Iedereen heeft het toch gewoon over Matt? Al die muzikanten kan je onder fans echt wel met hun voornamen noemen hoor. Maar 'Dollie', tja, dat hoeft voor mij ook allemaal niet.quote:Vind ik ook. Alsof je elke dag met die gasten gaat scrabbelen. Matt dit Dollie dat. Het is gewoon mijnheer Bellamy hoor......
Niet onze Muse.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:51 schreef Brammie1 het volgende:
ik weet niet of iemand hier al iets over weet: Klik
Cool.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:51 schreef Brammie1 het volgende:
ik weet niet of iemand hier al iets over weet: Klik
Hier staat ie ook.quote:
Jaloezie siert je niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:47 schreef bloodymary het volgende:
Je komt hem tegen op diverse US websites.
Hebben Matt en Dollie jullie daar niks over verteld dan?![]()
Nee hoor...maar ik ben niet zo goedgelovig dat ik maar klakkeloos dingen aanneem van AllMusic en Amazon, waar zulke fouten vaker gemaakt worden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:49 schreef Leonos het volgende:
hahahahahahaha, daar worden de super fans stil van
Ik geef toe, als jullie zouden scrabbelen, monopolyen, sexorgieen, gitaarspelen of wat dan ook met ze, dan zou ik wel hevig jaloers zijn hoor!quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:04 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik geef toe, als jullie zouden scrabbelen, monopolyen, sexorgieen, gitaarspelen of wat dan ook met ze, dan zou ik wel hevig jaloers zijn hoor!
quote:Hi. So we're aware of this shonky DVD that's coming out, and we thought you better know that the band have had no involvement with it, and don't endorse it whatsoever. I've got this feeling it may well cause manic depression. Keep your receipts.
TomK
*wijst naar LaaLaaLaa's kleding* What's this honey?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:30 schreef LaaLaaLaa het volgende:
*does the "told you so" dance taught by Grace herself*![]()
![]()
![]()
1 Stockholm Syndromequote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:46 schreef Retro_Doll het volgende:
Kunnen jullie eigenlijk een top 5 van jullie favoriete Muse nummers maken? Ik heb het net geprobeerd en ik kom er niet uit, ben wel benieuwd wat de favoriete nummers van andere Muse fans zijn.
Ff fixen dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |