is te vinden of dat je zelf iets moet gaan fabriceren. Nu werk ik morgen weer en zal deze vraag dan even stellen! Hij staat al op de memo , ik zal proberen zelfs in mijn pauze te antwoorden
pi_45292201
Ik heb van de week dit dvd rek (flärke)

in de winkel zien hangen. Helaas stond erbij dat hij in bestelling is.. Maar de medewerker kon niet zien wanneer hij dan wel zou binnen komen. (delft)

Wie weet meer?? Dan kan ik eindelijk mijn dvdtjes (netjes) opbergen..
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:00:23 #53
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45298693
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:55 schreef WebForce het volgende:

[..]

. Dit zijn leuke vragen om te leren! Nu is het zo dat afwasmachines niet in kastjes geplaats worden, deze staat op eigen stelpoten, er hoeft dus idd geen rekening gehouden te worden met de standaard kast maten (30-40-50-60-80). Alleen nu weet ik nóg niet of er dan een passende deur van 45cm. is te vinden of dat je zelf iets moet gaan fabriceren. Nu werk ik morgen weer en zal deze vraag dan even stellen! Hij staat al op de memo , ik zal proberen zelfs in mijn pauze te antwoorden
Dat is idd alleen de Rubrik, die past precies, anders moet je gaan werken met deurtjes van 50cm en dat is idd lelijk.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 23:35:57 #54
92354 Nuvole
feeling good
pi_45302088
Wow, wat een FAMILY-korting!
5 hele centen!!!

Wie 't kleine niet eert.....
Only the good die young.
pi_45302584
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:32 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Doorrijden op A28, met al die flitsdingen?
Kun je daarna weer terug naar huis bij aankomst, geld uitgeven aan de bonnen.
Flitsdingen??? Dan moet ik toch wat beter opletten....
pi_45303107
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:35 schreef Nuvole het volgende:
5 hele centen!!!

Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_45307685
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:35 schreef Nuvole het volgende:
5 hele centen!!!

!
Met die 10% extra PLUNDRA! korting geeft dat ook zo'n leuk effect... koop je 4 MOTTO schaaltjes voor ¤0,20, krijg je in totaal 4x ¤0,02 = ¤0,08 extra korting
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zaterdag 13 januari 2007 @ 15:45:07 #58
92354 Nuvole
feeling good
pi_45315101
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:30 schreef Allan24 het volgende:

[..]

!
Met die 10% extra PLUNDRA! korting geeft dat ook zo'n leuk effect... koop je 4 MOTTO schaaltjes voor ¤0,20, krijg je in totaal 4x ¤0,02 = ¤0,08 extra korting
Gelukkig waren de kortingen in de winkel vanmorgen een stuk beter dan deze. Ik heb weer wat spulletjes bij elkaar gezocht. Gaat mijn fijne JERKER-bureauserie er helemaal uit? Ik heb nog maar een extra opzetplank meegenomen voor 9 euro inclusief FAMILY-korting. En zelfs in de koopjeshoek een losse adapter gevonden voor een lamp (IKEA-klassiekertje) die ik hier heb staan. Dus dat is nu weer een setje.

En wat is het toch druk met al die gezinnen op zaterdag. De parkeerplaats was om 11 uur al vol. Ik had door de week geen tijd, anders was ik wel al eerder gegaan.

En dan roepen ze ook zo zielig om: " Willen de ouders hun kinderen die al langer dan 1 uur in Smaland zijn op komen halen."
Zo kansloos he. Die ouders zijn blij dat ze eindelijk een uurtje van die kwijlebabbesen verlost zijn.
Only the good die young.
pi_45316497
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 15:45 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Gelukkig waren de kortingen in de winkel vanmorgen een stuk beter dan deze. Ik heb weer wat spulletjes bij elkaar gezocht. Gaat mijn fijne JERKER-bureauserie er helemaal uit? Ik heb nog maar een extra opzetplank meegenomen voor 9 euro inclusief FAMILY-korting. En zelfs in de koopjeshoek een losse adapter gevonden voor een lamp (IKEA-klassiekertje) die ik hier heb staan. Dus dat is nu weer een setje.

En wat is het toch druk met al die gezinnen op zaterdag. De parkeerplaats was om 11 uur al vol. Ik had door de week geen tijd, anders was ik wel al eerder gegaan.

En dan roepen ze ook zo zielig om: " Willen de ouders hun kinderen die al langer dan 1 uur in Smaland zijn op komen halen."
Zo kansloos he. Die ouders zijn blij dat ze eindelijk een uurtje van die kwijlebabbesen verlost zijn.
ze willen zelf kinderen en bovendien moet je ook andere ouders de kans geven om hun kinderen een uurtje te dumpen
pi_45324817
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 15:45 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Jep... de JERKER bureauserie is uitgaand en sommige delen zijn al niet meer leverbaar (in Hengelo).
In Hengelo hebben we ook bepaalde delen al in de PLUNDRA! zitten...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 13 januari 2007 @ 23:31:47 #61
92354 Nuvole
feeling good
pi_45330493
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 20:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Jep... de JERKER bureauserie is uitgaand en sommige delen zijn al niet meer leverbaar (in Hengelo).
In Hengelo hebben we ook bepaalde delen al in de PLUNDRA! zitten...
Zonde zeg. Zo'n goed ontwerp van Nicolas Cortolezzis. (ja, mooie naam vind ik dat )
In de plaatselijke IKEA waren alle onderdelen stevig afgeprijsd en volgens mij al sinds eind december, aangezien ik op meerdere bordjes 'prijzen geldig van (ik meen) 30/12/2006 t/m 20/01/2007' zag staan. Is dat bij meer vestigingen zo?
Only the good die young.
pi_45331108
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 23:31 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Zonde zeg. Zo'n goed ontwerp van Nicolas Cortolezzis. (ja, mooie naam vind ik dat )
In de plaatselijke IKEA waren alle onderdelen stevig afgeprijsd en volgens mij al sinds eind december, aangezien ik op meerdere bordjes 'prijzen geldig van (ik meen) 30/12/2006 t/m 20/01/2007' zag staan. Is dat bij meer vestigingen zo?
Wat is in dit geval de plaatselijke IKEA?

Iedere IKEA vestiging kan zelf bepalen welke artikelen ze voor welk bedrag afprijzen. Het kan dus ook voorkomen dat er in Nederland vestigingen zijn die de hele JERKER serie niet in de aanbieidng hebben...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_45338660
Ik wil deze (Dalom)

Hij is alleen al een hele tijd niet meer leverbaar in Delft
Saartje
  zondag 14 januari 2007 @ 17:32:28 #64
92354 Nuvole
feeling good
pi_45348461
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 23:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat is in dit geval de plaatselijke IKEA?

Iedere IKEA vestiging kan zelf bepalen welke artikelen ze voor welk bedrag afprijzen. Het kan dus ook voorkomen dat er in Nederland vestigingen zijn die de hele JERKER serie niet in de aanbieidng hebben...
Het is een vestiging waarvan er geen medewerker vertegenwoordigd is in dit topic (volgens de OP), wat best opmerkelijk is, aangezien het zeker geen nieuwe vestiging is. Misschien ligt het fok!-deelnamegehalte hier lager ofzo. .
Only the good die young.
pi_45348971
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:32 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Het is een vestiging waarvan er geen medewerker vertegenwoordigd is in dit topic (volgens de OP), wat best opmerkelijk is, aangezien het zeker geen nieuwe vestiging is. Misschien ligt het fok!-deelnamegehalte hier lager ofzo. .
Eindhoven of Groningen?
pi_45361148
Wie weet wanneer de FUSA vergrootspiegel weer op voorraad is? Ik zit al weken te kijken op de site, maar op Delft en Eindhoven na, is ie in alle vestigingen niet op voorraad.
...
pi_45382688
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 18:23 schreef loezzie het volgende:
Ik heb van de week dit dvd rek (flärke)
in de winkel zien hangen. Helaas stond erbij dat hij in bestelling is.. Maar de medewerker kon niet zien wanneer hij dan wel zou binnen komen. (delft)

Wie weet meer?? Dan kan ik eindelijk mijn dvdtjes (netjes) opbergen..
Weet iemand wanneer ze verwacht worden??
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  maandag 15 januari 2007 @ 20:59:31 #68
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45386136
quote:
Op maandag 15 januari 2007 19:37 schreef loezzie het volgende:

[..]

Weet iemand wanneer ze verwacht worden??
Ik kijk morgen wel even wanneer het FLARKE dvd-rek binnenkomt.
  maandag 15 januari 2007 @ 21:51:16 #69
157986 FitzChevalric_Ziener
Registrated Trademark
pi_45388178
Ik vind het jammer dat de Ekarp Pendel overal al tijden is uitverkocht. Ik wil er namelijk drie hebben, vind ze erg mooi. Heb nu de standaart pendel gekocht.
BEAUTY, truth, and rarity,
Grace in all simplicity,
Here enclosed in cinders lie.
  MOL-held maandag 15 januari 2007 @ 23:34:28 #70
44635 XMN8R
mag dat?
pi_45392094
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:00 schreef WebForce het volgende:

Dat is idd alleen de Rubrik, die past precies, anders moet je gaan werken met deurtjes van 50cm en dat is idd lelijk.
1) Die vaatwasser wil ik ook! , maar waarom is een paneel van 50 cm op een afwasmachine van 45 cm lelijk? alleen omdat het paneel dan aan elke kant 2,5 cm uitsteekt?

2) Ik wil de keuken iets hoger plaatsen, zodat het werkblad mooi aansluit op het raam (en de huidige vensterbank vervangt), maar dan moeten de plinten ook wat hoger zijn en goed passen, dus: hoe hoog zijn de plinten eigenlijk?

3) Laatste vraagje: is de EKTORP chaise-longue uit het assortiment? Hij staat wel in de gids, maar ik kan m nergens meer vinden op de site.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_45392264
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:34 schreef XMN8R het volgende:

[..]

2) Ik wil de keuken iets hoger plaatsen, zodat het werkblad mooi aansluit op het raam (en de huidige vensterbank vervangt), maar dan moeten de plinten ook wat hoger zijn en goed passen, dus: hoe hoog zijn de plinten eigenlijk?
Volgens mij zijn de plinten ongeveer 16cm. Wat je wel kunt doen is een lichtlijst tussen werkblad en kastjes plaatsen waardoor het werkblad hoger komt te liggen.
quote:
3) Laatste vraagje: is de EKTORP chaise-longue uit het assortiment? Hij staat wel in de gids, maar ik kan m nergens meer vinden op de site.
Volgens mij zit ie nog wel in het assortiment, maar is er een reden dat ie niet op internet staat (misschien niet zo goed leverbaar...)
  MOL-held maandag 15 januari 2007 @ 23:52:50 #72
44635 XMN8R
mag dat?
pi_45392752
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:38 schreef Bartjebart het volgende:

Volgens mij zijn de plinten ongeveer 16cm. Wat je wel kunt doen is een lichtlijst tussen werkblad en kastjes plaatsen waardoor het werkblad hoger komt te liggen.
oeh! klinkt goed!
maareh... wat is een lichtlijst, en hoe hoog zijn die? (voordat ze me daar gaan uitlachen )
quote:
Volgens mij zit ie nog wel in het assortiment, maar is er een reden dat ie niet op internet staat (misschien niet zo goed leverbaar...)
ah, bedankt... ik zal vandeweek eens bij verschillende filialen gaan kijken/vragen.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_45392860
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:52 schreef XMN8R het volgende:

[..]

oeh! klinkt goed!
maareh... wat is een lichtlijst, en hoe hoog zijn die? (voordat ze me daar gaan uitlachen )
Een lichtlijst is zo'n kleine plint die je normaal onder je bovenkastjes hangt. Je ziet dan de verlichting die je onder de kastjes hangt niet meer...
  MOL-held maandag 15 januari 2007 @ 23:58:15 #74
44635 XMN8R
mag dat?
pi_45392933
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:55 schreef Bartjebart het volgende:

Een lichtlijst is zo'n kleine plint die je normaal onder je bovenkastjes hangt. Je ziet dan de verlichting die je onder de kastjes hangt niet meer...
ah, ok Ik ga eerst eens kijken of ik aan 16 cm plint genoeg heb, anders is dit wel een goed alternatief!
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_45393067
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:58 schreef XMN8R het volgende:

[..]

ah, ok Ik ga eerst eens kijken of ik aan 16 cm plint genoeg heb, anders is dit wel een goed alternatief!
Je zou ook de plint weg kunnen laten en metalen pootjes van 21cm onder de kastjes zetten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')